Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Techniczno - Handlowo - Usługowego INTERPROMEX Spółka z o.o. w Będzinie

Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Paryska 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15 , fax. 032 2673617
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o.
    ul. Paryska 11 11
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, fax. 032 2673617
    REGON: 00345300900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.interpromex.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Techniczno - Handlowo - Usługowego INTERPROMEX Spółka z o.o. w Będzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy zagwarantują usługę kompleksowego ubezpieczenia przedsiębiorstwa, na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie: - obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (OC), - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków NNW kierowców i pasażerów - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia mienia od dewastacji oraz gotówki od kradzieży z włamaniem i rabunku, - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszelkich ryzyk, - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, - ubezpieczenie obowiązkowe odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność ubezpieczeniową wymaganą aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku, nr 124, poz. 1151), spełniający wymagania stawiane Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 roku w sprawie sposobu wyliczenia i wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla każdego rodzaju ubezpieczeń oraz dla działalności reasekuracyjnej (Dz. U. z 2003 roku, nr 211, poz. 2060). - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował co najmniej dwie usługi zgodne z przedmiotem zamówienia, o zakresie i wartości tożsamej z przedmiotowym zamówieniem każda, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie, - posiadają jednostkę terenową na terenie województwa śląskiego, która będzie obsługiwała niniejsze zamówienie. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadają, zgodnie z art. 154 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej, na dzień 30.06.2009 roku wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami co najmniej 100 %, b) posiadają, zgodnie z art. 146 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej, na dzień 30.06.2009 roku wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100%. i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać : 1. Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 Ustawy - załącznik nr 2A 2. Oświadczenie - załącznik nr 2B 3. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy na druku lub według druku, stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia bądź inne dokumenty uprawniające Ubezpieczyciela do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia, 6. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych lub będących w trakcie wykonania w ciągu ostatnich trzech lat usług tożsamych z przedmiotem zamówienia na druku lub według druku stanowiącym zał. nr 7 do niniejszej specyfikacji wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi. 8. Zaparafowany pieczęcią i podpisem osoby uprawnionej/osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy wzór umowy na druku stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. 9. Oświadczenie Ubezpieczyciela o zapoznaniu się ze stanem zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciw kradzieżowych w miejscu ubezpieczenia (zał. nr 9 do niniejszej specyfikacji). 10. Ogólne warunki ubezpieczenia (OWU), dotyczące przedmiotu zamówienia, które znajdują zastosowanie wyłącznie w sprawach nie uregulowanych niniejszą SIWZ. 11. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.interpromex.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach