Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz ubezpieczenie komunikacyjne

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
  • Data zamieszczenia: 2011-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
    REGON: 27120497190927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.sjz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz ubezpieczenie komunikacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: ZADANIE 1 (ubezpieczenie mienia): I. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych wg wartości księgowej brutto: Grupa I - Budynki i lokale - 30 947 9913,00 zł - ubezpieczenie do wartości księgowej brutto Grupa II - Obiekty inżynierii lądowej i wodnej - 1 447 704,00 zł - ubezpieczenie do wartości księgowej brutto Grupa III - Kotły i maszyny energetyczne - 268 817,00 zł - ubezpieczenie do wartości księgowej brutto Grupa IV- Maszyn, urządzenia, aparaty ogólnego zastosowania (bez 491 sprzęt elektroniczny) - 126 220,65 zł - ubezpieczenie do wartości księgowej brutto Grupa V - Specjalistyczne maszyny, urządzenia i aparaty - 26 714,31 zł - ubezpieczenie do wartości księgowej brutto Grupa VI - Urządzenia techniczne - 654 797,88 zł - ubezpieczenie do wartości księgowej brutto Grupa VIII - Narzędzia, przyrządy, ruchomości i wyposażenie - 96 033,85 zł - ubezpieczenie do wartości księgowej brutto Pozostałe mienie o wartości - 1 449 269,10 zł - zgodnie z załącznikami do wartości księgowej brutto Gotówka w kasie wg pogotowia kasowego - 8 000,00 zł wg wartości nominalnej Nakłady inwestycyjne - 7 374 795,00 zł wg wartości księgowej netto Mienie pracownicze - 10 000,00 zł wg wartości rzeczywistej Do ubezpieczenia przyjmuje się mienie zgodnie z ewidencją księgową wg stanu na dzień 30.09.2010 r zgodnie z dołączonymi załącznikami. Szczegółowy zakres ubezpieczenia: pożar, piorun, wybuch lub implozja, upadek pojazdu powietrznego, uderzenie pojazdu lądowego, huragan, deszcz nawalny, grad, trzęsienie ziemi, powódź, lawina, zapadanie lub osuwanie się ziemi, wydostanie się wody lub pary z urządzeń wodno-kanalizacyjnych, cofnięcie się wody lub ścieków, pękanie rur w wyniku ich zamarznięcia lub z innych przyczyn losowych, ciężar śniegu lub lodu, ryzyko przepięcia katastrofa budowlana, szkody wyrządzone podczas akcji ratowniczej. II. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunkiem. Suma Ubezpieczenia na I ryzyko do limitu 100.000,00 zł 1. Meble, elektro-sprzęt, wyposażenie kuchni, maszyny i urządzenia, narzędzia, elektronarzędzia - zgodnie z załącznikami 2. zapasy magazynowe - wg stanu zgodnego z ewidencją magazynową na dzień zdarzenia 3. sprzęt i wyposażenie 4. urządzenia pomiarowe w budynkach mieszkalnych i użytkowych (liczniki energii elektrycznej, centralnego ogrzewania, wodomierze) 5. gotówka w lokalu - sejf limit 2.000,00 zł 6. Instalacje odgromowe i telewizja 7. ogrodzenie 8. bramy garażowe 9. place zabaw Zabezpieczenia p kradzieżowe: W mieniu jednostki jest stosowane zabezpieczenie w postaci krat metalowych bądź szyb antywłamaniowych . Na obiektach: Sybiraków 2, Zdrojowa 5, 1 Maja 61, Szkolna 5, Witczaka 4, 1 Maja 55, Dworcowa 17E - Instalacja alarmowa oraz monitoring. Czas dojazdu grupy interwencyjnej: (w dzień 8 minut, w nocy 5 minut). Oświetlenie obiektów odbywa się siecią miejską przez latarnie uliczne bądź latarnie wywieszone na elewacjach obiektu (Kościelna 1A, Klubowa 2) . W budynku przy ul. 1 Maja 61 oraz Sybiraków 2 ochrona fizyczna w godz. 6.00 - 22.00 W jednostce znajduje się kasa pancerna żaroodporna SD-104 Safe Guard nr fabryczny 91001035. Data zakupu 1992 rok służąca do przechowywania gotówki (max na dzień kwota do tej pory nie przekroczyła 2.000,00 zł). W jednostce obowiązuje Zarządzenie Dyrektora dotyczące pogotowia kasowego na kwotę 7.000,00 zł. Kasa jest na stałe wmontowana do ściany budynku. Szyby w budynkach posiadają klasę odporności P - 1, P - 2. Okratowanie budynków sporadyczna - budynki posiadają okratowanie mają kraty wykonane z prętów stalowych sprawnych o średnicy pręta fi 10-16 mm, odległość prętów do 12 cm. III. Ubezpieczenie od dewastacji i wandalizmu Suma Ubezpieczenia na I ryzyko do limitu 50.000,00 zł 1. Instalacja monitorująca. 2. Dźwigi osobowe w lokalach użytkowych i nieużytkowych ( w dźwigach zainstalowany jest monitoring wizyjny oraz zawarte zostały umowy na dozór mienia ) 3. Drzwi wejściowe do mieszkań lokatorskich, zasiedlonych, remontowanych i pomieszczeń wspólnych (suszarnie, pralnie, wejście do piwnic i węzłów co) 4. Drzwi zewnętrzne do budynku aluminiowe, drewniane, stalowe (budynki mieszkalne i użytkowe) oraz samozamykacze w budynkach mieszkalnych 5. Urządzenia i wyposażenie placów zabaw i małej architektury 6. Skrzynki pocztowe EURO znajdujące się na zewnątrz budynków 7. Instalacja domofonowa w budynkach mieszkalnych 8. Bramy garażowe - suma ubezpieczenia na I ryzyko. IV. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych w tym gablot i przeszklone tablice Suma Ubezpieczenia na I ryzyko do limitu 10.000,00 zł V. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, nośniki danych i oprogramowania - od wszystkich ryzyk (all risk) Suma ubezpieczenia - 1.400.000,00 zł wg wartości księgowej brutto Sprzęt objęty ochroną zgodnie z załącznikiem. VI. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z posiadaniem mienia i zarządzaniem nieruchomościami Suma gwarancyjna : 100.000,00 zł Z włączeniem OC pracodawcy Suma gwarancyjna 20.000,00 zł Liczba pracowników : 113 osób VII. Obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości Suma gwarancyjna : 50.000,00 EURO lokali mieszkalnych - 2 136 szt., lokali użytkowych - 199 szt., licencjonowany zarządca nieruchomości - 2 osoby, nieruchomości ogółem 169, w tym: budynki mieszkalne- 109 szt., użytkowe - 41 szt., garaże - 18 boksów. ZADANIE 2: Ubezpieczenia komunikacyjne a) OC obowiązkowego pojazdów b) autocasco pojazdów c) NNW kierowcy i pasażerów Uwaga: Zniesienie amortyzacji części, zniesienie udziału własnego Lp Nr rejestracyjny Marka, typ Rok produkcji Max masa całkowita Max masa własna Ładowność Pojemność Przebieg km Suma ubezpieczenia 1 SJZ M912 Ciągnik Zetor Proxima 2007 5400 3745 1655 kg 4156 cm3 2 352 mtg 54.900,00 zł 2 SJZ 58EF Przyczepa Pronar 2007 8120 2120 600 kg - - 18.900,00 zł 3 SJZ 46JE Opel Combo 2005 2020 1265 755 kg 1248 cm3 102 905 km 17.901,00 zł 4 SJZ 23HW Lublin 2004 2900 2060 840 kg 2417 cm3 158 925 km 18.900,00 zł 5 SJZ T280 Lublin 2002 2900 2020 880 kg 2417 cm3 202 845 km 12.600,00 zł 6 SJZ 29EF Przyczepa Neptun SORELPOL 2006 750 154 596 kg - - - Okres ubezpieczenia pojazdów: Lp Nr rejestracyjny Marka, typ Okres ubezpieczenia 1 SJZ M912 Ciągnik Zetor, Proxima 12.12.2011-11.12.2012 2 SJZ 58EF Przyczepa Pronar 12.12.2011-11.12.2012 3 SJZ 46JE Opel Combo 09.07.2011-08.07.2012 4 SJZ 23HW Lublin 07.06.2011-06.07.2012 5 SJZ T280 Lublin 15.05.2011-14.05.2012 6 SJZ 29EF Przyczepa Neptun SORELPOL 16.11.2011-15.11.2012 1. Zakres działania: - Przedmiotem działania MZN jest w szczególności: -gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości, -podejmowanie decyzji i dokonywanie czynności mających na celu zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania właściwej eksploatacji nieruchomości, w tym bieżącego administrowania nieruchomościami, jak również czynności zmierzających do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z ich przeznaczeniem oraz do uzasadnionego inwestowania w te nieruchomości, -prowadzenie administracji zleconej nieruchomości, -prowadzenie ewidencji budynków, nieruchomości oraz lokali, -prowadzenie ewidencji najemców oraz właścicieli lokali mieszkalnych i użytkowych, -zawieranie i rozwiązywanie umów zapewniających prawidłowe funkcjonowanie nieruchomości na podstawie udzielonych pełnomocnictw rodzajowych, prowadzenie rozliczeń dostarczanych do nieruchomości mediów, -utrzymanie czystości obiektów i przyległych terenów, prowadzenie akcji sanitarnych, -wykonywanie robót budowlanych, remontów i konserwacji, -realizacja inwestycji, -przeprowadzanie przeglądów technicznych, -prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, -prowadzenie obsługi finansowej nieruchomości. Działalność podstawowa MZN obejmuje: -pobór opłat z tytułu najmu lokali mieszkalnych i użytkowych oraz prowadzenie windykacji, w tym sądowne dochodzenie roszczeń w zakresie: należności czynszowych, odszkodowania za bezumowne korzystanie z lokali, obiektów, gruntów i innych należności wynikających z zawartych umów, -prowadzenie sądowych spraw o eksmisję, -dochodzenie odszkodowania za szkody związane z eksploatacją górniczą, -wykonywanie opracowań i ekspertyz oraz doradztwa w zakresie zarządzania nieruchomościami, -prowadzenie innych spraw związanych z administrowaniem i zarządzaniem nieruchomościami. 2. Opis budynków i ich konstrukcji. Budynki mieszkalne Budynki mieszkalne znajdujące się na stanie Miejskiego Zarządu Nieruchomości w Jastrzębiu Zdroju zostały wybudowane w latach 1961 - 1974. Budynki w większości (90%) wykonane są metodą tradycyjną, murowane z cegły, z prefabrykowanymi stropami, podpiwniczone. Są to budynki o wysokości do 5- kondygnacji. Budynki posiadają betonowe dachy, kryte papą termozgrzewalną, stropy niewentylowane lub wentylowane. Schody wewnętrzne żelbetowe, jedynie w budynkach socjalnych przy ul. Armii Krajowej 90-92-94-96 - schody drewniane. W budynkach przy ul. Armii Krajowej 90-92-94-96. W ok. 40% budynków docieplono ściany zewnętrzne supremą. W budynkach socjalnych przy ul. Gagarina 108,110,112,116 ściany zewnętrzne obłożone są płytami azbestowymi. Budynki mieszkalne zarządzane przez MZN wyposażone są w instalacje: centralnego ogrzewania, elektryczną, odgromową, telekomunikacyjną, wentylacyjną, wodociągową, kanalizacyjną (oprócz budynków przy ul. Armii Krajowej 90-96), deszczową, a także gazową, za wyjątkiem wszystkich budynków socjalnych. Każdy z budynków posiada książkę obiektu budowlanego, przeglądy techniczne roczne i pięcioletnie. Budynki użytkowe Budynki użytkowe znajdujące się na stanie MZN pełnią funkcje budynków administracyjnych, ochotniczych straży pożarnych, pawilonów handlowych, ośrodków dydaktycznych, ciągów komunikacyjnych, a także warsztatów i garaży samochodowych. Część obiektów znajduje na terenie objętym ochroną konserwatorską, jako budynki zabytkowe, wpisanym do wojewódzkiego rejestru zabytków. Budynki objęte ochroną konserwatorską wykonane są z cegły, posiadają poddasza nieużytkowe, dachy o konstrukcji drewnianej, pokryte dachówką ceramiczną. Wysokość budynków - do 4- kondygnacji. Obiekty przy ul. Zielonej, Wrzosowej, Jasnej, Mazowieckiej (pawilony handlowe), Opolska, Szkolna, Krakowska, o wysokości do 3 kondygnacji, wykonane są z elementów prefabrykowanych żelbetowych, stropy typu DZ-3, stropodachy wentylowane, dachy kryte papą termozgrzewalną. Pozostałe budynki wykonane są w technologii tradycyjnej murowanej, ściany z cegły pełnej i pustaków. Stropy gęstożebrowe, prefabrykowane, stropodachy betonowe. Dachy kryte papą termozgrzewalną. Budynki wyposażone są w instalacje: centralnego ogrzewania, elektryczną, odgromową, telekomunikacyjną, wodociągową i kanalizacyjną., deszczową, wentylacyjną. Dziewięć budynków użytkowych posiada także instalację gazową. 3. Istotne remonty i modernizacje Budynki mieszkalne W budynkach na bieżąco wykonywane są prace budowlane mające na celu utrzymanie ich w należytym stanie technicznym, takie jak remont pokrycia dachów, remont klatek schodowych, częściowa lub całkowita wymiana stolarki okiennej, wymiana częściowa lub całkowita instalacji wodnej, kanalizacyjne, regulacja instalacji c. o. Remonty te przeprowadzane są na podstawie rocznych i pięcioletnich kontroli stanu technicznego obiektów, wykonywanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Budynki użytkowe W budynkach na bieżąco wykonywane są prace budowlane mające na celu utrzymanie ich w należytym stanie technicznym, takie jak remont pokrycia dachów, roboty malarskie, częściowa lub całkowita wymiana stolarki okiennej, regulacja instalacji c. o. Remonty te przeprowadzane są na podstawie rocznych i pięcioletnich kontroli stanu technicznego obiektów, wykonywanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane. 4. Zabezpieczenie p.poż. Budynki mieszkalne W budynku socjalnym przy ul. Pszczyńskiej 292 wykonana jest instalacja hydrantowa na poziomie piwnic i parteru zamontowano drzwi dymoszczelne. W budynkach socjalnych przy ul. Gagarina 108, 110, 112, 116 i Armii Krajowej 90-96 zamontowano wyłączniki przeciwpożarowe. Pozostałe budynki nie posiadają dodatkowych zabezpieczeń przeciwpożarowych. Budynki mieszkalne znajdują się w odległości od ok. 3 km (Zdrój) od jednostki Państwowej Straży Pożarnej. Budynki posiadają sprawną instalację odgromową. Budynki użytkowe Budynki użytkowe wyposażone są w gaśnice podręczne. Ponadto, w budynku przy ul. Witczaka 4 zamontowano przycisk alarmowy, w budynku przy ul. 1 Maja 61 zabudowane są klapy oddymiające, czujniki pożarowe oraz przyciski alarmowe. W budynku przy ul. Klubowej 2 zamontowano klapę oddymiającą i czujnik pożarowy. Budynki użytkowe znajdują się w odległości od ok. 3 km (Zdrój) do 17 km (Klubowa) od jednostki Państwowej Straży Pożarnej. Budynki posiadają sprawną instalację odgromową. Wyposażenie: Mienie obejmuje meble, elektro-sprzęt, wyposażenie kuchni, maszyny i urządzenia, urządzenia pomiarowe w budynkach mieszkalnych i użytkowych, będące w ewidencji księgowej Miejskiego Zarządu Nieruchomości. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ. Doradca ubezpieczeniowy: EUROBROKER 45-033 Opole, ul. Sądowa 5, Przedstawicielstwo: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, ul. Harcerska 2a, Pasaż Handlowy 24H, box 47, 44-335 Jastrzębie - Zdrój. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przy udziale EUROBROKER na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. Umowa ubezpieczenia zostanie zawarta przy udziale brokera ubezpieczeniowego i będzie wykonywana za jego pośrednictwem. W wycenie zamówienia należy zastosować franszyzy; 1.Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych - franszyza redukcyjna 500 zł 2. Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem oraz dewastacja - franszyza redukcyjna 500 zł 3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk -franszyza redukcyjna 10% wartości szkody nie mniej niż 500 zł 4. Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej - franszyza integralna 300 zł Zamawiający wymaga włączenie dodatkowych klauzul: 1. Klauzula Automatycznego ubezpieczenia nowych środków trwałych 2. Klauzula Ubezpieczenie katastrofy budowlanej 3. Klauzula reprezentantów 4. Klauzula stempla bankowego 5. Klauzula Leeway oraz rezygnacji z zarzutu niedoubezpieczenia 6. Klauzula pośredniego uderzenia pioruna 7. Klauzula braku redukcji sumy ubezpieczenia 8. Klauzula rozstrzygania sporów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.sjz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach