Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialności cywilnej.

Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35b
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3000033, 3000034, 2310395 , fax. 032 2310395
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Warszawska 35b 35b
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3000033, 3000034, 2310395, fax. 032 2310395
    REGON: 27659015700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl lub www.zbm2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialności cywilnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ubezpieczenie mienia wraz z odpowiedzialnością cywilną w tym: ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, ubezpieczenie kosztów naprawy zabezpieczeń, ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Zamówienie dotyczy ubezpieczenia Zamawiającego oraz majątku Miasta Gliwice zarządzanego przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Po otwarciu ofert, zamawiający sprawdza dokumenty i oświadczenia pod względem spełniania warunków udziału, o których mowa powyżej. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia-nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta na podstawie art.24 ust.4 zostanie uznana za odrzuconą. W trakcie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu ma zastosowanie art.26 ust.3 i 4 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca musi: 1.Status prawny Wykonawcy tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Zezwolenie Ministra Finansów lub Organu Nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej albo zaświadczenie Ministra Finansów potwierdzające uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Art. 22.ust. 1. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058 z późn.zmianami ) 4.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058 ) 5.Oświadczenie Wykonawcy o zgodności z warunkami postępowania. 6.Oświadczenie o placówkach i potencjale kadrowym 7.Oświadczenie o postanowieniach szczególnych do Ogólnych Warunków Ubezpieczeń 8.Oświadczenie o procedurze likwidacji szkód 9.Pełnomocnictwa do podpisywania oferty, podpisane przez osoby uprawomocnione, jeśli nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty. 10.Statut towarzystwa w przypadku Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych. 11.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: a)Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą. b)Umowa regulująca zasady współpracy podmiotów występujących wspólnie winna być dostarczona Zamawiającemu przed podpisaniem umowy po wyborze Wykonawcy. c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców. 12.Dokument lub oświadczenie stwierdzający, iż dany podmiot gospodarczy lub osoba fizyczna wskazana w oświadczeniu o placówkach i potencjale kadrowym nie jest podwykonawcą przy realizacji zamówienia w zakresie pośredniczenia w zawieraniu umów ubezpieczeniowych, określonym w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o pośrednictwie ubezpieczeniowym (Dz. U. Nr 124 poz. 1154 Rozdział 1 Art. 4 ust. 1. z póź. zm.) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.1 powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2)Dokument o który mowa w pkt. 1) a).b). powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt. 1)., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których wyżej mowa należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej formułą za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs2.pl lub www.zbm2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach