Przetargi.pl
Kompleksowe sprzątanie wewnątrz budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymanie zieleni wokół budynków Bydgoskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Bydgoszczy. Sprawa 19/2010

Bydgoskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-137 Bydgoszcz, ul. Gackowskiego 1B
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3201410 , fax. 052 3201420
  • Data zamieszczenia: 2010-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bydgoskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Gackowskiego 1B 1B
    85-137 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3201410, fax. 052 3201420
    REGON: 09151052300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.btbs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: art. 3 ust. 1 pkt 3 lit. b

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe sprzątanie wewnątrz budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymanie zieleni wokół budynków Bydgoskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Bydgoszczy. Sprawa 19/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie kompleksowego sprzątania wewnątrz budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymanie zieleni wokół budynków BTBS Sp. z o.o. w Bydgoszczy w podziale na trzy zadania (oznaczone jako zadanie I, II i III), zgodnie z wykazem powierzchni stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ (str. od 1 do 3), przy czym Wykonawcy mogą zaoferować wykonanie wszystkich lub poszczególnych zadań. Terminy rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań: 1)Zadanie I - Fordon : -budynek wielorodzinny przy ul. Gen. T. Bora-Komorowskiego 49 - 02 listopad 2010 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Gen. T. Bora-Komorowskiego 51 - 02 listopad 2010 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Gen. T. Bora-Komorowskiego 53 - 02 listopad 2010 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Gen. T. Bora-Komorowskiego 57 - 02 listopad 2010 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Gen. T. Bora-Komorowskiego 24 - 01 stycznia 2011 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Narcyza Gieryna 1 - 01 stycznia 2011 r. -biuro Administracji BTBS w budynku przy ul. Narcyza Gieryna 1 - 01 stycznia 2011 r. 2)Zadanie II - Szwederowo, Bartodzieje, Jary : -biuro Administracji BTBS w budynku przy ul. Teofila Gackowskiego 1B - 01 stycznia 2011r. -budynek wielorodzinny przy ul. Teofila Gackowskiego 1A - 01 stycznia 2011 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Teofila Gackowskiego 1B - 01 stycznia 2011 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Teofila Gackowskiego 1C - 01 stycznia 2011 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Teofila Gackowskiego 3A - 01 stycznia 2011 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Huzarskiej 1 - 01 czerwca 2011 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Huzarskiej 3 - 01 czerwca 2011 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Huzarskiej 7 - 01 czerwca 2011 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Bartosza Głowackiego 18 - 01 czerwca 2011 r. 3)Zadanie III - Osowa Góra, Okole : -budynek wielorodzinny przy ul. Sowiej 1 - 01 stycznia 2011 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Sowiej 3 - 01 stycznia 2011 r. -odśnieżanie chodnika wzdłuż nieruchomości przy ul. Jasnej 33 - 02 listopad 2010 r. -odśnieżanie chodnika wzdłuż nieruchomości przy ul. Grunwaldzkiej 64, 66 - 02 listopad 2010 r. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA 1.Sprzątanie wewnątrz budynku, a w tym : 1)zamiatanie (co dwa dni) i mycie schodów i klatek schodowych 2x w tygodniu, również pod wycieraczkami najemców, 2)mycie wszystkich dostępnych okien na klatkach schodowych i w piwnicach 2x w roku, 3)sprzątanie ciągów komunikacyjnych w poziomie piwnic 1x w miesiącu, 4)sprzątanie wózkowni, suszarni i pomieszczeń gospodarczych 1x w miesiącu, 5)mechaniczne czyszczenie płytek gresowych, lastryka na klatkach schodowych 1x w roku, 6)mycie w klatkach schodowych 1x w miesiącu: lamperii, kloszy lamp, poręczy, rur gazowych, skrzynek pocztowych, zabudowy liczników gazowych i elektrycznych, tablic informacyjnych, drzwi zewnętrznych, 7)bieżąca wymiana żarówek dostarczonych przez Zamawiającego, 8)czyszczenie elementów portali (okien, przeszkleń, elementów poliwęglanowych) w tym zadaszeń 2x w roku lub częściej w razie potrzeby, 9)mechaniczne czyszczenie na mokro garażu podziemnego w okresie maj - wrzesień 1 raz w miesiącu, w okresie październik - kwiecień 2 razy w miesiącu. 2.Sprzątanie terenu zewnętrznego, a w tym : 1)bieżące sprzątanie dróg wewnątrzosiedlowych, parkingów oraz wjazdów do garaży 2)bieżące sprzątanie chodników i pieszojezdni, 3)bieżące sprzątanie zatok na pojemniki do odpadów, 4)kontrola i sprzątanie kratek odpływowych do wody deszczowej przy drzwiach wejściowych do budynków oraz przy bramach garażowych 1x w tygodniu, 5)dostarczanie oraz codzienna wymiana worków foliowych w pojemnikach na śmieci znajdujących się przy budynkach do godziny 8:00, 6)uzupełnianie worków foliowych dostarczonych przez Zamawiającego w pojemnikach na worki na psie odchody wedle potrzeb, 7)odśnieżanie, usuwanie wszelkich oblodzeń oraz sopli przy wiatrołapach i usuwanie śliskości z użyciem własnego piasku lub innych skutecznych środków z chodników, pieszojezdni, dróg wewnętrznych, parkingów oraz wjazdów do garaży, według potrzeb - we wszystkich dniach tygodnia; 8)w przypadku opadów w nocy wymagane jest odśnieżenie i usunięcie śliskości do godz. 10:00, przy czym nie później niż do godz. 6:30 chodniki i pieszojezdnie na szerokości umożliwiającej komunikację pieszych w dwóch kierunkach i dojazdy do garaży na całej powierzchni. Zamawiający w przypadku znacznych opadów śniegu wymaga, aby odśnieżanie dróg i pieszojezdni odbywało się przy pomocy sprzętu mechanicznego takiego jak pług, odśnieżarka spalinowa. 9)w przypadku znacznych opadów śniegu Zamawiający wskaże miejsce składowania usuniętego śniegu na przylegających terenach , 3.Utrzymanie terenów zielonych, a w tym : 1)nawożenie trawników raz w roku - wiosna, 2)koszenie trawy wedle potrzeb, 3)wywóz skoszonej trawy w terminie nie dłuższym niż 2 dni od skoszenia, 4)odchwaszczanie mechaniczne wraz z użyciem własnych środków chemicznych lub innych skutecznych środków wedle potrzeb, 5)podlewanie trawy i pozostałych roślin w okresie wegetacji własnym sprzętem Wykonawcy (w okresie upałów wyłącznie w godzinach 19:00 do 10:00), 6)grabienie liści i ich wywóz wedle potrzeb, 7)czyszczenie obrzeży trawników i chodników z trawy i ziemi przy użyciu własnych środków chemicznych wedle potrzeb, 8)bieżące utrzymanie czystości na placach zabaw, terenach rekreacyjno - sportowych, 9)odchwaszczanie kostki ażurowej parkingów wokół budynków oraz wjazdów do garaży wedle potrzeb, 10)pielęgnacja drzew i krzewów w okresie wegetacyjnym - przycinanie wraz z utylizacją ściętych pędów i gałęzi, nawożenie raz w roku, wysypywanie kory (materiał dostarczony przez Zamawiającego), usuwanie pozostałych odpadów, 11)sadzenie roślin jednorocznych, bylin, drzew i krzewów na dodatkowe zlecenie Zamawiającego. 4.Sprzątanie pomieszczeń biurowych, a w tym : 1)bieżące dostarczanie mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych w toalecie oraz w kuchni, o odpowiedniej jakości - wymagana uprzednia akceptacja Zamawiającego, 2)dostarczanie i codzienna wymiana worków foliowych w pojemnikach na śmieci, 3)bieżące sprzątanie toalety, 4)bieżące sprzątanie pomieszczeń socjalnych, 5)odkurzanie oraz zmywanie powierzchni twardych (podłogi, parapety) oraz szorowanie szczotką raz w tygodniu, 6)codzienne odkurzanie wykładzin dywanowych, sprzątanie ciągów komunikacyjnych, 7)bieżące czyszczenie mebli łącznie z nogami krzeseł i stołów, 8)bieżące odkurzanie stanowisk komputerowych, aparatów telefonicznych oraz sprzętu biurowego ( kopiarki, niszczarki, inne), 9)mycie okien 2x w roku wraz z framugami i parapetami (wewnątrz i na zewnątrz), 10)pranie wykładzin dywanowych 2x w roku. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania przedstawicieli Zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach mienia Zamawiającego, awariach, zagrożeniach, aktach dewastacji, wandalizmu, itp. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował zamówienie w godzinach od 7:00 do 14:00 z wyłączeniem odrębnie ustalonego czasu odśnieżania, usuwania śliskości i podlewania terenów zielonych. W szczególnych wypadkach Zamawiający dopuszcza realizacje przedmiotu zamówienia w innych godzinach lub innych dniach niż robocze, ustalonych obustronnie. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia i ich okolic, w celu dokonania pełnej oceny warunków realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, że podane w załączniku Nr 5 do SIWZ powierzchnie w m2 są wielkościami szacunkowymi, a ewentualne różnice w obmiarze nie mogą wpłynąć na cenę zaoferowaną przez Wykonawcę. W przypadku wątpliwości dotyczących wielkości obmiarów Wykonawca ma możliwość zweryfikowania powierzchni poprzez wgląd do dokumentacji projektowej, w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców wadium, w następujących kwotach : -dla zadania I - kwotę 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych) PLN, -dla zadania II - kwotę 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych) PLN, -dla zadania III - kwotę 3.000,00 (słownie: trzy tysiące złotych) PLN. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form : 1)w pieniądzu (wpłata na rachunek Zamawiającego Nr 92 1030 16540000 0000 4623 1201), 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z dopiskiem Wadium - Nr zadania _ z podaniem numeru sprawy oraz nazwą zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie uprzednią akceptację treści dokumentu gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej wymagając, aby treść gwarancji nie była uciążliwa dla Zamawiającego, to jest żeby zapewniała wypłatę wadium w terminie nie dłuższym niż 14 dni, nie wymagała niczyjego pośrednictwa przy składaniu wniosku o wypłatę wadium i gwarantowała wypłatę wadium na podstawie oświadczenia Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.btbs.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach