Przetargi.pl
KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W GRYFINIE PRZY UL.GRUNWALDZKIEJ 2 I 8 ORAZ UL.DWORCOWA 1 W CHOJNIE

Sąd Rejonowy w Gryfinie ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, ul. Grunwaldzka 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4200300 , fax. 091 4200314
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Gryfinie
    ul. Grunwaldzka 2 2
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4200300, fax. 091 4200314
    REGON: 00032457600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W GRYFINIE PRZY UL.GRUNWALDZKIEJ 2 I 8 ORAZ UL.DWORCOWA 1 W CHOJNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych w budynkach Sądu Rejonowego w Gryfinie przy ul.Grunwaldzkiej 2 i 8 oraz ul. Dworcowa 1 w Chojnie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP, w tym: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali bądź wykonują (w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie o wartości minimum 60 000,00 zł brutto, trwające co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, polegające na sprzątaniu pomieszczeń w obiektach biurowych; 1.3.dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym zapewnią odpowiednich do realizacji zamówienia pracowników, niezbędny sprzęt, środki chemiczne warunkujące utrzymanie czystości w obiektach objętych przedmiotem zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP [zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ i załączniku nr 2 do SIWZ]; 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5.oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w tym zapewni odpowiednich do realizacji pracowników niezbędny sprzęt, środki chemiczne warunkujące utrzymanie czystości w obiektach objętych przedmiotem zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w obiektach objętych przedmiotem zamówienia [zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ];

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gryfino.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach