Przetargi.pl
Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie , ul. Wały Chrobrego 4

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 70-502 Szczecin, ul. Wały Chrobrego 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4303465, 4303450 , fax. 91 4303606
  • Data zamieszczenia: 2012-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki
    ul. Wały Chrobrego 4 4
    70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4303465, 4303450, fax. 91 4303606
    REGON: 00051435400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie , ul. Wały Chrobrego 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usluga utrzymania czystości w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie , ul. Wały Chrobrego 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający powierzchnie do sprzątania i zakres prac objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.W ramach usługi Wykonawca zapewni niezbędny do realizacji umowy sprzęt, materiały, środki czystości i utrzymania higieny, we własnym zakresie i na własny koszt, w ilościach zapewniających pełne bieżące zapotrzebowanie, między innymi: środki zapachowe (kostki, spray), mydło w płynie, profesjonalne środki czystości, środki dezynfekujące i konserwujące oraz inne materiały niezbędne do wykonywania zamówienia z należytą starannością, worki na śmieci 20 l, 60 l, 120 l do koszy w 295 pomieszczeniach, (w każdym ok. 2 szt. pojem.) i niszczarek w ilości 134 sztuki, papier toaletowy (z tuleją, szerokość wstęgi 9-10cm, gramatura co najmniej 16g/m2, dwuwarstwowy), profesjonalny sprzęt (np.: odkurzacze, odkurzacze piorące do wykładzin dywanowych, mopy, szczotki itp.). Wykonawca gwarantuje, że materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonania zamówienia są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta, Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia przy pomocy własnego personelu, pod własnym nadzorem Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usługi oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Usługa utrzymania czystości powinna być realizowana w dni pracy urzędu przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek - piątek) w następujący sposób: a) usługa utrzymania czystości w budynku świadczona będzie poza godzinami pracy Urzędu od godz. 15.30 do godz. 21.00, za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, gdzie usługa musi być świadczona w obecności użytkownika pomieszczenia oraz za wyjątkiem usług świadczonym w ramach tzw. serwisu dziennego, b) usługa tzw. serwisu dziennego świadczona będzie przez pracownika wykonawcy w godz. od 8.00- 15.00. W ramach tej usługi wykonawca zobowiązany będzie do: utrzymania na bieżąco czystości w toaletach, uzupełniania papieru toaletowego oraz pojemników z mydłem, sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie o powierzchni ok. 1420 m2; c) jeśli zajdzie potrzeba to za zgodą Zamawiającego w soboty i niedziele w przypadku mycia okien, prania wykładzin, itp. Osoby lub osoba wykonujące/a czynności porządkowe w godzinach pracy Urzędu, utrzymywać będą również stały porządek w toaletach: tj. 21 pomieszczeniach łazienkowych (w tym: 68 kabin wc, 4 kabiny prysznicowe, pisuary), doglądać, a w razie potrzeby uzupełniać stan mydła w dozownikach oraz uzupełniać papier toaletowy, Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia pracownika sprawującego w jego imieniu nadzór nad wykonywaną usługą, która min. 2 razy w tygodniu kontaktować się będzie z Kierownikem w Biurze Obsługi Gospodarczej, w celu dokonywania uzgodnień dot. utrzymania czystości w obiekcie. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w obiektcie, w którym będą wykonywane usługi sprzątania w celu zapoznania się z zakresem prac będących przedmiotem przetargu oraz jakiego rodzaju sprzęt należy posiadać, aby usługę tą wykonać należycie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecin.uw.gov.pl ,Przetargi /Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach