Przetargi.pl
Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku Delegatury Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 70-502 Szczecin, ul. Wały Chrobrego 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4303465, 4303450 , fax. 91 4303606
  • Data zamieszczenia: 2012-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki
    ul. Wały Chrobrego 4 4
    70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4303465, 4303450, fax. 91 4303606
    REGON: 00051435400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku Delegatury Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w budynku oraz na posesji wraz z pielęgnacją terenów zielonych przynależnych do budynku Delegatury Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wykaz powierzchni do sprzatania i zakres prac objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zapewni (zakupi) na własny koszt, na bieżąco, papier toaletowy, mydło i środki zapachowe (do WC), do właściwych dozowników i pojemników zainstalowanych w budynkach użytkowanych przez Zamawiającego oraz środki czystości, dezynfekujące, worki na śmieci oraz potrzebny sprzęt, Usługa utrzymania czystości powinna być realizowana w dni pracy urzędu przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek - piątek) w następujący sposób: a) usługa utrzymania czystości w budynku świadczona będzie poza godzinami pracy Urzędu od godz. 15.30 do godz. 21.00, za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, gdzie usługa musi być świadczona w obecności użytkownika pomieszczenia oraz za wyjątkiem usług świadczonych w ramach tzw. serwisu dziennego, b) usługa tzw. serwisu dziennego świadczona będzie przez pracownika wykonawcy w godz. od 7.00-15.00. W ramach tej usługi wykonawca zobowiązany będzie do: - utrzymania na bieżąco czystości w toaletach, - uzupełniania papieru toaletowego oraz pojemników z mydłem, - sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie (zakres prac jest zgodny z zakresem prac w pozostałych pomieszczeniach biurowych), - pomocy przy organizowanych na salach konferencyjnych uroczystościach i szkoleniach, a w szczególności ustawianie i mycie naczyń używanych w czasie imprezy oraz w razie potrzeby obsługa szatni (w szczególnych przypadkach Wykonawca zapewni do pomocy drugą osobę), - niezwłocznego, interwencyjnego sprzątania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz wykonywanie innych prac zleconych przez osobę wyznaczoną w Umowie do współpracy z Wykonawcą. c) usługa utrzymania czystości na terenach zewnętrznych wokół budynku świadczona będzie przez pracownika Wykonawcy w godzinach od 6.00 do 14.00. W ramach usługi pracownik ten będzie zobowiązany do wykonywania czynności określonych w pkt. VI i VII Załącznika nr 1 do SIWZ oraz prac zleconych przez osobę wyznaczoną w Umowie do współpracy z Wykonawcą. W razie konieczności, szczególnie w okresie koszenia trawników, usuwania opadających liści i w okresie zimowym, Wykonawca zapewni dodatkową osobę, aby należycie wywiązać się z przyjętych obowiązków, d) usługa sprzątania posesji zewnętrznej w okresie zimowym polegająca na odśnieżaniu i posypywaniu ciągów pieszych powinna być wykonywana niezwłocznie po opadach śniegu, także w dni wolne od pracy i święta, tak by zapewnić swobodne dojście do budynku w godzinach od 7.00 do 22.00. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w obiektach, w których będą wykonywane usługi sprzątania w celu zapoznania się z zakresem prac będących przedmiotem przetargu oraz jakiego rodzaju sprzęt należy posiadać, aby usługę tą wykonać należycie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecin.uw.gov.pl ,Przetargi /Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach