Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 62-100 Wągrowiec, Kościuszki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 685 078 , fax. 672 685 077
- Data zamieszczenia: 2017-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
Kościuszki 74
62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
tel. 672 685 078, fax. 672 685 077
REGON: 000306638 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwagrowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego / Inżyniera Kontraktu z nadzorem inwestorskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kompleksowa usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego / Inżyniera Kontraktu z nadzorem inwestorskim w ramach zadania pn. „Rozbudowa i dostosowanie do aktualnych wymagań istniejącego obiektu Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu” ze szczególnym uwzględnieniem optymalizacji kosztów funkcjonowania szpitala. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium, na cały okres związania Ofertą, w wysokości 6.000 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych). 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania Ofert i musi obejmować okres związania Ofertą, tj. 30 dni. Bieg terminu związania Ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania Ofert. 3) Wadium może być złożone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP, tj. a) Pieniądzu. b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) Gwarancjach bankowych. d) Gwarancjach ubezpieczeniowych. e) Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn.zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2.1 do SIWZ 2) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację o braku przynależności do grupy kapitałowej, o treści określonej – załącznik nr 2.3 do SIWZ (w wersji elektronicznej na adres: zampub@szpitalwagrowiec.pl w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji na stronie internetowej Zmawiającego o której mowa w Art. 86 ust. 5 Ustawy PZP) 3) pełnomocnictwo - tylko w przypadku podpisania oferty lub załączników przez osoby bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy, dla uznania ważności oferta musi zawierać stosowne upoważnienie. 4) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP - przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz przedstawi 5) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 6) metodologia realizacji zamówienia opisana w – Rozdział XII SIWZ 7) dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zespół Inspektorów nadzoru dla zadania pn. ,,Przebudowa (modernizacja) i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Okonku."
Dodano: 2023-07-27 - Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.:"Przebudowa budynku Galerii Miejskiej Arsenał".
Dodano: 2021-03-29 - Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Przebudowa i remont zabytkowego budynku Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu".
Dodano: 2021-03-22 - „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja Rynku w Baranowie wraz z rozbudową, przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku szkoły na ośrodek kultury z ośrodkiem opieki dziennej nad seniorami”,
Dodano: 2020-04-09 - Świadczenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Dokończenie budowy kompleksu oświatowo – sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ulicy Orlika w miejscowości Baranów"
Dodano: 2020-04-03 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu na d realizacją zadania pn.: Rewitalizacja zdegradowanego fizycznie, społecznie i gospodarczo obszaru Rynku i okolic w Kępnie poprzez rewitalizację wybranych celów inwestycyjnych wskazanych w Lokalnym Programie Rewitalizacji
Dodano: 2020-02-21 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem pn. Budowa i modernizacja punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Związku Międzygminnego EKO-SIÓDEMKA
Dodano: 2019-06-06 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem pn. Budowa i modernizacja punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Związku Międzygminnego EKO-SIÓDEMKA
Dodano: 2019-05-15 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu pn. Przystosowanie krotoszyńskiego Błonia do realizacji celów LPR
Dodano: 2018-06-08 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. : Przystosowanie Alei Powstańców Wlkp. w Krotoszynie do realizacji celów LPR
Dodano: 2017-12-15