Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej Nr 1 oraz Przedszkola Gminnego w Szczekocinach

Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-445 Szczekociny, ul. Senatorska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3557050 , fax. 034 3557165
  • Data zamieszczenia: 2011-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach
    ul. Senatorska 2 2
    42-445 Szczekociny, woj. śląskie
    tel. 034 3557050, fax. 034 3557165
    REGON: 15139873500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczekociny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej Nr 1 oraz Przedszkola Gminnego w Szczekocinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Nazwa zamówienia: Kompleksowa termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej Nr 1 oraz Przedszkola Gminnego w Szczekocinach. 2.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie audytów energetycznych oraz dokumentacji projektowych termomodernizacji budynków Szkoły Podstawowej Nr 1 oraz Przedszkola Gminnego w Szczekocinach. 3.Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Zadanie 1: Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Szczekocinach Dane techniczne obiektu: - Powierzchnia zabudowy 890,50 m2 - Powierzchnia użytkowa 1987,00 m2 - Kubatura 8906,00 m3 Budynek trzykondygnacyjny, z częściowym podpiwniczeniem, murowany w technologii tradycyjnej. Konstrukcja nośna murowana, ściany podłużne pełnią funkcję ścian nośnych. Ściany nadziemia murowane z cegły na zaprawie cementowo - wapiennej, od wewnątrz otynkowane, na zewnątrz tynki cementowo - wapienne. Ściany piwnic murowane z cegły pełnej na zaprawie cementowo - wapiennej, obustronnie otynkowane. Stropy żelbetowe prefabrykowane typu żerańskiego. Stropodach niewentylowany wykonany z płyt korytkowych opartych na ścianach podłużnych. Niskie poddasze nieużytkowe. Stolarka okienna częściowo drewniana, w większości wymieniona na okna PCV. Stolarka drzwiowa częściowo drewniana, częściowo PCV, drzwi wewnętrzne płycinowe. Komunikacja - schody żelbetowe, płytowe. Zakres zadań: 1.częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; 2.docieplenie ścian zewnętrznych w technologii lekko-mokrej; 3.wykonanie nowego orynnowania oraz wykonanie i wymianę obróbek blacharskich; 4.wykonanie nowej instalacji odgromowej; 5.wymiana parapetów okiennych; 6.modernizacja kotłowni centralnego ogrzewania z całkowitą wymianą instalacji grzewczej wraz z montażem urządzeń do regulacji termostatycznej; 7.wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej i ciepłej wody użytkowej; 8.wymiana instalacji elektrycznej wraz z tablicą rozdzielczą; Zadanie 2: Kompleksowa termomodernizacja budynku Przedszkola Gminnego w Szczekocinach Dane techniczne obiektu: - Powierzchnia zabudowy 544,08 m2 - Powierzchnia użytkowa 908,31 m2 - Kubatura 3786,85 m3 Budynek dwukondygnacyjny, z częściowym podpiwniczeniem, murowany w technologii tradycyjnej. Konstrukcja nośna murowana, ściany podłużne pełnią funkcję ścian nośnych. Ściany nadziemia murowane z cegły na zaprawie cementowo - wapiennej, od wewnątrz otynkowane, na zewnątrz tynki cementowo - wapienne. Ściany piwnic murowane z cegły pełnej na zaprawie cementowo - wapiennej, obustronnie otynkowane. Stropy żelbetowe prefabrykowane typu żerańskiego. Stropodach wentylowany. Stolarka okienna PCV. Stolarka drzwiowa częściowo drewniana, częściowo PCV, drzwi wewnętrzne płycinowe. Komunikacja - schody żelbetowe, płytowe. Zakres zadań: 1.częściowa wymiana stolarki drzwiowej; 2.docieplenie ścian zewnętrznych w technologii lekko-mokrej; 3.wykonanie nowego orynnowania oraz wykonanie i wymianę obróbek blacharskich; 4.wykonanie izolacji fundamentów; 5.wymiana parapetów okiennych; 6.modernizacja kotłowni centralnego ogrzewania z całkowitą wymianą instalacji grzewczej wraz z montażem urządzeń do regulacji termostatycznej; 7.wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej i ciepłej wody użytkowej; 8.wymiana instalacji elektrycznej wraz z tablicą rozdzielczą; 4.Zakres zamówienia dla obu zadań obejmuje: a.Wykonanie inwentaryzacji budynków w zakresie niezbędnym do opracowania audytów energetycznych i opracowania projektów termomodernizacji budynków. b.Wykonanie audytów energetycznych dla poszczególnych budynków. Audyt energetyczny powinien określać zakres i parametry techniczne oraz ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego, w szczególności z punktu widzenia kosztów realizacji tego przedsięwzięcia oraz oszczędności energii. c.Opracowanie projektów budowlanych i projektów wykonawczych termomodernizacji na zakres robót wynikających z audytów energetycznych, oraz pozostałych robót - 5 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej (pliki w formacie pdf). d.Wykonanie przedmiarów robót we wszystkich branżach w układzie specyfikacyjnym w zakresie o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego. e.Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego. f.Pozyskanie aktualnych map do celów projektowych w skali oraz zakresie niezbędnym do opracowania projektu. g.Wykonanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie formy i metod sporządzania kosztorysu inwestorskiego. Zobowiązuje się projektanta do uaktualnienia, w razie potrzeby wartości kosztorysu inwestorskiego - bez dodatkowego wynagrodzenia, jednorazowo przed ogłoszeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych. h.Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i opinii wymaganych przepisami szczególnymi w imieniu Zamawiającego, odrębnie dla każdego budynku. i.Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w przypadku zaistnienia przesłanek wynikających z przepisów, tj. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. j.Wykonanie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska niezbędnej do uzyskania decyzji środowiskowej (jeśli będzie wymagana). k.W przypadku gdy zadanie dotyczące termomodernizacji może być realizowane bez pozwolenia na budowę na zasadzie zgłoszenia Zamawiający dopuszcza sporządzenie uproszczonej formy projektu budowlanego w postaci planów, rysunków umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju robót, jednak po uzyskaniu zgody Zamawiającego. l.Dostarczenie wersji papierowej dokumentacji projektowej w 5 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w 2 egzemplarzach. m.Dokumentacja projektowa wraz z audytami musi być wykonana dla każdego budynku oddzielnie. 5.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia (audyty energetyczne i dokumentacje projektowe termomodernizacji) zgodnie z wytycznymi i założeniami RPO WSL w sposób umożliwiający uzyskanie dofinansowania. 6.Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów objętych przedmiotem zamówienia w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia. 7.Projekty budowlane muszą być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia projektowe w odpowiedniej specjalności, wynikające z podanego zakresu inwestycji. 8.Dokumentację projektową należy sporządzić zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. 9.Wersja elektroniczna oraz wersja papierowa dokumentacji projektowej musza być jednakowe pod względem zawartości, układu i kompletności, tzn. strony zawierające podpisy musza być również zeskanowane. 10.Audyt energetyczny musi być sporządzony zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w prawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego. 11.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji, także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i po zapłacie za jego wykonanie. 12.Zamawiający wymaga, aby przyjęte rozwiązania odpowiadały zasadom wiedzy technicznej, obowiązującym Polskim Normom i przepisom techniczno - budowlanym. 13.Zamawiający stawia wymóg pełnej zgodności między rozwiązaniami zawartymi w projektach a częścią kosztorysową. Projekty muszą być spójne i skoordynowane we wszystkich branżach, jak również zawierać optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe. Część kosztorysowa po jej wykonaniu musi być sprawdzona i zatwierdzona pod względem rzeczowym i prawidłowością jej wykonania przez Wykonawcę. 14.Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotowych dokumentacji do zachowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Przedmiotowa dokumentacja będzie stanowiła opis przedmiotu zamówienia robót budowlanych. W związku z tym Wykonawca zwróci szczególna uwagę na zapis art. 29 Pzp, który określa, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wykonawca zobowiązany jest więc do opisania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazwy. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzeń to Wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów materiałów lub urządzeń i dopisania lub równoważne. 15.Wykonawca winien na bieżąco uwzględniać w opracowaniach projektowych zmiany w przepisach i zasadach wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa objęta zamówieniem powinna być zgodna z przepisami i zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji. 16.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonaną dokumentację projektową na okres co najmniej 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczekociny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach