Gmina Jarocin ogłasza przetarg
- Adres: 37-405 Jarocin,
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8713141 wew. 28
- Data zamieszczenia: 2009-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
37-405 Jarocin, woj. podkarpackie
tel. 015 8713141 wew. 28
REGON: 00053604800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.ug.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa sanitacja Gminy Jarocin poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni przydomowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa sanitacja Gminy Jarocin poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni przydomowych Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Szwedy etap II -montaż rurociągów grawitacyjnych z rur PVC SN8 SDR 34 DN 200 i DN 160 -montaż rurociągu tłocznego z rur PE 100 SDR 17 PN 10 DN 90 -montaż studni żelbetowych z przykryciem typu ciężkiego 40t z włazem żeliwnym - montaż studni żelbetonowych odpowietrzających na rurociągu tłocznym z przykryciem typu ciężkiego 40 t z włazem żeliwnym -studnie PVC z kinetą z PE z rurą trzonową gładką, z przykryciem teleskopowym 40t z pierścieniem odciążającym -zakup i montaż zbiornikowych przepompowni ścieków z ogrodzeniem -zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków -przewiert sterowany pod rzeką Bukową -montaż rur osłonowych na kanalizacji sanitarnej -odtworzenie nawierzchni z mieszanek mineralno -bitumicznych i tłuczniowych z podbudową -kamerowanie kanalizacji sanitarnej -projekt organizacji ruchu wraz z opłatami za zajęcie pasa drogowego -inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza -przywrócenie terenu do stanu pierwotnego 2. Budowę 79 przydomowych oczyszczalni ścieków na posesjach położonych na terenie gminy Jarocin. Wybudowanie oczyszczalni nastąpi w dwóch różnych wariantach uzależnionych od lokalnych warunków wodno - gruntowych, topografii działki oraz od charakteru i wielkości obiektu. -wariant I: oczyszczalnia z osadnikiem gnilnym i drenażem - 11 szt. -wariant II: oczyszczalnia z osadnikiem gnilnym i drenażem wraz z przepompownią - 68 szt Każda z oczyszczalni ma odrębny projekt techniczny (jeden na daną posesje) na podstawie, którego należy wykonać roboty. Wykonawca wykona również obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu geodezyjnym prac i wykonaniu powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 50 000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy tj. 1.1Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy winni spełniać następujące warunki: 2.1są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 2.2wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie - wykonali w wyniku zamówienia co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością minimum 3 000 000 zł każde. 2.3posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami ze wszystkich branż, które wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia tj. co najmniej: kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjno- inżynieryjnej , geodetę posiadającego uprawnienia geodezyjne, 2.4dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami - tj. co najmniej: 1) koparki : 0,15 m ? , 0,25 m ? ,0.60 m ? 2) zagęszczarkę płytową 3) ubijak do zagęszczania, 4) koparko - ładowarkę do załadunku i transportu materiałów sypkich, 5) zgrzewarka do rur PE, 2 szt 6) dźwig, 7)spycharki gąsienicowe, 8) sprężarkę powietrza, 2.5posiadają sytuację finansową zapewniającą realizację zamówienia tj posiadają środki finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 000 000 zł, 2.6winni być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 2 000 000 zł 2.7przed przygotowaniem oferty dokonają wizji lokalnej w terenie, zdobędą wszelkie informacje, które mogą okazać się konieczne do przygotowania oferty 2.8zaakceptują warunki udziału w postępowaniu i postanowienia umieszczone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji 2.9nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.10treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powołanej powyżej ustawy - załącznik nr 4 3.Parafowany wzór umowy, 4.Kosztorys ofertowy. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert; 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 1- doświadczenie zawodowe, 2.wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wykaz kadry i ksero ich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa lub równoważne) - załącznik nr 2 wykaz kadry, 3.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - załącznik nr 3 wykaz sprzętu. 4) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentu o którym mowa w SIWZ: 1. pkt 6 ust.2 pkt. 1,2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednie, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,(wystawione nie wcześniej niż 3 m-cy przed upływem terminu składania ofert) c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania o zamówienie,(wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 2. pkt.6 ust.2 pkt.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp. (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/wym. Dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont chodnika na ul. Przy Torze
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi polegająca na budowie chodnika w m. Zabłotce w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 886 Domaradz - Sanok w km 29+020÷29+164
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodników w ciągu dróg powiatowych z podziałem na 2 zadania: 1. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1286R Anastazów - Skrzyszów polegająca na budowie chodnika dla pieszych wraz z niezbędnymi urządzeniami technicznymi; 2. Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1225R Kosowy - Kamionka - Sędziszów Młp. w m. Kamionka.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika pieszego w km 163+455 - 163+555 wraz z zatoką autobusową w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 835 Lublin - Przeworsk - Grabownica Starzeńska w m. Siedleczka.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 992 Jasło - Nowy Żmigród - granica państwa w km 5+625÷5+962 w m. Zarzecze.
Dodano: 2016-07-26 - Remont ul. Kościelnej
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 877 Naklik - Leżajsk - Szklary polegająca na budowie chodnika w km 47+925÷48+070 str. lewa i w km 47+925÷47+975 str. prawa w m. Albigowa
Dodano: 2016-07-25 - Budowa zatoki autobusowej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 993 Gorlice - Nowy Żmigród - Dukla w km 40+640 str. lewa w m. Teodorówka
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Małopolski - Łańcut - Kańczuga - Żurawica w zakresie budowy chodnika w km 2+182÷2+300 str. prawa i w km 2+285÷2+555 str. lewa w m. Sokołów Małopolski - Trzebuska
Dodano: 2016-07-22 - Remont chodnika dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 985 Nagnajów- Dębica w m. Padew Narodowa km 11+730 - 12+005 strona lewa
Dodano: 2016-07-21