Przetargi.pl
Kompleksowa rozbudowa systemu Małopolska Platforma Elektroniczna Zintegrowanej Komunikacji i Zarządzania Komisariatów Policji na potrzeby KP VI Komendy Miejskiej Policji w Krakowie

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska 109
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    ul. Mogilska 109 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa rozbudowa systemu Małopolska Platforma Elektroniczna Zintegrowanej Komunikacji i Zarządzania Komisariatów Policji na potrzeby KP VI Komendy Miejskiej Policji w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa rozbudowa systemu Małopolska Platforma Elektroniczna Zintegrowanej Komunikacji i Zarządzania Komisariatów Policji na potrzeby KP VI Komendy Miejskiej Policji w Krakowie. 2. Na przedmiot zamówienia określony w pkt. 1 składa się: 1) Dostawa sprzętu komputerowego w postaci: a) 10 sztuk zestawów komputerowych wraz z monitorem, systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i czytnikiem kart procesorowych (TYP 1) o konfiguracji określonej w załączniku nr 1 do SIWZ b) 52 sztuki zestawów komputerowych wraz z monitorem, systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i czytnikiem kart procesorowych (TYP 2) o konfiguracji określonej w załączniku nr 1 do SIWZ c) 6 sztuk zestawów komputerowych wraz z monitorem, systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i czytnikiem kart procesorowych (TYP 3) o konfiguracji określonej w załączniku nr 1 do SIWZ d) 14 sztuk laptopów wraz z oprogramowaniem biurowym i czytnikiem kart procesorowych o konfiguracji określonej w załączniku nr 1 do SIWZ e) 10 sztuk skanera dokumentów o konfiguracji określonej w załączniku nr 1 do SIWZ f) 30 sztuk drukarek sieciowych laserowych monochromatycznych o konfiguracji określonej w załączniku nr 1 do SIWZ g) 6 sztuk drukarek kodów kreskowych o konfiguracji określonej w załączniku nr 1 do SIWZ h) 10 sztuk czytników kodów kreskowych o konfiguracji określonej w załączniku nr 1 do SIWZ i) 82 sztuki kart mikroprocesorowych o konfiguracji określonej w załączniku nr 1 do SIWZ 2) Konfiguracja, wdrożenie i integracja dostarczonego sprzętu z aktualnie funkcjonującym systemem Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ. 3) Rozszerzenie posiadanych licencji IntraDok oraz HelpDesk o kolejne 82 stanowiska. 4) Przeszkolenie 82 pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi IntraDok i HelpDesk wraz z zapewnieniem niezbędnych materiałów szkoleniowych przygotowanych przez Wykonawcę. Warunki dotyczące szkoleń zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ. Stosowny harmonogram szkoleń zostanie uzgodniony z Zamawiającym przed zawarciem umowy z wybranym Wykonawcą. 3. Szczegółowe wymagania techniczne odnośnie zamawianego sprzętu oraz oprogramowania zawarte są w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Oferowany sprzęt musi być nowy i pochodzić z bieżącej produkcji. 5. Wymagane warunki gwarancji: Wykonawca zapewni warunki gwarancji na dostarczony sprzęt i oprogramowanie zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. Bieg gwarancji rozpoczyna się po podpisaniu protokołu odbioru. 6. Miejscem dostawy jest Komisariat Policji VI w Krakowie, przy ul. Ćwiklińskiej 4. 7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie: a) systemu operacyjnego; b) oprogramowania biurowego, W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych na Wykonawcy ciążyć będzie udowodnienie równoważności. Udowodnienie równoważności musi znaleźć się w ofercie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) dla całości zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 Pzp oraz art. 24 ust. 2 Pzp, spełniający warunki opisane w art.22 ust. 1 ustawy Pzp 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do Wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia oraz nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie o spełnianiu ww. warunków zawarte jest w formularzu ofertowym - załącznik nr 4 do SIWZ. Podpisanie formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach