Przetargi.pl
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA OŚ. ŚRÓDMIEŚCIE W OBRĘBIE UL. KOLEJOWEJ I CZĘŚCI UL. GRUNWALDZKIEJ

Burmistrz Miasta Grybów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-330 Grybów, Rynek 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4450140 , fax. 018 4450202
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Grybów
    Rynek 12 12
    33-330 Grybów, woj. małopolskie
    tel. 018 4450140, fax. 018 4450202
    REGON: 00052779900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grybow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA OŚ. ŚRÓDMIEŚCIE W OBRĘBIE UL. KOLEJOWEJ I CZĘŚCI UL. GRUNWALDZKIEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinka sieci wodociągowej ? 110 mm, z rur PE, w ciągu ulic Grunwaldzkiej i Kolejowej w Grybowie, o długości 193 mb. W zakresie zamówienia znajduje się m.in.: - wykonanie hydrantu pożarowego podziemnego, - wykonanie przewiertu poziomego o dł. 40 mb pod drogą wojewódzką (ul. Grunwaldzka), - rozbiórka i wykonanie chodników wraz z krawężnikami i obrzeżami, - rozbiórka i wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, - rozbiórka i wykonanie nawierzchni z kostki granitowej nieregularnej. Wykonawca wyłoniony w drodze niniejszego postępowania zobowiązany będzie do uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji na użytkowanie wybudowanego odcinka sieci wodociągowej. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają: 2.1. Przedmiar robót: Budowa sieci wodociągowej oś. Śródmieście w obrębie ul. Kolejowej części ul. Grunwaldzkiej - załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji, 2.2. Projekt budowlany: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami na oś. Śródmieście w obrębie ul. Zielonej, Kolejowej części ul. Grunwaldzkiej - załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji, 2.3. Projekt budowlany: Projekt wykonania skrzyżowań kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej z gazociągiem wysokiego ciśnienia w miejscowości Grybów - załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji, 2.4. Projekt budowlany: Techniczne badania podłoża gruntowego - załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji, 2.5. Projekt budowlany: Budowa przejść poprzecznych rurociągu tłocznego, przyłącza wodociągowego pod drogą wojewódzką nr 981 w odc. 090 km 0+482, sieci wodociągowej w odc. 080 km 2+438 oraz lokalizacja przyłącza kanalizacji sanitarnej w pasie drogi krajowej nr 28 z wpięciem do istniejącej studzienki sanitarnej w odc. 155+883 do 155+894 - załącznik nr 12 do niniejszej specyfikacji, 2.6. Specyfikacja Techniczna: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami na os. Śródmieście w obrębie ul. Zielonej, Kolejowej oraz części ul. Grunwaldzkiej - SPECYFIKACJA TECHNICZNA - załącznik nr 13 do niniejszej specyfikacji, 3. Niniejsze zamówienie będzie realizowane w ramach opracowanej dokumentacji technicznej i uzyskanych decyzji o pozwoleniu na budowę dla inwestycji: Budowa Kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na os. Śródmieście w obrębie ulic: Kazimierza Wlk, Grunwaldzkiej, Zielonej, Kolejowej, Grottgera i Goldbergera oraz w części os. Biała Wyżna Górki i Zawodzie. 4. Zaleca się wykonawcom bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Udokumentują, że spełniają wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tj.: a) Udokumentują, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; b) Udokumentują, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1) udokumentują należyte wykonanie przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Za robotę budowlaną o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna należyte wykonanie: - budowa cieci wodociągowej o parametrach nie mniejszych niż: długość - 190 mb i ? 100 mm, - wykonanie przewiertu (przecisku) poziomego pod drogą publiczną o dł. nie mniejszej niż 30 mb, - budowa lub odbudowa chodnika z kostki kamiennej (wraz z ułożeniem krawężnika) o powierzchni nie mniejszej niż 100 m2, 2) oświadczą, że dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, 3) udokumentują, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje osobą (kierownik budowy) lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Osoba taka winna posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, - aktualne zaświadczenie o przynależności (kierownika budowy) do okręgowej izby inżynierów budownictwa, 4) oświadczą, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Udokumentują oraz oświadczą, że nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt 6. siwz przedłożonych przez wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Jeżeli wykonawca wykaże inne roboty niż odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia - nie będą brane pod uwagę w trakcie oceny spełniania wymaganych warunków; 10. Dokumenty (referencje, protokoły odbioru robót) potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 6.9. siwz zostały wykonane należycie (dokumenty winny określać nazwę zadania, terminy w których zostały wykonane, zakres robót oraz ich wartość); 11. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - na załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji; 12. Dokumenty stwierdzające, że osoba (kierownik budowy) lub osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, t.j.: 12.1. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, 12.2. aktualne zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa, 13. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli osoby wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 6.11. siwz nie są pracownikami Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grybow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach