Przetargi.pl
Kompleksowa przebudowa ul. Sadowej, Różanej i Wiśniowej wraz z budową kanalizacji deszczowej w Świętej Katarzynie , Gmina Siechnice

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2015-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa przebudowa ul. Sadowej, Różanej i Wiśniowej wraz z budową kanalizacji deszczowej w Świętej Katarzynie , Gmina Siechnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa przebudowa ulic Sadowej, Różanej i Wiśniowej, zlokalizowanych w miejscowości Święta Katarzyna, Gmina Siechnice w województwie dolnośląskim, wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 2. Stan istniejący: 1) Ulice Sadowa, Różana i Wiśniowa zlokalizowane są na terenie istniejącego pasa drogowego własności Gminy Siechnice (działki nr ew. 249/3, 956/11, 265/1 ,260/1, 259/5, 241/1, 247/1) oraz własność Powiatu Wrocławskiego (działka nr ew. 317) 2) na całej długości przebiegają przez teren z zabudową mieszkaniową jednorodzinną. Wszystkie przebudowywane ulice są wydzielonymi pasami drogowymi. 3) Obecnie drogi osiedlowe ulica Sadowa, Różana i Wiśniowa są to utwardzone drogi gruntowe. 4) Od strony południowej ulice Sadowa i Różana łączą się z ulicą Żernicką stanowiącą drogę powiatową Nr 1938D. 5) Istniejące uzbrojenie na terenie objętym opracowaniem : - sieci gazowe, - kanalizacja deszczowa - kanalizacja sanitarna - sieć wodociągowa - sieć ciepłownicza - instalacje elektroenergetyczne - sieć telekomunikacyjna 3. Dzięki przebudowie ulic Sadowej, Różanej i Wiśniowej zostanie znacznie poprawiony komfort dostępności do istniejących zabudowań mieszkalnych położonych przy ulicach, zostanie upłynniony ruch jak również podniesione bezpieczeństwo ruchu pieszego i samochodowego. 4. Zakres zamówienia został podzielony na dwa ETAPY: 1) Zakres robót dla ETAP I obejmuje przebudowę ulicy Wiśniowej w tym w szczególności: a) Roboty pomiarowe, b) Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni, zjazdów i chodnika, c) Wykonanie poszczególnych warstw konstrukcji jezdni ulic ,zjazdów i chodnika, d) Ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, e) Wykonanie kanalizacji deszczowej i wpustów ulicznych wg opracowania branży sanitarnej, f) Regulacja wysokościowa istniejącego uzbrojenia terenu do projektowanych rzędnych jezdni, zjazdów i chodników, g) Wymiana uszkodzonych skrzynek, zaworów, zasuw i włazów studni kanalizacji sanitarnej h) Wykonanie progów zwalniających, i) Wykonanie trawników w granicach pasa drogowego, j) Wykonanie wycinki drzew i krzewów, k) Odtworzenie konstrukcji jezdni po wykonaniu wykopu, w celu przyłączenia kanalizacji deszczowej do studzienki znajdującej się w ulicy Strażackiej, l) Budowę włączenia ul. Wiśniowej do ul. Słonecznej i Strażackiej, m) Organizacja ruchu zastępczego, n) Organizacja ruchu docelowego wg. Opracowania dla całej miejscowości Święta Katarzyna o) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie 2) Zakres robót dla ETAPU II obejmuje: przebudowę ulicy Różanej i Sadowej a) Roboty pomiarowe b) Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni, zjazdów i chodnika, c) Wykonanie poszczególnych warstw konstrukcji jezdni ulic ,zjazdów i chodnika, d) Ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, e) Wykonanie kanalizacji deszczowej i wpustów ulicznych wg opracowania branży sanitarnej, f) Regulacja wysokościowa istniejącego uzbrojenia terenu do projektowanych rzędnych jezdni, zjazdów i chodników, g) Wykonanie progów zwalniających, h) Wykonanie trawników w granicach pasa drogowego, i) Wykonanie wycinki drzew i krzewów, j) Przebudowę istniejącego przepustu pod zjazdem na ul. Różanej z rur PEHD k) Przebudowę zjazdów z drogi powiatowej Nr 1938D na ulicę Różaną i Sadową l) Organizacja ruchu zastępczego, m) Organizacja ruchu docelowego wg. Opracowania dla całej miejscowości Święta Katarzyna n) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 5. Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy - sposób rozwiązania i koszt wg własnych kalkulacji Wykonawcy. 6. Szczegółowy zakres budowy określony jest w dokumentacji projektowej dla przebudowy ulicy Sadowej i remontu ulicy Różanej i Wiśniowej w Świętej Katarzynie, Gmina Siechnice 7. Zamawiający informuje, że posiada opracowania: 1) Projekty budowlane na wykonanie przebudowy ulicy Sadowej w Świętej Katarzynie, Gmina Siechnice, wykonany przez Firmę DFE EKORAJ Sp. Z o.o. z siedzibą we Wrocławiuna ul. Purkyniego 1 2) Projekty Zagospodarowania terenu na wykonanie remontu ulic Różanej i Wiśniowej w Świętej Katarzynie, Gmina Siechnice, wykonany przez Firmę DFE EKORAJ Sp. Z o.o. z siedzibą we Wrocławiu na ul. Purkyniego 1 3) Projekt wykonawczy branża drogowa: na przebudowę ulicy Sadowej, Różanej i Wiśniowej w Świętej Katarzynie, Gmina Siechnice wykonany przez Firmę DFE EKORAJ Sp. Z o.o. z siedzibą we Wrocławiu na ul. Purkyniego 1 4) Projekt wykonawczy branża sanitarna: na przebudowę ulicy Sadowej, Różanej i Wiśniowej w Świętej Katarzynie, Gmina Siechnice wykonany przez Firmę DFE EKORAJSp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu na ul. Purkyniego 1 5) Projekt wykonawczy organizacja ruchu zastępczego: na przebudowę ulicy Sadowej, Różanej i Wiśniowej w Świętej Katarzynie, Gmina Siechnice wykonany przez Firmę DFE EKORAJ Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu na ul. Purkyniego 1 6) Projekt wykonawczy organizacja ruchu docelowego dla miejscowości Święta Katarzyna, 7) Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót na ulice Sadową, Różaną i Wiśniową w Świętek Katarzynie, Gmina Siechnice wykonane przez Firmę DFE EKORAJ Sp. Z o.o. z siedzibą we Wrocławiu na ul. Purkyniego 1 8. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w następujących dokumentach w podanej kolejno hierarchii ich ważności: 1) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami 2) dokumentacja techniczna (projektowa) 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 9. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, a także uzyskanie, w terminie 1 miesiąca od zakończenia realizacji robót budowlanych dla poszczególnych etapów, w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami 10. Każdy wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem prac w terenie, zgodnie ze SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalno-terenowymi planowanych robot budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 11. Warunki realizacji robót - Roboty prowadzone będą zgodnie dokumentacją projektową wraz z wszystkimi opiniami, uzgodnieniami, zatwierdzeniami, w tym m.in. z: 1) decyzją Starosty Powiatu Wrocławskiego nr 2355/2014 z dnia 20.08.2014 r. na realizację zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa ul. Sadowej wraz z przebudowa kanalizacji deszczowej na dz. Nr 260/1; 259/5; 317 w Świętej Katarzynie gmina Siechnice 2) Zgłoszeniem przystąpienia do budowy lub wykonania robót budowlanych z dnia 03.07.2014r. na realizację zadania pn.: Remont ulicy Różanej i Wiśniowej wraz z remontem kanalizacji deszczowej w Świętej Katarzynie, Gmina Siechnice, 3) Decyzją Nr 799/2013 (nr pisma SP.DT.714.169.1.2013.KN) z dnia 20.09.2013 r, wydaną przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego we Wrocławiu. Zgodnie z zapisami decyzji do obowiązków Wykonawcy należy uzgodnić z Wykonawcą remontu drogi powiatowej 1938D, tj. firmą SKANSKA S.A. ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa warunki podtrzymania gwarancji i rękojmi. Włączenie drogi gminnej do drogi powiatowej - ułożenie krawężnika należy wykonać bez naruszenia warstw bitumicznych drogi powiatowej. Na czas budowy włączenia do drogi gminnej w powiatową należy uzyskać zezwolenie od Zarządcy Drogi tj. Zarządu Powiatu Wrocławskiego na 1 miesiąc przed ich rozpoczęciem. 4) Decyzją Nr 798/2013 (nr pisma SP.DT.714.168.1.2013.KN) z dnia 17.09.2013 r, wydaną przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego we Wrocławiu. Zgodnie z zapisami decyzji do obowiązków Wykonawcy należy uzgodnić z Wykonawcą remontu drogi powiatowej 1938D, tj. firmą SKANSKA S.A. ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa warunki podtrzymania gwarancji i rękojmi. Włączenie drogi gminnej do drogi powiatowej - ułożenie krawężnika należy wykonać bez naruszenia warstw bitumicznych drogi powiatowej. Na czas budowy włączenia do drogi gminnej w powiatową należy uzyskać zezwolenie od Zarządcy Drogi tj. Zarządu Powiatu Wrocławskiego na 1 miesiąc przed ich rozpoczęciem. 5) Uzgodnieniem - pismo nr SP.DT.714.169.2.2013.KN z dnia 20.12.2013 r,, wydanym przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego we Wrocławiu 6) Uzgodnieniem - pismo nr SP.DT.714.168.2.2013.KN z dnia 20.12.2013 r,, wydanym przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego we Wrocławiu 7) Uzgodnieniem - pismo nr WIK.6630.159.11414.1025.2013.PM z dnia 20.11.2013r, wydanym przez Burmistrza Siechnic 8) Opinią nr SP-GN.6630 z dnia 01 lipca 2014 wydaną przez Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej we Wrocławiu. 9) Pozwoleniem na prowadzenie badań archeologicznych wydanym przez Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków Decyzją nr 1210/2014 r., z dnia 09 czerwca 2014 r., sygnatura WZA.5161.609.2014.MP. 10) Wykonawca odpowiada w całości za sposób organizację budowy, w tym plac budowy, zaplecze budowy, obsługę komunikacyjną budowy i organizację ruchu zastępczego. 11) Wszelkie uzgodnienia w zakresie wyłączenia i dopuszczenia do prac energetycznych Wykonawca dokonuje we własnym zakresie, z jednoczesnym poinformowaniem Zamawiającego. 12) W przypadku wygaśnięcia terminu ważności uzgodnienia, opinii, decyzji, itd. Jej przedłużenie należy do obowiązku Wykonawcy. 12. Dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej, tożsama z wersją papierową, udostępniona jest wykonawcom jako załączniki do SIWZ, a wersja papierowa jest dostępna do wglądu w Wydziale Inwestycyjno-Komunalnym pok. 205, II piętro w godz. 8.00 - 14.00. Dokumentację do skopiowania wypożycza się w godz. 14.00 - 14.30. Jej zwrot następuje następnego dnia do godz. 10.00 13. Obowiązek wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia: Zamawiający wskazuje kluczową część zamówienia, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać samodzielnie, tj. obowiązek wykonywania robót branży drogowej. 14. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach (np. rysunki, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty, przedmiary) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 15. W sytuacji gdy okaże się, że rozwiązania zawarte w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej (np. część opisowa i rysunkowa projektu budowlanego, wykonawczego, STWiOR itd.) nie są ujęte łącznie w tych dokumentach, Wykonawca jest zobowiązany ująć wszystkie elementy w wycenie i je zrealizować. Zmiana dokumentacji w tym zakresie nie jest zmianą przedmiotu umowy lecz usunięciem rozbieżności w dokumentacji. W związku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usunięcia tej rozbieżności nie są zamówieniem dodatkowym ani nie wymagają podpisania aneksu zmieniającego przedmiot umowy. 16. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z dokumentacja projektową i zasadami wiedzy technicznej, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu, tj. gwarantuje osiągnięcie efektu w postaci gotowego do eksploatacji lub użytkowania obiektu. 17. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia: 1) z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.); 2) zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa. 18. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowników wszystkich robót branżowych koniecznych do realizacji zamówienia jak również ich codzienną obecność podczas wykonywania robót branżowych. 19. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas wykonywania robót do czasu odbioru końcowego 20. Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany będzie do doprowadzenia całego terenu objętego robotami do stanu pierwotnego wraz z uporządkowaniem terenu. 21. Dla każdego z etapów Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy następujące opracowania i dokumenty w niżej określonej ilości egzemplarzy: 1) 1 egz. projektów budowlanych 2) 1 egz.: projektów wykonawczych i STWiORB, 3) 1 egz. badań geologicznych 4) po 1 egz. kopii pozwolenia na budowę/zaświadczenia o braku sprzeciwu na wykonanie robót budowlanych 22. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH. 23. Wybrany w postępowaniu Wykonawca zobowiązuje się, w terminie do 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy, do przekazania do zatwierdzenia Zamawiającemu harmonogramu robót (harmonogram rzeczowo-finansowy).Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany etapów wskazanych w harmonogramie. Do każdej faktury winno być dołączone oddzielne świadectwo wykonania robót. 24. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania kompletnej dokumentacji powykonawczej w 3 egz. (w wersji papierowej i elektronicznej - format *.pdf). 25. Faktury częściowe nie mogą przekraczać 90 % wartości przedmiotu umowy. 26. W cenie ryczałtowej Wykonawca winien uwzględnić koszty wywozu i utylizacji wszelkiego rodzaju odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), najpóźniej do dnia składania ofert do godz. 1100. Wadium powinno być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowej, 4) gwarancji ubezpieczeniowej lub 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). Jeżeli wadium składane będzie w pieniądzu należy je przelać na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy oddział Święta Katarzyna nr 78 9584 1092 2010 1000 0101 0008 z dopiskiem: Przebudowa ul. Sadowej, Różanej i Wiśniowej w Świętej Katarzynie - w terminie zapewniającym jego wpływ na ww. konto do czasu złożenia ofert. Dowód wpłaty wadium (potwierdzoną kserokopię) należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w innych środkach (gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe), należy je złożyć do depozytu znajdującego się w kasie Urzędu pok. nr 112, w godz. 8:00 - 13:00 w terminie do dnia składania ofert do godz. 11:00. Oferty bez wniesionego wadium przetargowego będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone, bez dalszego rozpatrywania. 2. Zwrot wadium przetargowego wykonawcom nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010 r. z późniejszymi zmianami). 3. Sytuacje skutkujące zatrzymanie wadium: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 7. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli jego wniesienia zażądano w niniejszej SIWZ. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.siechnice.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach