Przetargi.pl
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego” w podziale na części

Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-042 Zielona Góra, Al. Niepodległości 36
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (68) 323 18 80
  • Data zamieszczenia: 2024-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
    Al. Niepodległości 36
    65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. (68) 323 18 80
    REGON: 081048430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://polityka-spoleczna.lubuskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego” w podziale na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń ( w ramach projektu pn. „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”), w szczególności w zakresie zapewnienia przez Wykonawcę: wyspecjalizowanej kadry szkoleniowej, opiekuna technicznego grupy, zaplecza techniczno-organizacyjnego, materiałów szkoleniowych/informacyjnych, usług restauracyjnych i podawania posiłków, usług hotelarskich, noclegowych (w przypadku szkoleń 2 i 3 dniowych) i konferencyjnych:Część A: Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację i przeprowadzenie dwóch 1-dniowych szkoleń, każde dla 20 osób ( w ramach projektu pn. „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”), w szczególności w zakresie zapewnienia przez Wykonawcę: wyspecjalizowanej kadry szkoleniowej, opiekuna technicznego grupy, zaplecza techniczno-organizacyjnego, materiałów szkoleniowych/informacyjnych, usług restauracyjnych i podawania posiłków, usług hotelarskich i i konferencyjnych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik nr 1A do SWZ Opis przedmiotu zamówienia3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących:Załącznik nr 3A do SWZ1. Przedmiotem zamówienia jest:Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń ( w ramach projektu pn. „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”), w szczególności w zakresie zapewnienia przez Wykonawcę: wyspecjalizowanej kadry szkoleniowej, opiekuna technicznego grupy, zaplecza techniczno-organizacyjnego, materiałów szkoleniowych/informacyjnych, usług restauracyjnych i podawania posiłków, usług hotelarskich, noclegowych (w przypadku szkoleń 2 i 3 dniowych) i konferencyjnych:Część B: Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację i przeprowadzenie dwóch 2-dniowych szkoleń, każde dla 20 osób ( w ramach projektu pn. „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”), w szczególności w zakresie zapewnienia przez Wykonawcę: wyspecjalizowanej kadry szkoleniowej, opiekuna technicznego grupy, zaplecza techniczno-organizacyjnego, materiałów szkoleniowych/informacyjnych, usług restauracyjnych i podawania posiłków, usług hotelarskich, noclegowych i konferencyjnych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik nr 1B do SWZ Opis przedmiotu zamówienia3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących:Załącznik nr 3B do SWZ1. Przedmiotem zamówienia jest:Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń ( w ramach projektu pn. „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”), w szczególności w zakresie zapewnienia przez Wykonawcę: wyspecjalizowanej kadry szkoleniowej, opiekuna technicznego grupy, zaplecza techniczno-organizacyjnego, materiałów szkoleniowych/informacyjnych, usług restauracyjnych i podawania posiłków, usług hotelarskich, noclegowych (w przypadku szkoleń 2 i 3 dniowych) i konferencyjnych:Część C: Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację i przeprowadzenie dwóch 3-dniowych szkoleń, każde dla 20 osób ( w ramach projektu pn. „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”), w szczególności w zakresie zapewnienia przez Wykonawcę: wyspecjalizowanej kadry szkoleniowej, opiekuna technicznego grupy, zaplecza techniczno-organizacyjnego, materiałów szkoleniowych/informacyjnych, usług restauracyjnych i podawania posiłków, usług hotelarskich, noclegowych i konferencyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik nr 1C do SWZ Opis przedmiotu zamówienia3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących:Załącznik nr 3C do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80510000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:(...)4) zdolności technicznej lub zawodowej;Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 3 ( trzy ) szkolenia z zakresu polityki społecznej, gdzie w każdym ze szkoleń uczestniczyło co najmniej 15 osób a wartość każdego szkolenia wynosiła brutto minimum 18.000,00 zł, zaś uczestnikami szkoleń była kadra, o której mowa w punkcie 4 Załącznika, odpowiednio, nr 1A, 1B, 1C do SWZ Opis przedmiotu zamówienia – warunek dotyczy każdej części zamówienia;b) dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji przedmiotu umowy, co najmniej 1 ( jedną ) osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji trenera, który posiada doświadczenie nabyte w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, polegające na wykonaniu :w zakresie Części A:1) co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu tematycznego, o którym mowa w punkcie 9 Załącznika nr 1 A do SWZ - OPZ tj. obszar szkolenia: stosowanie prawa;w zakresie Części B:2) co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu tematycznego, o którym mowa w punkcie 9 Załącznika nr 1 B do SWZ - OPZ tj. obszar szkolenia: rodzina – dzieci, w tym dzieci z niepełnosprawnościami;w zakresie Części C:3) co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu tematycznego, o którym mowa wpunkcie 9 Załącznika nr 1 A do SWZ - OPZ tj. obszar szkolenia: budowanie lokalnego systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej rodziny i pieczy zastępczej.UWAGA: Zamawiający wymaga, by minimalna liczba uczestników jednego szkolenia opisanego w punkcie b) powyżej wynosiła co najmniej 10 osób, zaś uczestnikami szkoleń była kadra, o której mowa w punkcie 4 Załącznika nr 1A, 1B, 1C do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.Warunek wskazany w punkcie a) i b) musi być spełniony łącznie – dotyczy każdej części postępowania.Wykonawcy mają obowiązek wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez szczegółowe opisanie spełnienia warunku w formularzu stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ Wykaz osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach