Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa żywienia pacjentów Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych

Ośrodek Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, Woskowice Małe 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4196555 , fax. 077 4196522
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych
    Woskowice Małe 15 15
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 077 4196555, fax. 077 4196522
    REGON: 00029089000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa żywienia pacjentów Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa obsługa żywienia pacjentów Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych polegająca na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu posiłków w ilości 55000 osobodni żywieniowych, oraz myciu naczyń i odbiorze odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zmian.), 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj.: są dopuszczeni do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę , doświadczenie i uprawnienia oraz dysponują osobami posiadajacymi uprawnienia i do wykonania zamówienia. 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 w/w ustawy - Pzp. W/w warunki zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i  dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późń. zmian.) oraz oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( art. 24 w/w ustawy - prawo zamówień publicznych) - wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ 2/ Dokumenty potwierdzające status prawny i siedzibę Wykonawcy - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Wszelkie kserokopie dołączone do Oferty winny być poświadczone za zgodność z oryginałem opatrzone czytelnym podpisem lub podpisem i pieczęcią imienną osoby upoważnionej do podpisywania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olo.wbd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach