Gmina Stanin ogłasza przetarg
- Adres: 21-422 Stanin, Stanin
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. +48257981118 , fax. +48257981104
- Data zamieszczenia: 2019-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stanin
Stanin 62
21-422 Stanin, woj. lubelskie
tel. +48257981118, fax. +48257981104
REGON: 71158250000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugstanin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa bankowa budżety gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Stanin - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowa obsługa bankowa budżety gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Stanin”. W skład jednostek organizacyjnych Gminy Stanin wchodzą: Urząd Gminy Stanin, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Staninie, Gminna Biblioteka Publiczna w Staninie, Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Szkół w Staninie, Żłobek Gminny „MALUSZEK” w Wesołówce, Zespół Szkół w Tuchowicz, Zespół Szkół w Staninie, Publiczna Szkoła Podstawowa w Jonniku, Publiczna Szkoła Podstawowa w Sarnowie, Publiczna Szkoła Podstawowa w Jeleńcu, Publiczna Szkoła Podstawowa w Zastawiu, Publiczna Szkoła Podstawowa w Zagoździu oraz jednostki budżetowe, które powstaną w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do prowadzenia działalności określonej przepisami ustawy z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku – prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 z późn./ zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykaz oświadczeń składanych w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Wykaz oświadczeń jakie wykonawca dołączy do oferty w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; a. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg formularza, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; b. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg formularza, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Wykaz oświadczeń jakie wykonawca przedkłada po otwarciu ofert (nie składać wraz z ofertą) w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; a. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. II. Formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. III. Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. IV. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. V. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. VI. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. VII. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa bankowa wraz z przyznaniem kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym
Dodano: 2023-12-05 - „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Włodawa i jej jednostek organizacyjnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym od dnia 1 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2025roku.”
Dodano: 2023-10-09 - Bankowa obsługa Powiatu Puławskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
Dodano: 2023-07-10 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Stanin
Dodano: 2022-12-19 - Usługa polegająca na przekazywaniu świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe zgodnie z indywidualną dyspozycją świadczeniobiorcy.
Dodano: 2022-11-04 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Kamionka wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2022-09-06 - Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2021 r. do 30.04.2025 r.”
Dodano: 2021-04-09 - ” Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Rejowiec i jednostek organizacyjnych ”
Dodano: 2021-02-02 - Obsługa bankowa budżetu Powiatu Chełmskiego
Dodano: 2021-01-18 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Biłgorajskiego i jednostek organizacyjnych
Dodano: 2021-01-11