Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżety gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Stanin

Gmina Stanin ogłasza przetarg

  • Adres: 21-422 Stanin, Stanin
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48257981118 , fax. +48257981104
  • Data zamieszczenia: 2019-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stanin
    Stanin 62
    21-422 Stanin, woj. lubelskie
    tel. +48257981118, fax. +48257981104
    REGON: 71158250000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugstanin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżety gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Stanin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowa obsługa bankowa budżety gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Stanin”. W skład jednostek organizacyjnych Gminy Stanin wchodzą: Urząd Gminy Stanin, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Staninie, Gminna Biblioteka Publiczna w Staninie, Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Szkół w Staninie, Żłobek Gminny „MALUSZEK” w Wesołówce, Zespół Szkół w Tuchowicz, Zespół Szkół w Staninie, Publiczna Szkoła Podstawowa w Jonniku, Publiczna Szkoła Podstawowa w Sarnowie, Publiczna Szkoła Podstawowa w Jeleńcu, Publiczna Szkoła Podstawowa w Zastawiu, Publiczna Szkoła Podstawowa w Zagoździu oraz jednostki budżetowe, które powstaną w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do prowadzenia działalności określonej przepisami ustawy z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku – prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 z późn./ zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykaz oświadczeń składanych w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Wykaz oświadczeń jakie wykonawca dołączy do oferty w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; a. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg formularza, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; b. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg formularza, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Wykaz oświadczeń jakie wykonawca przedkłada po otwarciu ofert (nie składać wraz z ofertą) w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; a. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. II. Formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. III. Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. IV. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. V. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. VI. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. VII. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach