Przetargi.pl
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU NOWOTARSKIEGO

Zarząd Powiatu Nowotarskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, Bolesława Wstydliwego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 61 300, , fax. 18 26 61 344
  • Data zamieszczenia: 2020-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Nowotarskiego
    Bolesława Wstydliwego 14
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 18 26 61 300, , fax. 18 26 61 344
    REGON: 49189333900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowotarski.pl/bip/przetargi/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU NOWOTARSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są następujące usługi : Wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Nowotarskiego, w tym: 1. Otwarcie rachunków bieżących i pomocniczych; w tym rachunki związane z rozliczeniem środków otrzymanych z państwowych funduszy celowych oraz funduszy Unii Europejskiej w walucie PLN oraz EUR. 2. Bieżącą obsługę bankową obejmującą prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych: • obsługa wpłat i wypłat gotówkowych własnych, • realizacja rozliczeń bezgotówkowych (poleceń przelewów, czeków), • obsługa płatności masowych w Systemie • wydawanie blankietów czeków gotówkowych. 3. Oprocentowanie środków znajdujących się na wszystkich rachunkach Zamawiającego. 4. Lokowanie wolnych środków pieniężnych z rachunków na lokatach krótkoterminowych tj. przyjmowanie w depozyt środków ze wskazanych przez Zamawiającego rachunków (bieżących i pomocniczych) m.in.: • overnight, • jednodniowe, • dwudniowe, • weekendowe, • tygodniowe, • miesięczne 4.Zapewnienie bezpłatnego elektronicznego systemu obsługi bankowej dostępnego przez sieć internetową: a) instalacja systemu, b) bieżąca obsługa i pomoc techniczna systemu (pomoc techniczna w godz. 7:30 – 16:00), c) system powinien zapewniać: • uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych, • tworzenie zbioru danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, • przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach, • składanie poleceń przelewów, w tym poleceń przelewów do ZUS i US, ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków, • uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, • generowanie (wydruk) wyciągów nie wymagających stempla bankowego, • potwierdzenie zrealizowania przelewu. 5. Pozostałe usługi bankowe: wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń. 6. W trakcie realizacji zamówienia liczba rachunków, innych czynności bankowych, usług i produktów będzie zależna od określonych potrzeb Zamawiającego. 7. Wykonawca winien oferować pełen zakres rachunków bankowych przeznaczonych dla kompleksowej obsługi obszaru finansów jednostek samorządu terytorialnego. 8. Wykonawca zapewni obsługę operacji gotówkowych na terenie miasta Nowy Targ w swoich placówkach lub placówkach pośredników kasowych. 9. Wykonawca winien spełniać wymogi zgodnie z zapisem art. 128 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za minimalny poziom kompetencji lub uprawnień uznane zostanie oświadczenie przez Wykonawcę, że posiada zezwolenie o którym mowa w art. 30a ustawy – Prawo bankowe, lub jest utworzony na podstawie przepisów art. 14 ust. 1 w/w ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty; 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 3) Inne dokumenty wskazane w siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach