Przetargi.pl
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU ŁĘCZYŃSKIEGO WRAZ Z JEGO JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI

Powiat Łęczyński ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48815315200 , fax. +48817526464
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łęczyński
    Al. Jana Pawła II 95A
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. +48815315200, fax. +48817526464
    REGON: 43101942500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU ŁĘCZYŃSKIEGO WRAZ Z JEGO JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Łęczyńskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi” w okresie od dnia 01.01.2020 r. do 31.12.2023 r. 3.2. Zakres usług obejmuje w szczególności: Kompleksową obsługę wszystkich rachunków bankowych Powiatu Łęczyńskiego podstawowych i pomocniczych, w tym m.in. Powiatu Łęczyńskiego oraz jednostek budżetowych Powiatu. Szczegółowy zakres usług (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3.3. Klauzula zatrudnienia 3.3.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj.: Czynności polegające na obsłudze bankowej budżetu Powiatu Łęczyńskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019r. poz.1040), w szczególności:  otwieranie i prowadzenie rachunków bankowych,  udzielanie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu,  obsługa i serwisowanie systemu bankowości elektronicznej rachunków bankowych m.in. poleceń krajowych i zagranicznych, generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych,  obsługa gotówkowa w zakresie wpłat i wypłat,  obsługa punktu kasowego / ajencyjnego w siedzibie Zamawiającego,  doradcy bankowego,  przygotowanie opinii, zestawień i raportów w zakresie prowadzonej obsługi bankowej, 3.3.2. Na etapie składania ofert Wykonawca złoży oświadczenie zawarte w formularzu oferty o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia wskazane w ppkt.1. 3.3.3. W celu potwierdzenia spełnienia wymogu w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem imion i nazwisk osób, rodzaju umowy o pracę, zakres wykonywanych czynności i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 3.3.4. Wykonawca będzie zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdym przypadku zmiany sposobu zatrudnienia ww. osób, nie później niż w terminie 5 dni od dokonania takiej zmiany. 3.3.5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3.3.6. Nie złożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wymienionych w pkt. 3.3.3 lub 3.3.5 traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.3.3.1 czynności. 3.3.7. W przypadku niedopełnienia wymogu zatrudniania pracowników świadczących pracę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy w zakresie czynności wskazanych przez Zamawiającego, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 2 000 zł za każdy miesiąc. 3.3.8. Obowiązek zatrudniania osób na umowę o pracę dotyczy wykonawcy, a także podwykonawców i dalszych podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia w umowach o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace, przez cały okres realizacji zamówienia wszystkich osób wykonujących czynności wymienione w pkt.1, oraz umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli realizacji tego obowiązku. 3.4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy. 3.5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA __________________________________________________________________________________ Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Powiatu Łęczyńskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi w okresie od dnia 01.01.2020 r. do 31.12.2023 r. 1. Jednostki organizacyjne objęte niniejszym postępowaniem: 1.1. Jednostki niżej wymienione, objęte wspólnym ryczałtem stałych opłat: 1) Rachunek podstawowy budżetu Powiatu Łęczyńskiego, 2) Starostwo Powiatowe w Łęcznej, 3) Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej, 4) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łęcznej, 5) Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna w Łęcznej, 6) Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Podgłębokiem, 7) Zespół Szkół im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Łęcznej, 8) Zespół Szkół w Ludwinie, 9) Zespół Szkół Rolniczych w Kijanach, 10) Zespół Szkół Nr 2 im. Simona Bolivara w Milejowie, 11) Zespół Szkół Górniczych w Łęcznej, 12) Placówka Opiekuńczo – Wychowawcza w Kijanach, 13) Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Łęcznej. 14) Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej Wielkości przyjęte na potrzeby złożenia ofert: 1) ilość rachunków bankowych - 92 szt. 2) ilość i wartość miesięcznych wpłat gotówkowych własnych i obcych – 1450szt/193 726 zł 3) ilość i wartość miesięcznych wypłat gotówkowych – 7 szt./11 075 zł 4) ilość miesięcznych poleceń przelewów bankowych –2 012 Cena ryczałtowa za wymienione w pkt.2 usługi dla budżetu powiatu i jednostek organizacyjnych, objętych ryczałtem będzie ustalona jako stała opłata miesięczna (cena w złotych), którą ponosiło będzie Starostwo Powiatowe w Łęcznej (wspólny ryczałt stałych opłat). Stała opłata miesięczna powinna zostać tak skalkulowana, aby zawierała wszystkie usługi bankowe wymienione poniżej. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat dodatkowych w trakcie trwania umowy. 1.2. Jednostki nie objęte wspólnym ryczałtem stałych opłat, kalkulacja za całość usług bankowych dla każdej z n/w jednostek: 1) Powiatowa Biblioteka Publiczna w Łęcznej, 2) Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Łęcznej, 3) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łęcznej, 4) Powiatowa Komenda Państwowej Straży Pożarnej w Łęcznej. Wielkości przyjęte na potrzeby złożenia ofert: 1) ilość rachunków bankowych – 17 2) ilość i wartość miesięcznych wpłat gotówkowych własnych i obcych 31 szt./8 550 zł 3) ilość i wartość miesięcznych wypłat gotówkowych – 9/8 300 zł 4) ilość miesięcznych poleceń przelewów bankowych - 430 Cena za wymienione w pkt.2 usługi dla jednostek organizacyjnych (nie objętych ryczałtem będzie ustalona jako stała opłata miesięczna (cena w złotych), którą ponosiła będzie każda z wymienionych jednostek samodzielnie. Stała opłata miesięczna powinna zostać tak skalkulowana, aby zawierała wszystkie usługi bankowe wymienione poniżej. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat dodatkowych w trakcie trwania umowy. 1.3. Jednostka dla której kalkulacja obejmować ma całość usług bankowych 1) Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej – Rachunek Funduszu Pracy Wielkości przyjęte na potrzeby złożenia ofert: 1) ilość rachunków bankowych – 1 – Rachunek Funduszu Pracy 2) ilość i wartość miesięcznych wpłat gotówkowych własnych i obcych – brak 3) ilość i wartość miesięcznych wypłat gotówkowych – 3szt./3 300zł 4) ilość miesięcznych poleceń przelewów bankowych – 400 Cena za wymienione w pkt.2 usługi dla jednostki organizacyjnej będzie ustalona jako stała opłata miesięczna (cena w złotych), którą będzie ponosiła ta jednostka samodzielnie. Stała opłata miesięczna powinna zostać tak skalkulowana, aby zawierała wszystkie usługi bankowe wymienione poniżej. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat dodatkowych w trakcie trwania umowy Liczba jednostek może ulec zmianie w następstwie zmian organizacyjnych w trakcie trwania umowy. W przypadku powołania nowych jednostek bądź konieczności wyodrębnienia nowych rachunków bankowych tych jednostek, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z niniejszym postępowaniem i ofertą wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prowadzonych w poszczególnych jednostkach rachunków bankowych bez konieczności zmiany umowy na obsługę bankową. Zamawiający oczekuje złożenia oferty w pełni spełniającej wymagania określone w SIWZ w tym Opisie przedmiotu zamówienia. 2. Miesięczna obsługa bankowa jednostek wymienionych w punkcie 1.1. ; 1.2. i 1.3. obejmuje w szczególności: 1) Otwarciu, prowadzeniu i likwidacji rachunków bankowych: podstawowych i pomocniczych, w tym walutowych, 2) Przyjmowaniu wpłat gotówkowych własnych oraz wpłat obcych 3) Dokonywaniu wypłat gotówkowych, 4) Realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (w ramach danego banku, elektronicznie i w razie potrzeb składanych papierowo), 5) Realizacja poleceń przelewów zewnętrznych (elektronicznie i w razie potrzeb składanych papierowo) zarówno krajowych, jak i zagranicznych, w tym sorbnet o wartości powyżej 1.000.000 zł (słownie: jednego miliona zł), 6) Sporządzaniu i udostępnianiu dziennych wyciągów bankowych za pośrednictwem bankowości elektronicznej udostępnianych następnego dnia roboczego do godz. 8:00 7) Wydawaniu blankietów czekowych, 8) Zapewnieniu w każdej jednostce systemu bankowości elektronicznej w terminie umożliwiającym zachowanie ciągłości obsługi bankowej: zainstalowanie systemu, wdrożenie, szkolenie osób, serwis w trakcie trwania umowy; czas reakcji na problemy związane z funkcjonowanie systemu - 2 godziny od momentu zgłoszenia telefonicznego do banku; przy realizacji przelewu wymagane dwa podpisy, 9) W razie potrzeb wydanie i możliwość korzystania z karty płatniczej i/lub kredytowej bez ponoszenia dodatkowych opłat, 10) Stosowanie przez bank negocjowanych kursów walut do transakcji w walutach obcych, w szczególności z tytułu wymiany walutowej, poleceń wypłaty z zagranicy i za granicę dla transakcji o równowartości co najmniej 5.000,00 euro, 11) W razie potrzeb potwierdzanie wpłat obcych dokonywanych na rachunek bieżący w oddziale banku, 12) Bank nie będzie pobierał opłat i prowizji z tytułu: a) wpłat gotówkowych własnych dokonywanych na konta powiatu i jego jednostek organizacyjnych, b) wypłat gotówkowych na rzecz posiadaczy rachunku z wszystkich rachunków, c) wydawaniu opinii bankowych i zaświadczeń na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek, d) przyjęcia depozytu, e) korzystania z systemu bankowości elektronicznej. 13) Bank zobowiązuje się do przyjmowania wszelkich wpłat gotówkowych dokonywanych na rachunki prowadzone w ramach umowy w Oddziale banku bez pobierania opłat i prowizji. 14) udzielanie osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacji przeprowadzanych danego dnia bez prowizji i opłat, 3. Kredyt w rachunku podstawowym budżetu Powiatu Łęczyńskiego Bank zapewni możliwości uruchomienia kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym (podstawowym) budżetu Powiatu Łęczyńskiego w wysokości ustalanej corocznie w uchwale budżetowej. Kredyt w rachunku bieżącym ma służyć do pokrycia występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego i zostanie spłacony w tym samym roku budżetowym, w którym zostanie zaciągnięty. Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększonej o marżę banku stałą w całym okresie trwania umowy. Naliczanie odsetek w ostatnim dniu miesiąca. Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym nastąpi niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie do 5 dni od daty dostarczenia wniosku o uruchomienie kredytu. Bank nie będzie pobierał prowizji za udzielenie kredytu krótkoterminowego oraz innych opłat i prowizji związanych z jego uruchomieniem, a jedynym kosztem dla zamawiającego będą odsetki od rzeczywiście wykorzystanego kredytu. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Powiatu. Kredyt krótkoterminowy będzie miał charakter odnawialny i będzie wynikał z Uchwały Rady Powiatu na poszczególne lata budżetowe. Maksymalna kwota w 2019 roku wynosi 5 000 000 zł. 4. Lokata OVERNIGHT Bank zapewni możliwości tworzenia lokat OVERNIGHT na koniec każdego dnia do wysokości powyżej 10.000 zł na rachunku bankowym. Oprocentowanie lokat O/N według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBID 1M skorygowaną o wskaźnik banku stały w całym okresie trwania umowy. 5. Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych. Środki zgromadzone na rachunkach bankowych w złotych oprocentowane będą w oparciu o stawkę WIBID 1 M skorygowaną wskaźnikiem banku stałym w czasie trwania umowy. Środki gromadzone na rachunkach bankowych w walucie obcej oprocentowane będą według wysokości obowiązującej w danym banku. Naliczenie odsetek w ostatnim dniu kwartału. Do oferty należy przyjąć wysokość stopy WIBOR 1M, WIBID 1M według danych z dnia 31 października 2019 roku; WIBOR 1M – 1,63%: WIBID 1M – 1,43 %; W trakcie trwania umowy bankowej stawka WIBOR 1M, WIBID 1M oraz EURIBOR 1 M obowiązująca w ostatnim dniu poprzedniego miesiąca. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 3.2. Posiadania, na dzień rozpoczęcia realizacji zamówienia, na terenie miasta Łęczna, oddziału, placówki lub filii banku, gwarantujące wykonywanie wszelkich czynności związanych z obsługą bankową Zamawiającego. 3.3. Uruchomienia punktu kasowego lub ajencyjnego w siedzibie Zamawiającego umożliwiającego dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych z/na rachunki bankowe budżetu powiatu i jego jednostek organizacyjnych na blankietach wpłat częściowo wypełnionych przez prowadzącego punkt kasowy / ajencyjny w zakresie: 1) nazwy odbiorcy wpłaty, 2) rachunku odbiorcy wpłaty, 3) tytułu opłaty; dane do wpisu zostaną przekazane prowadzącemu punkt kasowy / ajencyjny w dniu podpisania umowy na prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej z wybranym bankiem. Zamawiający aby Punkt kasowy/ajencyjny będzie wyposażony w terminal płatniczy umożliwiający opłacanie transakcji kartami płatniczymi z wykorzystaniem także technologii zbliżeniowej. Wszelkie opłaty i prowizje od płatności dokonywanych kartami płatniczymi będą ponoszone przez Wykonawcę. Godziny otwarcia punktu kasowego od poniedziałku do piątku (prócz wtorków) 7:15 do 14:45, wtorki od 8:15 do 15:45 Punkt kasowy Wykonawca uruchomi w terminie maksymalnie 5 dni od dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje pobieranie opłat za udostępnienie powierzchni przeznaczonej na punkt kasowy w wysokości uzgodnionej z Wykonawcą na podstawie odrębnej umowy. 3.4. Wyznaczenia minimum jednego doradcę, który zapewni stałą współpracę z Zamawiającym w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, bieżących kontaktów operacyjnych, problemów technicznych, itp., w godzinach pracy Zamawiającego w czasie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia problemu. Kontakt z doradcą będzie osobisty, telefoniczny lub pisemny za pomocą poczty elektronicznej. 3.5. Zapewnienia współpracy systemu bankowego z systemem finansowo – księgowym Zamawiającego, bez nakładania dodatkowych opłat. 3.6. zapewnienia Powiatowi usług serwisowych systemu bankowości elektronicznej oraz usługi asysty technicznej bezpośrednio w miejscach pracy systemu. Właściwie przygotowany pracownik Banku będzie zobowiązany do rozpoczęcia świadczenia usługi asysty technicznej niezwłocznie, jednakże nie później niż w ciągu 2 godzin od przyjęcia zgłoszenia o konieczności jej udzielenia. Informacje dodatkowe 1. Za świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca będzie pobierał miesięczną opłatę ryczałtową, którą ponosiło będzie Starostwo Powiatowe oraz poszczególne jednostki organizacyjne, zgodnie ze złożoną ofertą. 2. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji, w tym również od kontrahentów, za wyjątkiem miesięcznej opłaty wskazanej w ofercie. 3. Wykonawca wkalkuluje w miesięcznej opłacie koszt świadczenia wszystkich usług wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem kosztu kredytu w rachunku bieżącym Powiatu Łęczyńskiego. 4. Nie dopuszcza się, aby jakikolwiek element ceny zaoferowany był w wysokości 0. 5. Miesięczna opłata będzie pobierana przez Wykonawcę z rachunku Starostwa Powiatowego oraz rachunków poszczególnych jednostek organizacyjnych ostatniego dnia każdego miesiąca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest uprawniony do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski zgodnie z ustawą Prawo bankowe (Dz.U. z 2018r. poz.2187 z późn. zm.) a w przypadku banków państwowych, pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownych rozporządzeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz innych oświadczeń i dokumentów składanych przez wszystkich Wykonawców. 8.3.1. Wypełniony formularz oferty (według załącznika nr 2 ). 8.3.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 8.1. 8.3.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia – załącznik nr 7 do SIWZ. 8.3.4. dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobów przez podmiot trzeci. 8.3.5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniach o których mowa w pkt. 8.1. Zamawiający nie żąda dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania. 8.5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 8.1 i 8.2 składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Pozostałe oświadczenia i dokumenty oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Poza dokumentami wymienionymi w pkt 8.5 ppkt.1 i 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 9.1. SIWZ 8.6. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty według formuły „spełnia/nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. 8.7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt.8.4 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty lub oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach