Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu powiatu jaworskiego i jego jednostek organizacyjnych na lata 2020-2024

Powiat Jaworski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-400 Jawor, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 290 100 , fax. 767 290 160
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jaworski
    ul. Wrocławska 26
    59-400 Jawor, woj. dolnośląskie
    tel. 767 290 100, fax. 767 290 160
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-jawor.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu powiatu jaworskiego i jego jednostek organizacyjnych na lata 2020-2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowej obsłudze bankowej budżetu powiatu jaworskiego od 26.10.2020 r. do dnia 25.10.2024 r. niżej wymienionych jednostek i służb powiatowych wchodzących w skład struktury organizacyjnej powiatu jaworskiego z możliwością rozszerzenia listy: 1) Starostwo Powiatowe w Jaworze, 2) Komenda Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze, 3) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczego w Jaworze, 4) I Liceum Ogólnokształcące w Jaworze, 5) Zespół Szkół i Placówek w Bolkowie, 6) Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Jaworze, 7) Powiatowy Ośrodek Rozwoju Edukacji w Jaworze, 8) Dom Pomocy Społecznej w Jaworze, 9) Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze, 10) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze, 11) Ośrodek Wsparcia „ Pod Zielonym Dębem” w Jaworze, 12) Powiatowy Zespół Schronisk Młodzieżowych w Jaworze, 13) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Jaworze, 14) Przedmiotem jest również obsługa jednostek innych niż wymienione wyżej, których konieczność obsługi wystąpi w okresie trwania umowy, w związku z realizacją zadań przez powiat jaworski. 2. Bank musi posiadać siedzibę, oddział lub filię na terenie miasta Jawor. 3. Zakres zamówienia obejmuje: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu powiatu jaworskiego oraz jego jednostek organizacyjnych: 1) Otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących dla budżetu powiatu oraz jednostek organizacyjnych, 2) Otwieranie i prowadzenie rachunków pomocniczych dla budżetu powiatu oraz jednostek organizacyjnych, 3) Lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach krótko i długoterminowych na podstawie odrębnych dyspozycji Zamawiającego z możliwością jej automatycznej prolongaty. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków finansowych na rachunkach w innych bankach zgodnie z ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, 4) Automatycznym lokowaniu wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunku podstawowym budżetu powiatu, na lokacie overnight tworzonej na koniec każdego dnia i trwającej do godziny 8.00 następnego dnia. Lokowanie oparte będzie na stawce stanowiącej różnicę stawki WIBID ON i stałej marży banku podanej w ofercie, Zastrzeżenia: a) w przypadku wystąpienia wolnych dni od pracy lokatą objęty zostanie cały okres świąteczny i weekendowy, b) wartość wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia nie może być mniejsza niż 50.000,00 zł. 5) Realizację zleceń płatniczych – przelewów przekazywanych w formie elektronicznej i papierowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od operacji na wewnętrznych rachunkach bankowych zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych, 6) Przyjmowanie w punkcie obsługi kasowej lub filii banku – znajdującej się w miejscowości będącej siedzibą zamawiającego - wpłat gotówkowych własnych i obcych. Przyjmowanie wpłat gotówkowych obcych obejmuje wpłaty z tytułu podatków i innych należności niepodatkowych dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nieposiadające osobowości prawnej, 7) Dokonywanie w punkcie obsługi kasowej lub filii banku – znajdującej się w miejscowości będącej siedzibą zamawiającego - wpłat gotówkowych – wypłat gotówkowych na podstawie dokumentów księgowych (na drukach obowiązujących u zamawiającego np. listy wypłat) zatwierdzonych do wypłat przez Zamawiającego. 8) Wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń, 9) Udostępnienie zamawiającemu usługi Identyfikacji Przychodzących Płatności Masowych (IPPM), 10) Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania, 11) Naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach powinno następować co miesiąc, ostatniego dnia miesiąca. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego, poprzez ujęcie stosownej informacji na wyciągach bankowych, 12) Zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wyżej wymienionych rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący budżetu Powiatu 13) Wyznaczenie jednego doradcy klienta - dla Starostwa Powiatowego i innych jednostek. Doradztwo prowadzone będzie w godzinach pracy Banku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku – Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r., poz. 2357 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 w/w ustawy inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty, 2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do oferty (Dział II SIWZ), 3) pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach