Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Bardo wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi.

Gmina Bardo ogłasza przetarg

  • Adres: 57-256 Bardo, Rynek, 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (74) 81 71 478
  • Data zamieszczenia: 2023-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bardo
    Rynek, 2
    57-256 Bardo, woj. dolnośląskie
    tel. (74) 81 71 478
    REGON: 890718410
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmbardo.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Bardo wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego „Obsługi bankowej budżetu Gminy Bardo”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1). Prowadzenie punktu obsługi kasowej w Bardzie, zapewniającego pełną obsługę bankową w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych.2). Prowadzenie rachunku bankowego Gminy Bardo oraz rachunków Urzędu Miasta i Gminy i rachunków jednostek organizacyjnych (jednostek budżetowych, zakładów budżetowych, instytucji kultury) wraz z rachunkami powiązanymi VAT3). Otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych wymaganych przy pozyskiwaniu środków zewnętrznych (w tym środków unijnych), prowadzonych w złotych lub w walutach wymienialnych, a także rachunków:- Zakładowych Funduszy Świadczeń Socjalnych, - Funduszu sum depozytowych, - dochodów własnych jednostek oświatowych - pozostałych według potrzeb. 4). Potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych (otwieranie i zamykanie rachunków bankowych bez pobierania opłat i prowizji). 5). Umożliwienie realizacji wpłat za pośrednictwem rachunków masowych (INR), powiązanych z wybranymi rachunkami głównymi.6). Realizacja poleceń przelewów w systemie bankowości elektronicznej w czasie rzeczywistym. Transfer transakcji: - wchodzących do rozrachunku międzybankowego - zlecenia złożone do 15.30 tego samego dnia, - przychodzących z rozrachunku międzybankowego do końca dnia. 7). Wydawanie i obsługa kart płatniczych na wniosek Zamawiającego. 8). Przyjmowanie wpłat gotówkowych na prowadzone rachunki bez pobierania opłat, w przypadku wpłat dokonywanych przez:- Zamawiającego i jego jednostki, - inkasentów podatków i opłat, - pracowników Zamawiającego i jednostek rozliczających zaliczki9). Przyjmowanie wpłat gotówkowych na prowadzone rachunki innych niż wskazane w pkt 8, z maksymalną prowizją 1,00 zł/ szt.10). Dokonywanie wypłat gotówkowych (w tym: świadczeń z pomocy społecznej, wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i publicznych). Maksymalna prowizja 0,3%. 11). Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie przejściowego deficytu budżetu Gminy Bardo określonego corocznie w uchwale budżetowej (limit kredytu krótkoterminowego określony w uchwale budżetowej. Uruchomienie kredytu winno następować bez prowizji i opłat. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym wg zmiennej stawki WIBOR 1M notowanej ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy powiększonej o stałą marżę Wykonawcy. Odsetki płatne w okresach miesięcznych na koniec miesiąca. Termin spłaty kredytu – 31 grudnia każdego roku.12). Prowadzenie depozytów, na których lokowane środki będą oprocentowane w oparciu o stopę WIBID 1M i stałą marżę Wykonawcy. 13). Naliczanie i dopisywanie odsetek od środków zgromadzonych na wszystkich rachunkach w ostatnim dniu miesiąca. 3. Bank prowadzący obsługę bankową zobowiązany jest do bezpłatnego dostarczenia programów do elektronicznej obsługi rachunków wszystkich jednostek, zainstalowania oprogramowania, szkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego oraz kompleksową obsługę elektroniczną w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo realizowanych transakcji. W przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej lub braku łączności z bankiem przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składane będzie w formie papierowej. 4. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z przyjmowaniem przelewów uznających rachunki zamawiającego, dokonanych w złotych i w walutach obcych, przychodzących z innych banków krajowych i zagranicznych.5. Opłaty i prowizje za czynności nie uwzględnione w ofercie Wykonawcy, nie dające się przewidzieć w SWZ, będą pobierane w wysokości nie wyższej, niż obowiązującej w dniu składania ofert taryfy prowizji i opłat bankowych u Wykonawcy. 6. Ilość rachunków bankowych Gminy i jej jednostek organizacyjnych według stanu na dzień 07 lutego 2023 roku (bez rachunków powiązanych VAT): - Gmina Bardo – 1 rachunek podstawowy i 20 rachunków pomocniczych, - Urząd Miasta i Gminy w Bardzie – 1 rachunek podstawowy i 6 rachunków pomocniczych, - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bardzie – 1 rachunek podstawowy i 5 rachunków pomocniczych,- Ośrodek Pomocy Społecznej w Bardzie – 1 rachunek podstawowy i 4 rachunki pomocnicze,- Zakład Komunalny w Bardzie - 1 rachunek podstawowy i 3 rachunki pomocnicze,- Centrum Kultury i Biblioteka w Bardzie - 1 rachunek podstawowy.7. Liczba jednostek organizacyjnych oraz ich forma organizacyjna, a także ilość rachunków bankowych w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000, - zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach