Przetargi.pl
BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY SIEKIERCZYN ORAZ JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2023-2026

Gmina Siekierczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 59-818 Siekierczyn, Siekierczyn 271
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siekierczyn
    Siekierczyn 271
    59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie
    REGON: 230821569
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY SIEKIERCZYN ORAZ JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2023-2026
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Siekierczyn oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2023-2026:1) otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bieżących (w tym: podstawowych, pomocniczych, funduszowych, walutowych) dla Gminy Siekierczyn pod nazwą: Gmina Siekierczyn, Siekierczyn 271, 59-818 Siekierczyn oraz dla następujących jednostek organizacyjnych Gminy: - Szkoły Podstawowej im. Żołnierzy Polskich w Zarębie, ul. Szkolna 2, 59-800 Lubań, - Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie, Siekierczyn 200 A, 59-818 Siekierczyn, - Przedszkola w Zarębie, ul. Jana Brzechwy 6, 59-800 Lubań,- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siekierczynie, Siekierczyn 296, 59-818 Siekierczyn.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby jednostek wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych. W przypadku łączenia, przekształcenia lub powołania nowych jednostek bądź wyodrębnienia nowych rachunków bankowych tych jednostek ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z SWZ, ofertą wykonawcy oraz zawartą umową.2) Wykonawca zapewni, w każdej formie, realizowanie wpłat na rachunki Zamawiającego,3) Wykonawca nie będzie obciążał opłatami i prowizjami wpłacających gotówkę na rachunki Gminy i jej jednostek organizacyjnych, 4) Wykonawca zapewni: a) realizację wszystkich wypłat gotówkowych w oddziale/filii m.in.: świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z zakresu pomocy społecznej, dodatków mieszkaniowych i energetycznych, innych wypłat, b) realizację czeków gotówkowych z poszczególnych rachunków bankowych, c) realizację przelewów składanych w formie elektronicznej, a także w szczególnych przypadkach w formie papierowej, d) informowanie pisemne o każdorazowej korekcie dokonanej na rachunkach bankowych Zamawiającego,e) wydawanie na pisemne zlecenie Zamawiającego zaświadczeń i opinii bankowych, f) możliwość udzielenia kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym Gminy; kredyt w rachunku bieżącym będzie uruchomiony na podstawie osobnej umowy i po złożeniu przez Zamawiającego wniosku kredytowego, uwzględniającego rzeczywiste kwotowe i czasowe potrzeby Gminy,g) możliwość lokowania wolnych środków w lokatach terminowych. Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach,h) zapewnienie dostępu do bankowości elektronicznej: dostęp do usług przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, i) realizację przelewów zagranicznych, j) uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących oraz pomocniczych wszystkich jednostek objętych niniejszym postępowaniem, k) możliwość generowania (wydruku) wyciągów bankowych oraz potwierdzeń przelewów, l) przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, m) logowanie do systemu z wykorzystaniem weryfikacji dwuetapowej, n) możliwość przygotowania i wysyłania zleceń w terminie wcześniejszym niż termin realizacji, o) zapewnienie wielopoziomowego systemu uprawnień dla poszczególnych użytkowników, p) w razie awarii naprawę systemu w dni robocze do 24 h od jej zgłoszenia, q) w przypadku braku lub ograniczenia dostępu do systemu, użytkownik systemu może składać dyspozycje płatnicze w formie pisemnej w oddziale, filii lub placówce banku, r) realizację przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku), która powinna następować nie później niż w ciągu 10 minut od złożenia dyspozycji, s) możliwość sporządzania wyciągów bankowych w terminie do drugiego dnia operacyjnego z wyszczególnieniem danych, których operacja (np. przelew) dotyczy, t) w ramach abonamentu za użytkowanie bankowości elektronicznej bank zapewni dostawę i bieżącą aktualizację oprogramowania wraz z instalacją, przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników, prawidłową pracę zainstalowanego oprogramowania i dokonywanie wszystkich czynności przy jej użyciu (np. dokonywanie przelewów) bez dodatkowych opłat. Wykonawca dostarczy urządzenia: tokeny, karty, czytniki lub inne urządzenia np. w czasie awarii, zmiany osób upoważnionych, powołania nowych jednostek organizacyjnych) na wniosek Zamawiającego. Czas realizacji nie może przekroczyć trzech dni roboczych od chwili złożenia wniosku. u) w przypadku zmiany systemu finansowo – księgowego, Wykonawca zapewni generowanie plików z systemu bankowości elektronicznej w formacie wystandaryzowanym zapewniającym import do systemu finansowo – księgowego Zamawiającego, v) obsługę płatności masowych w ramach której Wykonawca zobowiązany będzie bezpłatnie generować i prowadzić numery rachunków wirtualnych w standardzie NRB dla kontrahentów masowych płatności.Świadczący usługi Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług, o których mowa powyżej w każdej ilości jaka jest niezbędna do prawidłowej obsługi rachunków dla Gminy Siekierczyn i jej jednostek organizacyjnych.5) Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku bieżącym.a) środki zgromadzone na rachunkach bankowych oprocentowane będą według stawki opro-centowania kredytu redyskontowegob) do oferty należy przyjąć stawkę oprocentowania kredytu redyskontowego. Stopa procen-towa kredytu redyskontowego wynosi od dnia 08.09.2022 r. – 6,80 %.c) odsetki od środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach będą naliczane i dopisywa-ne do salda rachunku na koniec kwartału.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tymzakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówDla uznania, że Wykonawca spełnia ww. warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada zezwoleniena prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia,zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.8.1997 r. - Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2324 ze zm.).3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do ofertyoświadczenia- załącznik numer 5.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach