Przetargi.pl
Remont pomieszczeń DDOM i remont pomieszczeń Prosektorium

Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, K. K. Baczyńskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713011300 , fax. 713011312
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
    K. K. Baczyńskiego 1
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 713011300, fax. 713011312
    REGON: 00030681600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zozolawa.wroc.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń DDOM i remont pomieszczeń Prosektorium
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Remont pomieszczeń DDOM i remont pomieszczeń Prosektorium w Zespole Opieki zdrowotnej, ul. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 2 zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj: a) Zadanie nr 1 - Remont pomieszczeń DDOM b) Zadanie nr 2 – Remont pomieszczeń Prosektorium 3. Do zadań wykonawcy należy wykonanie robót zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, założeniami projektowymi, sztuką budowlaną, zawartą umową, której wzór stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji oraz zaleceniami Zamawiającego. Wykonawca wykona roboty objęte przedmiotem zamówienia z materiałów własnych. 4. Zakres rzeczowy zamówienia podano w • Programie Funkcjonalno Użytkowym (zwanym dalej PFU) odpowiednio dla Zadania nr 1 i/lub 2 • Załączniku nr 2 do SIWZ • SIWZ 5. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach