Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Załuski, jednostek organizacyjnych Gminy oraz Gminnych Instytucji Kultury w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2019 r.

Urząd Gminy w Załuskach ogłasza przetarg

  • Adres: 09-142 Załuski, Załuski 67
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6619013 , fax. 23 6619013 wew. 114
  • Data zamieszczenia: 2015-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Załuskach
    Załuski 67 67
    09-142 Załuski, woj. mazowieckie
    tel. 23 6619013, fax. 23 6619013 wew. 114
    REGON: 00055127200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Załuski, jednostek organizacyjnych Gminy oraz Gminnych Instytucji Kultury w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Załuski, gminnych jednostek organizacyjnych oraz Gminnych Instytucji Kultury od dnia 1 stycznia 2016 roku do dnia 31 grudnia 2019 roku obejmująca: a) otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bankowych bieżących, pomocniczych i specjalnych; b) realizację wpłat i wypłat gotówkowych, w szczególności wpłat realizowanych na rzecz Gminy, jednostek organizacyjnych oraz Gminnych Instytucji Kultury przez osoby trzecie oraz wypłat na podstawie list przekazanych przez posiadacza rachunku, c) realizację przelewów dokonywanych na rzecz Gminy, jednostek organizacyjnych oraz Gminnych Instytucji Kultury, d) realizację przelewów (na konto w banku obsługującym lub konto do innego banku) w dniu ich przyjęcia, dokonywanych z rachunków Gminy, jednostek organizacyjnych oraz Gminnych Instytucji Kultury, e) usługę płatności masowych (identyfikacja i przetwarzanie płatności masowych na podstawie rachunku wirtualnego, udostępnianie pliku wyjściowego za pośrednictwem bankowości elektronicznej) f) sporządzanie wyciągów bankowych, potwierdzających stan salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia, Zamawiający dopuszcza formę elektroniczną sporządzanych wyciągów, g) zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją kierowników jednostek, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach na wskazany rachunek bankowy Gminy Załuski, h) wydawanie blankietów czekowych, i) usługi bankowości elektronicznej, zapewniające co najmniej: - dokonywanie operacji przelewów (w tym przelewów masowych), - dostęp do informacji o stanie i historii m.in. sald rachunków, obrotów oraz operacji przeprowadzanych na własnych rachunkach bankowych, - drukowanie wyciągów bankowych j) wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (instalacja, szkolenie pracowników, wydawanie kart, czytników i innych elementów niezbędnych do uruchomienia bankowości elektronicznej) na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek gminy, przeprowadzanie niezbędnych aktualizacji systemu bankowości elektronicznej w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania, k) udzielanie osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzanych danego dnia, bez prowizji i opłat, l) możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym do kwoty 1 000 000 zł ( możliwość uruchomienia kredytu tylko po wcześniejszym zgłoszeniu Zamawiającego oraz podpisaniu aneksu do umowy); kredyt w rachunku bieżącym ma służyć do pokrycia występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy i zostanie spłacony w tym samym roku budżetowym, w którym zostanie zaciągnięty. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte na stawce WIBOR dla 1-miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, powiększonej o stałą marżę banku. Dla celów porównania ofert będzie brana pod uwagę stawka WIBOR 1M plus stała marża banku podana w ofercie Banku (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku). m) możliwość lokowania codziennego salda środków pieniężnych znajdujących się na rachunku budżetu Gminy, bez ograniczania kwot, na rachunkach lokat typu overnight lub lokata weekendowa, oparte na stawce WIBID dla 1 - miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych oraz lokat 1 i 3 miesięcznych, n) oprocentowanie środków bieżących na rachunkach objętych kompleksową obsługą bankową budżetu Gminy oraz jednostek organizacyjnych w oparciu o stawkę WIBID 1M, o) wydawanie historii prowadzenia rachunków, zaświadczeń i opinii bankowych, p) otrzymywanie wyciągów bankowych do 24 godzin od momentu operacji na koncie Zamawiającego. 2.Kredyt krótkoterminowy zostanie udzielony bez prowizji i opłat; jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu. 3.Nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat bankowych od zaangażowania kredytu, tj. od salda niewykorzystanej części kredytu. 4.Zabezpieczeniem kredytu winien być weksel In blanco. 5.Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat za zmiany kart wzorów podpisów. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach. 7.Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (instalacja, szkolenie pracowników, wydawanie kart, czytników i innych elementów niezbędnych do uruchomienia bankowości elektronicznej) i dokonanie innych czynności określonych w pkt 2 lit i-j niezbędnych do zapewnienia prawidłowej obsługi bankowej Gminy i jednostek organizacyjnych nastąpi do dnia 10.01.2016 r. 8.Wykaz jednostek organizacyjnych objętych postępowaniem stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ 9.Każda z powyższych jednostek indywidualnie podpisze umowę prowadzenia rachunków bankowych na zasadach wynikających z niniejszego postępowania. W przypadku łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 10.Wykonawca w ramach złożonej ofert jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, w zakresie obsługi finansowej. 11.Bank winien posiadać oddział , filie lub inną placówkę w miejscowości Załuski (na dzień składania ofert), lub utworzyć w ciągu miesiąca od dnia podpisania umowy jedną z w/w form organizacyjnych. 12.Szczegóły istotne do prawidłowego wykonania ww. zamówienia do uzgodnienia z Wydziałem Finansów i Planowania Urzędu Gminy Załuski, Załuski 67, 09-142 Załuski 13. Sprawozdania kwartalne dostępne są na stronie www.ugzaluski.bip.org.pl w zakładce Budżet Finanse Podatki. 2. Wykonawca zapewni wykonywanie czynności związanych z obsługą kasową (realizacja wpłat i wypłat gotówkowych) budżetu Gminy Załuski oraz jednostek organizacyjnych Gmi-ny w dni robocze, tj. poniedziałek - piątek godz. 7.45-15.45; 3. Informacje: Budżet Gminy na 2015 rok: - dochody - 19.433.245,69 zł - wydatki - 18.709.127,44 zł - ilość obsługiwanych rachunków bankowych (aktualnie) - 30 - wypłaty gotówkowe miesięcznie szacunkowo - 5 - wpłaty gotówkowe miesięcznie szacunkowo- 250 - wpłaty i przelewy na rachunki wirtualne - 1.120 - ilość dokonywanych przelewów miesięcznie szacunkowo - 1.230 - ilość przekazywanych przelewów w formie papierowej miesięcznie- 5 - ilość pobranych czeków miesięcznie- 5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: przychód
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzaluski.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach