Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Włodawa i jej jednostek organizacyjnych

Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego 41
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
    al. J. Piłsudskiego 41 41
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wlodawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Włodawa i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór banku do prowadzenia kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Miejskiej Włodawa i jej jednostek organizacyjnych przez okres pięciu lat od dnia 1 stycznia 2010r . Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy obejmuje: 1.1 Bieżącą obsługę bankową: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych oraz rachunków funduszy celowych i specjalnych, w tym rachunki związane z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej, 2) obsługa przelewów wychodzących i przychodzących, 3) przyjmowanie wpłat gotówkowych w kasie banku na terenie miasta Włodawy, 4) dokonywanie wypłat gotówkowych w kasie banku na terenie miasta Włodawy, 5) wydawanie codziennie papierowych wyciągów bankowych wraz z dokumentami źródłowymi, 6) zakładanie i prowadzenie lokat terminowych. 1.2 Pozostałe usługi bankowe: 1) wydawanie blankietów czeków gotówkowych, ich potwierdzanie, w punkcie na terenie miasta Włodawy, 2) wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń, 3) przechowywanie depozytów, 4) udostępnienie systemu elektronicznej obsługi bankowej dla każdej jednostki organizacyjnej, umożliwiającej dokonywanie przelewów oraz uzyskanie informacji o stanie środków na rachunku oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników jednostek w zakresie elektronicznej obsługi bankowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000 zł,słownie złotych: dwa tysiące złotych 00 gr.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1 Za spełnienie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający uzna: - zarejestrowanie działalności gospodarczej we właściwym rejestrze lub ewidencji zgodnie z wymogami określonych przepisów, - posiadanie zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem tj. zezwolenie wydane przez Komisję Nadzoru Bankowego na utworzenie banku w formie spółki akcyjnej, jako banku spółdzielczego lub banku za granicą przez bank krajowy, oddziału bankowego oraz utworzenie w Polsce banku zagranicznego jeżeli ustawa z dnia 29.08.1997r Prawo Bankowe, Dz.U. Z 2002r, Nr 72, poz. 665, nakłada taki obowiązek. W przypadku banku państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku , w myśl art. 14 ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe. 1.2 Za spełnienie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 ustawy Pzp, Zamawiający uzna: oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdowanie się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.3 Za spełnienie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający uzna: oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy do oferty dołączyć należy: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem tj. zezwolenie wydane przez Komisję Nadzoru Bankowego na utworzenie banku w formie spółki akcyjnej, jako banku spółdzielczego lub banku za granicą przez bank krajowy, oddziału bankowego oraz utworzenie w Polsce banku zagranicznego jeżeli ustawa z dnia 29.08.1997r Prawo Bankowe ( Dz.U. Z 2002r, Nr 72, poz. 665) nakłada taki obowiązek. W przypadku banku państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku, w myśl art. 14 ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe. - oświadczenie składane przez Wykonawcę o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 zgodnie ze wzorem Załącznik Nr 3 . 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdowanie się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: - oświadczenie składane przez Wykonawcę o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdowanie się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, zgodnie ze wzorem Załącznik Nr 2 .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Opłata za prowadzenie rachunków pomocniczych Urzędu Gminy i jej jednostek organizacyjnych, łącznie z opłatą za wykonane przelewy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wlodawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach