Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Lubowidz i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Lubowidz ogłasza przetarg

  • Adres: 09-304 Lubowidz, ul. Zielona 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6582078 w. 21, 502 482552 , fax. 023 6582078 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2010-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubowidz
    ul. Zielona 10 10
    09-304 Lubowidz, woj. mazowieckie
    tel. 023 6582078 w. 21, 502 482552, fax. 023 6582078 w. 20
    REGON: 00053913000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugl@uglubowidz.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Lubowidz i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obsługa bankowa niżej wymienionych jednostek gminnych, a także działających przy nich rachunków podstawowych i pomocniczych : - Gminy Lubowidz - jako jednostki samorządu terytorialnego i Urzędu Gminy - jako jednostki budżetowej , - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubowidzu - Gminna Biblioteka Publiczna w Lubowidzu - Gimnazjum nr 1 w Lubowidzu - Gimnazjum nr 2 w Zieluniu - Gimnazjum nr 3 w Syberii - Szkoła Podstawowa w Lubowidzu - Szkoła Podstawowa w Zieluniu - Szkoła Podstawowa w Syberii - Szkoła Podstawowa w Sinogórze - Szkoła Podstawowa w Mleczówce Obsługa bankowa polegać będzie na: 1. Otwarciu i prowadzeniu oprocentowanych i rozliczeniowych rachunków bankowych bieżących i pomocniczych w PLN. 2. Przechowywaniu środków pieniężnych na oprocentowanych rachunkach bieżących Gminy i jej jednostek organizacyjnych. ( Jedna stopa procentowa dla wszystkich rachunków. Oprocentowanie oparte będzie na WIBID 1M ). 3. Kapitalizowaniu odsetek od środków na wskazanych rachunkach w okresach miesięcznych na ostatni dzień miesiąca. 4. Realizowaniu poleceń przelewów. 5. Przyjmowaniu otwartych wpłat gotówkowych własnych . Za wpłaty własne uważa się wpłaty dokonywane pod pieczęcią Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych oraz wpłaty inkasentów podatków i opłat Zamawiającego. 6. Dokonywaniu wypłat gotówkowych na podstawie wystawionych czeków gotówkowych . 7. Konsolidacji na 31 grudnia danego roku sald rachunków pomocniczych na rachunek podstawowy Urzędu Gminy. 8. Prowadzeniu lokat terminowych o negocjowanej z Zamawiającym stopie procentowej. 9. Potwierdzaniu stanu salda dokonywanych operacji bankowych na każdy dzień roboczy w których dokonano operacji , na wszystkich rachunkach bieżących i pomocniczych ( wyciągi bankowe ). Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków pieniężnych w innych bankach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: uglubowidz.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach