Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych podległych gminie Batorz w okresie od 01 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2022 roku.

Urząd Gminy Batorz ogłasza przetarg

  • Adres: 23-320 Batorz, Batorz Pierwszy
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8745134, 8745139 , fax. 158 745 134
  • Data zamieszczenia: 2020-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Batorz
    Batorz Pierwszy 52A
    23-320 Batorz, woj. lubelskie
    tel. 15 8745134, 8745139, fax. 158 745 134
    REGON: 53521500000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych podległych gminie Batorz w okresie od 01 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2022 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze bankowej budżetu Gminy Batorz, w tym jednostek organizacyjnych podległych Gminie Batorz. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje: 3.2.1 Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Batorz oraz rachunków samorządowych jednostek organizacyjnych: • Otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących Gminy Batorz oraz rachunków gminnych jednostek organizacyjnych. • Otwieranie i prowadzenie rachunków pomocniczych Gminy Batorz oraz rachunków gminnych jednostek organizacyjnych. • Lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach krótko i długoterminowych na podstawie odrębnych dyspozycji Zamawiającego z możliwością jej automatycznej prolongaty. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków finansowych na rachunkach w innych bankach zgodnie z ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. • Realizację zleceń płatniczych – przelewów przekazywanych w formie elektronicznej i papierowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od operacji na wewnętrznych rachunkach bankowych zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych. • Przyjmowanie w punkcie obsługi kasowej lub filii banku (znajdującej się w miejscowości będącej siedzibą zamawiającego) wpłat gotówkowych własnych i obcych. Przyjmowanie wpłat gotówkowych obcych obejmuje wpłaty z tytułu podatków i innych należności niepodatkowych dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nieposiadające osobowości prawnej. • Dokonywanie w punkcie obsługi kasowej lub filii banku (znajdującej się w miejscowości będącej siedzibą zamawiającego) wpłat gotówkowych/wypłat gotówkowych na podstawie dokumentów księgowych (na drukach obowiązujących u zamawiającego np. listy wypłat) zatwierdzonych do wypłat przez Zamawiającego. • Drukowanie i wydawanie codziennych wyciągów bankowych w formie papierowej. • Wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń. • Udostępnienie zamawiającemu usługi Identyfikacji Przychodzących Płatności Masowych (IPPM). 3.2.2 Utworzenie i prowadzenie punktu obsługi kasowej lub filii banku, zapewniającego pełna obsługę bankową w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych w miejscowości będącej siedzibą zamawiającego przez cały okres bankowej obsługi budżetu Gminy Batorz i jednostek organizacyjnych Gminy. Jeżeli w przypadku braku punktu kasowego lub filii banku w Batorzu, wykonawca zadeklaruje jego otwarcie w formularzu ofertowym, powinien otworzyć go w miejscowości Batorz nie później niż w terminie 1 miesiąca od daty podpisania umowy. Do momentu otwarcia punktu kasowego lub filii, wykonawca zagwarantuje codzienną obsługę budżetu Gminy Batorz na terenie miejscowości Batorz i zapewni możliwość prowadzenia wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony zamawiającego. W przypadku niespełnienia tego warunku zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej umowy. 3.2.3Udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu gminy na następujących warunkach: • Uruchomienie na wniosek zamawiającego krótkoterminowego kredytu w rachunku podstawowym budżetu gminy bez pobierania prowizji i opłat. Oprocentowanie kredytu powinno być oparte na stawce WIBOR 1M. Naliczanie i pobieranie odsetek od wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym powinno następować co miesiąc, w ostatnim dniu każdego miesiąca. Wysokość oprocentowania wyznaczona będzie co miesiąc jako suma średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBOR 1M z miesiąca bieżącego i marży określonej w ofercie Banku. • Jedynym dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy Batorz będzie weksel „in blanco”. • O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Wykonawca zawiadomi Zamawiającego. Naliczanie i pobieranie odsetek od wykorzystanego kredytu rachunku bieżącym powinno następować co miesiąc w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca. Spłata odsetek za m-c grudzień nastąpi do 31 grudnia każdego roku budżetowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca powinien przedłożyć zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku – Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 2187 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 w/w ustawy inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; 2) wypełnione załączniki do oferty wskazane w rozdziale 6 niniejszej SIWZ. 3) oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach