Przetargi.pl
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych podległych gminie Batorz w okresie od 8 lutego 2017 roku do 31 grudnia 2020 roku”

Urząd Gminy Batorz ogłasza przetarg

  • Adres: 23320 Batorz, Batorz 52
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8745134, 8745139 , fax. 158 745 134
  • Data zamieszczenia: 2017-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Batorz
    Batorz 52 52
    23320 Batorz, woj. lubelskie
    tel. 15 8745134, 8745139, fax. 158 745 134
    REGON: 53521500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych podległych gminie Batorz w okresie od 8 lutego 2017 roku do 31 grudnia 2020 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych podległych gminie Batorz w okresie od 08 lutego 2017 roku do 31 grudnia 2020 roku” Obsługa bankowa dotyczy w szczególności: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego budżetu gminy i jednostek organizacyjnych gminy Batorz, rachunków pomocniczych oraz funduszy celowych (nie wyłączając nowo otwieranych rachunków w trakcie trwania umowy) na warunkach zadeklarowanych w ofercie, 2. Prowadzenie rozliczeń pieniężnych gotówkowych i bezgotówkowych w systemie tradycyjnym i elektronicznym, 3. Zamawiający wymaga aby obsługę bankową budżetu gminy w okresie od 08 lutego 2017 roku do 31 grudnia 2020 roku prowadził bank, który posiada placówkę bankową lub bank który do dnia 08.02.2017 roku utworzy swoją placówkę obsługiwaną przez pracowników banku na terenie miejscowości Batorz 4. Bieżące przekazywanie wyciągów bankowych z ustaleniem salda ,potwierdzenie zgodności salda, telefoniczne uzgadnianie sald rachunków bankowych na hasło, 5. Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bieżących i pomocniczych, 6 Lokowanie środków na innych lokatach krótkoterminowych i długoterminowych dostępnych w ofercie banku z możliwością negocjowania oprocentowania, 7. Przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki Zamawiającego bez pobierania prowizji i opłat, 8. Dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków Zamawiającego bez pobierania prowizji. 9. Bank zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu ze wszystkimi jednostkami, 10. Uruchomienie na wniosek zamawiającego krótkoterminowego kredytu w rachunku podstawowym budżetu gminy bez pobierania prowizji i opłat. Oprocentowanie kredytu powinno być oparte na stawce WIBOR 1M. Naliczanie i pobieranie odsetek od wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym powinno następować co miesiąc, w ostatnim dniu każdego miesiąca. Wysokość oprocentowania wyznaczona będzie co miesiąc jako suma średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBOR 1M z miesiąca bieżącego i marży określonej w ofercie Banku. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego faksem (15 8745132). Do naliczania odsetek przyjmuje się, że rok liczy 365 dni. Jedynym dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco”, 11. „Zerowanie” rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Gminy zgodnie z dyspozycjami Urzędu Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący Urzędu Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego bez opłat i prowizji, 12. Wydawanie opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bez pobierania prowizji i opłat, 13. Z tytułu wykonywania, na doraźne zlecenie Zamawiającego innych czynności poza wymienionymi w przedmiocie zamówienia Bank będzie pobierał opłaty i prowizje zgodnie z obowiązującą w Banku tabelą opłat i prowizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach