Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6282641 , fax. 012 6282072
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
ul. Warszawska 24 24
31-155 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6282641, fax. 012 6282072
REGON: 00000156003300 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa kampania promocyjno- informacyjna w ramach projektu Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenia liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy : UDA - POKL.04.01.01-00-288/09-00 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kompleksowa kampania promocyjno- informacyjna w ramach projektu :Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenia liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy realizowanego w latach 2009-2015 w zakres której wchodzi projekt graficzny plakatów, tabliczek do oznakowania sal i stanowisk dydaktycznych, teczek, naklejek samoprzylepnych oraz ulotek wraz z wydrukiem promujących praktyki, staże i spotkania panelowe wspierane z EFS. Kolportaż ulotek na terenie Krakowa, mailing dedykowany tradycyjny do 2 500 firm , projekt i wykonanie strony internetowej, reklama internetowa na portalach edukacyjnych mailing elektroniczny przy użyciu bazy użytkowników serwisów edukacyjnych i biznesowych. Nagranie płyt CD z materiałami promocyjnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10 000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: art. 22 ust. 1 pkt 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, art. 22 ust. 1 pkt 2, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na kompleksowej obsłudze promocyjnej i wartości co najmniej 50 000 PLN każda art. 22 ust. 1 pkt 3, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, art. 22 ust. 1 pkt 4, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających warunkowi postawionemu w pkt. 6.1.2 SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie , wypełniony formularz oferty , aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert, kalkulacja ceny oferty, dowód wpłaty wadium,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość projektu graficznego ulotki (JU)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii reklamowych i usług reklamowych w związku z promocją imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie. Numer sprawy NZ.273.65.2016.AMA
Dodano: 2016-04-06 - Organizacja i przeprowadzenie kampanii bannerowej w internecie promującej Krajowy Fundusz Szkoleniowy w Małopolsce
Dodano: 2015-11-23 - Realizacja kampanii w Internecie w tym działań promocyjnych w serwisie społecznościowym oraz kampanii odsłonowej.
Dodano: 2015-05-07 - Usługa reklamowa związana z 11 Małopolskim Festiwalem Smaku w 2015 roku, w tym plakatowanie na słupach i tablicach ogłoszeniowych oraz emisja reklamy na nośnikach typu citylight
Dodano: 2015-02-25 - Realizacja kampanii promującej Małopolski Dzień Uczenia się 2014
Dodano: 2014-04-29 - Świadczenie usług plakatowania dla Wydziału Kształtowania Środowiska Urzędu Miasta Krakowa w 2014 r.
Dodano: 2014-03-11 - Usługi reklamowe obejmujące: usługę plakatowania słupów (tablic) ogłoszeniowych na terenie Miasta Krakowa, usługę publikacji ogłoszeń w prasie codziennej o zasięgu regionalnym oraz usługę druku i dostawy materiałów reklamowych i promocyjnych (3 części)
Dodano: 2014-01-24 - Wykonanie usługi plakatowania dla Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie na słupach lub tablicach ogłoszeniowych na terenie miasta Krakowa
Dodano: 2013-12-12 - Sukcesywne świadczenie usługi plakatowania w wybranych miastach Województwa Małopolskiego w związku z realizacją projektów kulturalnych w 2013 roku.
Dodano: 2013-01-04 - wykonanie banerów reklamowych na potrzeby Oddziału Terenowego Agencji Mienia Wojskowego w Krakowie.
Dodano: 2012-11-23