Przetargi.pl
Realizacja kampanii w Internecie w tym działań promocyjnych w serwisie społecznościowym oraz kampanii odsłonowej.

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-107 Kraków, pl. Na Stawach 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 4227110 , fax. 12 4229785
  • Data zamieszczenia: 2015-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
    pl. Na Stawach 1 1
    30-107 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 4227110, fax. 12 4229785
    REGON: 35711407500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja kampanii w Internecie w tym działań promocyjnych w serwisie społecznościowym oraz kampanii odsłonowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii w Internecie. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację kampanii na profilu pociagdokariery.pl w serwisie facebook, realizację kampanii wydarzeniowej na profilu Małopolski Dzień Uczenia się w serwisie facebook oraz przygotowanie i wdrożenie kampanii odsłonowej w Internecie promującej Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój w Małopolsce. W ramach realizacji kampanii na profilu pociagdokariery.pl w serwisie facebook, przedmiot zamówienia obejmuje 1. Obsługę fanpage pociagdokariery.pl obejmującą codzienne tworzenie treści na fb, realizację konkursów i atrakcji aktywizujących użytkowników, prowadzenie dialogu z uczestnikami, odpowiadanie na komentarze. Obsługa prowadzona będzie na podstawie miesięcznych planów działalności zatwierdzanej z wyprzedzeniem przez Zamawiającego. Częstotliwość zamieszczania postów: minimum po 2 posty w dni robocze dziennie i po 1 w soboty w ustalonych z Zamawiającym godzinach oraz zamieszczanie zdjęć, grafik i filmików. 2. Przygotowanie i realizacja na fanpageu 6 kampanii promocyjnych obejmujących publikację postów sponsorowanych i reklamę fanpagea targetowaną na mieszkańców Małopolski, w wieku do 30 lat. 3.Przygotowanie miesięcznych raportów z realizacji usługi. W ramach realizacji kampanii wydarzeniowej na profilu Małopolski Dzień Uczenia się w serwisie facebook, przedmiot zamówienia obejmuje: 1.tworzenie zawartości tekstowej fanpagea na podstawie wytycznych Zamawiającego, w tym umieszczanie postów zachęcających do udziału w wydarzeniu, warsztacie, pokazie itp., prowadzenie dialogu z uczestnikami, odpowiadanie na komentarze. Obsługa prowadzona będzie na podstawie miesięcznych planów działalności zatwierdzanej z wyprzedzeniem przez Zamawiającego. Częstotliwość zamieszczania postów: minimum po 2 posty w dni robocze dziennie i po 1 w soboty w ustalonych z Zamawiającym godzinach oraz zamieszczanie zdjęć, grafik i filmików. 2.zapewnienie reklamy fanpageu Małopolski Dzień Uczenia się na profilu facebook, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 3.przedstawienie raportu podsumowującego realizacje usługi.W ramach realizacji kampanii odsłonowej w Internecie promującej Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój w Małopolsce przedmiot zamówienia obejmuje 1.Opracowanie we współpracy z Zamawiającym treści 4 artykułów sponsorowanych każdy ok. 10 tys. znaków ze spacjami) o tematyce związanej z wsparciem z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój i wyzwaniami małopolskiego rynku pracy 2.Opracowanie graficzne 4 wersji bannerów promujących artykuły sponsorowane 3.Dobór mediów zapewniający dotarcie z przekazem do grupy docelowej,młodzi ludzie 19-30 oraz ich rodzice, opiekunowie, mieszkańcy Małopolski, oraz osiągnięcie celów kampanii. 4.Zapewnienie ekspozycji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, 4 bannerów wraz podlinkowanymi artykułami na stronie Zamawiającego. Bannery eksponowane będą na przynajmniej dwóch różnych kombinacje 2 i 2, 3 i 1 portalach horyzontalnych i opiniotwórczych o liczbie Real User przekraczającej 6 milionów dane na podstawie Megapanel PBI Gemius nie starsze niż listopad 2014, w tym również tych szczególnie dedykowanym grupom docelowym. 4 tekstów sponsorowanych na przynajmniej dwóch różnych kombinacje 2 i 2, 3 i 1 portalach horyzontalnych i opiniotwórczych o liczbie Real User przekraczającej 4 miliony dane na podstawie Megapanel PBI Gemius nie starsze niż listopad 2014, w tym również tych szczególnie dedykowanym grupom docelowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przygotowanie na etapie realizacji umowy dodatkowych koncepcji kampanii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup-krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach