Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej polegająca na sprzedaży energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej do obiektów gminy Żagań

Urząd Gminy w Żaganiu ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Armii Krajowej 9
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3777021 , fax. 068 3772336
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Żaganiu
    ul. Armii Krajowej 9 9
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 068 3777021, fax. 068 3772336
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazagan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej polegająca na sprzedaży energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej do obiektów gminy Żagań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej polegająca na sprzedaży energii i świadczeniu usługi dystrybucji energii do obiektów gminy Żagań (oświetlenie drogowe, świetlice, remizy strażackie, budynki administracyjne). Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucyjnej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625, ze zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego ( Dz. U. Nr 93, poz. 623 ze zm.). Planowane zużycie energii w okresie od dnia 01.01.2010r. do dnia 31.12.2010r. wynosi 507.114 kWh wg ilości jak określono w formularzach cenowych nr 1, nr 2 i nr 3 -załączniki nr 4, 5 i 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Pzp, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami , oświadczeniami wymaganymi treścią siwz, 6) spełniają określone ustawą Pzp oraz niniejszą siwz wymagania. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy przygotowany wg zał. nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w trybie art.22 ust.1 wg zał. nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument wystawiony musi być nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej do występowania w imieniu wykonawcy i składania podpisu na ofercie. 5. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 6. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - dotyczy Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o zawarciu umowy dystrybucyjnej lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) lub pisemne oświadczenie lokalnego OSD o zawarciu takiej umowy z Wykonawcą, w przypadku wyboru jego oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminazagan.pl/index.php?id=155&pp=lista&idppi=103
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach