Przetargi.pl
pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania Rozbudowa stadionu żużlowego w Zielonej Górze wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - etap I - odcinek południowy, w ramach inwestycji Rozbudowa stadionu miejskiego przy ul. Wrocławskiej oraz zagospodarowanie terenu - Etap III tj. wykonanie usługi polegającej na zarządzaniu, koordynacji i nadzorze inwestorskim nad realizacją umowy o roboty budowlane.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 65-147 Zielona Góra, ul. Urszuli 14
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3202994, 3248321 , fax. 068 3248321
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Urszuli 14 14
    65-147 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3202994, 3248321, fax. 068 3248321
    REGON: 00098692300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednosta Urzędu Miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania Rozbudowa stadionu żużlowego w Zielonej Górze wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - etap I - odcinek południowy, w ramach inwestycji Rozbudowa stadionu miejskiego przy ul. Wrocławskiej oraz zagospodarowanie terenu - Etap III tj. wykonanie usługi polegającej na zarządzaniu, koordynacji i nadzorze inwestorskim nad realizacją umowy o roboty budowlane.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Zakres rzeczowy zamówienia: 3.2.1. Zamawiający powierzy Wykonawcy, zarządzanie, koordynację i nadzór inwestorski nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadania Rozbudowa stadionu żużlowego w Zielonej Górze wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - etap I - odcinek południowy, w ramach inwestycji Rozbudowa stadionu miejskiego przy ul. Wrocławskiej oraz zagospodarowanie terenu - Etap III. 3.2.2. Celem realizacji przedmiotu zamówienia jest skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy realizującego umowę, o której mowa w pkt. 3.2.1, zwanego dalej Wykonawcą robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, kosztów realizacji robót oraz wykonania obiektu w ustalonym terminie. 3.3. Ogólny zakres obowiązków: 3.3.1. wyegzekwowanie zorganizowania przez Wykonawcę robót zaplecza budowy i organizacji robót zgodnie z SIWZ dla zadania Rozbudowa stadionu żużlowego w Zielonej Górze wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - etap I - odcinek południowy; 3.3.2. monitorowanie postępu prac i ich zgodności z harmonogramem; 3.3.3. sprawowanie nadzoru budowlanego wszystkich prac zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118- tekst jednolity z późn. zm.); 3.3.4. realizacja zadań leżących po stronie Inspektora Nadzoru wynikających z stosowanych warunków umowy; 3.3.5. zapewnienie stałego codziennego pobytu na budowie przedstawiciela nadzoru; 3.3.6. współpraca z Projektantami z Nadzoru Autorskiego, wyjaśnianie wątpliwości, ustalanie wprowadzanych zmian w uzgodnieniu z Zamawiającym; 3.3.7. rozliczenie Wykonawcy Robót z realizacji robót, sprawdzenie przerobu, ustalenie zaawansowania robót; 3.3.8. sprawdzanie i zatwierdzanie faktur; 3.3.9. zatwierdzanie materiałów budowlanych do wbudowania pod względem zgodności z SIWZ dla zadania Rozbudowa stadionu żużlowego w Zielonej Górze wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - etap I - odcinek południowy; 3.3.10. nadzór nad naniesieniem w dokumentacji projektowej zatwierdzonych zmian do dokumentacji; 3.3.11. sprawdzenie dokumentacji powykonawczej; 3.3.12. sprawdzenie kompletności dokumentów do zgłoszenia użytkowania obiektów; 3.3.13. udział w odbiorach częściowych i końcowych; 3.3.14. organizacja i udział w radach budowy (nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu); 3.3.15. prowadzenie dokumentacji budowy; 3.3.16. w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych niezwłoczne opiniowanie ich i sprawdzenie kosztorysów; 3.3.17. dopuszczenie do robót zamiennych lub dodatkowych po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego; 3.3.18. w razie zmian realizacji robót w stosunku do umowy i harmonogramu - egzekwowanie od Wykonawców warunków zawartych w aneksach, zmian harmonogramów lub naliczanie kar w zależności od sytuacji, w uzgodnieniu z Zamawiającym; 3.3.19. składanie u Zamawiającego sprawozdań z realizacji robót do 7-ego dnia każdego miesiąca. Forma sprawozdań uzgodniona z Zamawiającym; 3.3.20. rozliczenie robót budowlanych i złożenie u Zamawiającego rozliczenia na drukach PT (najpóźniej 2 miesiące po zakończeniu budowy); 3.3.21. rozliczenie Wykonawcy robót po upływie okresu gwarancji jakości lub rękojmi za wady; 3.3.22. kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; 3.3.23. obsługa geodezyjna inwestycji; 3.3.24. obsługa laboratoryjna inwestycji; 3.3.25. uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych; 3.3.26. ocena wad i usterek zgłaszanych przez Zamawiającego w okresie gwarancji i rękojmi; 3.3.27. prowadzenie działań mających na celu realizację przez Wykonawcę robót gwarancji i rękojmi oraz bezpośredni nadzór nad tymi robotami. 3.3.28. ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym; 3.4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia personel spełniający wymagania określone w pkt 5.1.2. 3.5. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę wyłonionego w postępowaniu o udzielenie zamówienia Nr sprawy MOSiR /02/II/2009. 3.6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem terminu ważności polisy, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 3.7. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby wszyscy kluczowi specjaliści posiadali biegłą znajomość języka polskiego lub w przypadku gdy wskazani kluczowi specjaliści nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 1) Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy pzp w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275); 2) wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy pzp musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 7 grudnia 2009 r., do godz. 9:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 5.1.1. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a. co najmniej jedno zadanie w zakresie pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru lub Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania o minimalnej wartości 5.000.000,00 zł brutto obejmującego budowę, przebudowę lub remont w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) wraz z zagospodarowaniem terenu, oraz b. co najmniej jedno zadanie w zakresie pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru lub Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania obejmującego budowę, przebudowę lub remont w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 10.000,00 m3 wraz z zagospodarowaniem terenu udokumentowane, że zostały wykonane należycie; 5.1.2. dysponują osobami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z nw. wymaganiami: 5.1.2.1. Kierownik Zespołu, który posiada: a. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, oraz b. co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe obejmujące pełnienie funkcji Kierownika Zespołu Inspektorów Nadzoru lub równoważnej funkcji (Inżynier Kontraktu, Inżynier Koordynator) oraz pełnił funkcję Inspektora Nadzoru, Kierownika budowy w tym okresie na zadaniu obejmującym, co najmniej 1 zadanie o minimalnej wartości 5.000.000,00 zł brutto 5.1.2.2. Wiodący inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej, który posiada: a. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, oraz b. co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót konstrukcyjno - budowlanych; 5.1.2.3. Wiodący inspektor nadzoru branży sanitarnej, który posiada: a. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, oraz b. co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót sieci i instalacji sanitarnych; 5.1.2.4. Wiodący inspektor nadzoru branży elektrycznej, który posiada: a. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, oraz b. co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót elektrycznych; 5.1.2.5. Wiodący inspektor nadzoru branży drogowej, który posiada: a. uprawnienia budowlane w specjalności drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie, oraz b. co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót w branży drogowej 5.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.9) SIWZ. 5.3. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia: 6.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 5.1.1. SIWZ 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 5.1.2. SIWZ; 8) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.7) SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 5.1.2. SIWZ; 9) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2. SIWZ branżach oraz aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 5.1.2. SIWZ; 10) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ; 11) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.4. Wymienione w pkt 6.1 - 6.2. SIWZ dokumenty i oświadczenia muszą być załączone do oferty. 6.5. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 6.6. Składane dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału, za wyjątkiem dokumentów o których mowa w pkt 6.1.5) - 6.1.9) SIWZ, które mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6.7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.8. W przypadku dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.5) - 6.1.9) SIWZ sporządzonych w języku obcym, należy je złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę 6.9. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1. - 6.8. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosie.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach