Przetargi.pl
Dostawa książek do Zespołu Szkół Rolniczych w Gubinie.

Zespół Szkół Rolniczych ogłasza przetarg

  • Adres: 66-620 Gubin, ul. Pułaskiego 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 3593199, 4558248 , fax. 0-68 4558240
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Rolniczych
    ul. Pułaskiego 1 1
    66-620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 0-68 3593199, 4558248, fax. 0-68 4558240
    REGON: 00009567300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrgubin.iaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa książek do Zespołu Szkół Rolniczych w Gubinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek na potrzeby dydaktyczne zamawiającego. Ilość książek oraz pozycje (tytuły wydawnictwa) został dokładnie opisane w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Dostawa książek nastąpi do 23.XII.2009 r. 3. Dostarczone książki muszą być fabrycznie nowe. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia własnym transportem, na własny koszt do siedziby Zespołu Szkół Rolniczych w Gubinie zamówionych pozycji. 5. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych w dostawie lub wad jakościowych wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia reklamacji w ciągu 14 dni od otrzymania jej zgłoszenia. 6 Asortyment zamawianych książek: - podręczniki - słowniki - programy multimedialne - literatura zawodowa - czasopisma Warunki dostawy przedmiotu zamówienia: 1) dostawy będą realizowane do 23.XII. 2009 r.; 2) koszty opakowania, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, transportu, spedycji oraz wszystkie pozostałe związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia, ponosi wykonawca i uwzględnia je w cenie oferty w formularzu cenowym; 3. Zgodnie z art. 36 ust 5 u.p.z.p. wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek art. 24 ust 1 i 2 ustawy p.z.p. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. 3. Przeedstawiają ofertę zgodną ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz ustawy pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi przedstawić w ofercie niżej wymienione dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik Nr 1do specyfikacji. 2. Oświadczenie dołączone do formularza oferty (załącznik Nr 2) o spełnianiu warunków wymaganych przez art. 22 ust.1. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z dokumentu wymienionego w punkcie 3. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty i oświadczenia wymagają formy pisemnej i muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (podpis i imienna pieczęć z dopiskiem - za zgodność z oryginałem) przez osobę wymienioną w wykazie osób upoważnionych do składania woli w imieniu Wykonawcy lub osobę posiadającą pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsrgubin.iaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach