Przetargi.pl
KOMPLEKSOWA CAŁOROCZNA OBSŁUGA SZALETÓW PUBLICZNYCH PRZY BRAMIE GŁÓWNEJ CMENTARZA CENTRALNEGO I PRZY UL. MIODOWEJ W SZCZECINIE (w podziale na części)

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71080 Szczecin, ul. Ku Słońcu
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 484 82 94 , fax. 91 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2016-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu
    71080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 484 82 94, fax. 91 484 80 55
    REGON: 36300958600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWA CAŁOROCZNA OBSŁUGA SZALETÓW PUBLICZNYCH PRZY BRAMIE GŁÓWNEJ CMENTARZA CENTRALNEGO I PRZY UL. MIODOWEJ W SZCZECINIE (w podziale na części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa całoroczna obsługa szaletów publicznych przy Bramie Głównej Cmentarza Centralnego i przy ul. Miodowej w Szczecinie - w podziale na części, tj.: 1) część I: Kompleksowa całoroczna obsługa szaletu publicznego przy Bramie Głównej Cmentarza Centralnego w Szczecinie 2) część II: Kompleksowa całoroczna obsługa szaletu publicznego przy ul. Miodowej w Szczecinie CPV: 90900000-6 Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) część I: a) zapewnienie obsługi osobowej w godzinach otwarcia, tj.: A. od 01.01.2017 r. do 31.03.2017 r., poniedziałek – piątek, w godz. 8.00 – 16.00, B. od 01.04.2017 r. do 11.11.2017 r., poniedziałek – niedziela, w godz. 8.00 – 18.00 (w dniu 01.11.2017 r. – w godz. 8.00 – 20.00), C. od 12.11.2017 r. do 31.12.2017 r., poniedziałek – piątek, w godz. 8.00 – 16.00; Wykonawca zobowiązany będzie otwierać i zamykać szalet punktualnie o wyznaczonej godzinie odpowiednio otwarcia i zamknięcia. Przed otwarciem szaletu Wykonawca zobowiązany będzie: - zmyć ściany, posadzki, drzwi, sedesy gorącą wodą z dodatkiem proszków i płynów myjących, - wywietrzyć pomieszczenia szaletu, - powycierać kurze z luster, parapetów, rur, kaloryferów oraz wszelkiego rodzaju wyposażenia ruchomego. b) utrzymanie szaletu publicznego wraz z wyposażeniem w należytym stanie sanitarnym i estetycznym, zgodnie z zaleceniami Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, przepisami p.poż. oraz bieżącej dezynfekcji pomieszczeń i urządzeń sanitarnych płynem typu Ace i Domestos; W trakcie obsługi szaletu Wykonawca zobowiązany będzie - na danej zmianie – co najmniej 2–krotnie (w razie potrzeby czynności należy wykonywać częściej) zmyć gorącą wodą z dodatkiem proszków ew. płynów myjących muszle klozetowe, pisuary, umywalki oraz posadzki. Po zmyciu posadzek, należy je przetrzeć środkiem dezynfekującym. Wszystkie pomieszczenia oraz wyposażenie szaletu (szafy, szafki, stoły, krzesła, kosze na odpadki, lustra, itp.) oraz okna i drzwi należy utrzymać na bieżąco w czystości. c) utrzymanie urządzeń sanitarnych w stałej sprawności, w tym wykonywanie drobnych czynności konserwatorskich, tj. m. in. wymiana wężyków, uszczelek, przepalonych żarówek, d) utrzymanie na bieżąco w czystości i porządku terenu bezpośrednio przyległego do szaletu publicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie utrzymania czystości i porządku w Gminie tj. m.in. zamiatanie, odśnieżanie, posypywanie piaskiem, ustawienie pojemnika na odpady, piasek, itp. 2) część II: a) zapewnienie obsługi osobowej w godzinach otwarcia, tj.: A. od 01.01.2017 r. do 28.02.2017 r., poniedziałek – niedziela, w godz. 8.00 – 15.00, B. od 01.03.2017 r. do 30.04.2017 r., poniedziałek – niedziela, w godz. 8.00 – 16.00, C. od 01.05.2017 r. do 31.08.2017 r., poniedziałek – niedziela, w godz. 9.00 – 20.00, D. od 01.09.2017 r. do 31.10.2017 r., poniedziałek – niedziela, w godz. 8.00 – 17.00, E. od 01.11.2017 r. do 31.12.2017 r., poniedziałek – niedziela, w godz. 8.00 – 15.00; Wykonawca zobowiązany będzie otworzyć szalet punktualnie o określonej godzinie i zakończyć jego eksploatację również o wyznaczonej godzinie odpowiednio otwarcia i zamknięcia. Przed otwarciem szaletu Wykonawca będzie zobowiązany: - zmyć ściany, posadzki, drzwi, sedesy gorącą wodą z dodatkiem proszków i płynów myjących, - wywietrzyć pomieszczenia szaletu, - powycierać kurze z luster, parapetów, rur, kaloryferów oraz wszelkiego rodzaju wyposażenia ruchomego. b) utrzymanie szaletu publicznego wraz z wyposażeniem w należytym stanie sanitarnym i estetycznym, zgodnie z zaleceniami Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, przepisami p.poż. oraz bieżącej dezynfekcji pomieszczeń i urządzeń sanitarnych płynem typu Ace i Domestos; W trakcie obsługi szaletu Wykonawca zobowiązany będzie - na danej zmianie – co najmniej 2–krotnie (w razie potrzeby czynności należy wykonywać częściej) zmyć gorącą wodą z dodatkiem proszków ew. płynów myjących muszle klozetowe, pisuary, umywalki oraz posadzki. Po zmyciu posadzek, należy je przetrzeć środkiem dezynfekującym. Wszystkie pomieszczenia oraz wyposażenie szaletu (szafy, szafki, stoły, krzesła, kosze na odpadki, lustra, itp.) oraz okna i drzwi należy utrzymać na bieżąco w czystości. c) wyposażenie szaletu publicznego w papier toaletowy, ręczniki jednorazowego użytku, mydło, środki czystości i dezynfekująco – odkażające typu ACE i DOMESTOS, itp., d) utrzymanie urządzeń sanitarnych w stałej sprawności, w tym wykonywanie drobnych czynności konserwatorskich, tj. m. in. wymiana wężyków, uszczelek, przepalonych żarówek, e) utrzymanie na bieżąco w czystości i porządku terenu bezpośrednio przyległego do szaletu publicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie utrzymania czystości i porządku w Gminie tj. m.in. zamiatanie, odśnieżanie, posypywanie piaskiem, ustawienie pojemnika na odpady, piasek, itp. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SIWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 4. Zmiana umowy: 1) zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie i pod rygorami art. 144 ustawy, 2) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT powodującej zwiększenie lub zmniejszenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, b) innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ, 3) Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych. 5. Zatrudnienie: 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia w sytuacji, gdy wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zmianami); 2) Zatrudnienie, o którym mowa w ppkt 1 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia; 3) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (np. kopie umów o pracę) osób, o których mowa w ppkt 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90900000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach