Gmina Kożuchów ogłasza przetarg
- Adres: 67-120 Kożuchów, ul. Rynek
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 355 59 40 , fax. 68 355 59 49
- Data zamieszczenia: 2019-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kożuchów
ul. Rynek 1 a
67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
tel. 68 355 59 40, fax. 68 355 59 49
REGON: 97077032700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Klimatyzacja Ratusza. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Klimatyzacja Ratusza”. Zadanie obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych budynku ratusza w Kożuchowie przy ul. Rynek 1a w tym: wykonanie konstrukcji wsporczej pod agregaty; wykonanie instalacji klimatyzacji; montaż urządzeń klimatyzacyjnych wewnętrznych – 16 szt.; montaż urządzenia klimatyzacyjnego zewnętrznego – 1 szt.; wykonanie instalacji elektrycznych pod instalację wentylacji i klimatyzacji; wykonanie prac odtworzeniowych po przekuciach tj. zatynkowanie i wyszpachlowanie powstałych ubytków oraz przygotowanie podłoża pod malowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa składająca się z: 1) Projektu budowlanego pn. „Projekt instalacji klimatyzacji i wentylacji w południowej części zabytkowego budynku Ratusza w Kożuchowie”; 2) Projektu wykonawczego pn. „Projekt instalacji klimatyzacji i wentylacji w południowej części zabytkowego budynku Ratusza w Kożuchowie”; 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 4) Decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego konserwatora Zabytków nr ZN.5142.15.2018[mKoz] z dnia 03.04.2018 r.; 5) Decyzji Starosty Nowosolskiego nr 350/2018 z dnia 23.05.2018 r. [BŚ.6740.258.2018.BP]; 6) Przedmiaru robót. UWAGA: Projekt budowlany obejmuje trzy etapy, w ramach niniejszego zadania do wykonania jest etap I obejmujący wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę dokumentów, które określają w szczególności: a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Oryginał dokumentu wadium, a w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wpłacenia wadium. 4. Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont Bramy Marchijskiej w Łagowie
Dodano: 2024-07-24 - „Modernizacja łazienek w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie, Filia Bełcze 19”
Dodano: 2024-07-18 - Remont budynku nr 691/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański
Dodano: 2024-07-17 - ” Rozbudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Santoku – Etap II”
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola gminnego na Klub Malucha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-15 - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE- ETAP 1.
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych ulicy: Wiśniowej, Czereśniowej wraz z budową części kanalizacji sanitarnej i wodnej w ul. Brzoskwiniowej i dz.149/1 na terenie Małomic”
Dodano: 2024-07-09 - Budowa remizy strażackiej OSP
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie
Dodano: 2024-07-09