Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-951 Wrocław, pl. Powstańców Warszawy 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3406807 , fax. 071 3406806
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu
pl. Powstańców Warszawy 1 1
50-951 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3406807, fax. 071 3406806
REGON: 02086062600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http: wrocław.rdos.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: agencja rządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kierowanie projektem POIiŚ.05.03.00-00.186/09 Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 w Polsce na terenie województwa dolnośląskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie usługi polegającej na wykonywaniu czynności Planisty Regionalnego, którego zadaniem będzie kierowanie projektem POIiŚ.05.03.00-00.186/09 Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 w Polsce na terenie województwa dolnośląskiego - szczegółowy opis zadań zawarto w załączniku A specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794211002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy (art. 22 ust. 1 ustawy), którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, w tym Wykonawcy, którzy: 5) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony w przypadku wykazania się trzema usługami polegającymi na kierowaniu, koordynowaniu lub nadzorowaniu projektami współfinansowanymi ze środków pozakrajowych, w tym jednym projektem dotyczącym obszarów Natura 2000). 6) załączą dokumenty wymienione w cz. V specyfikacji, 7) akceptują warunki niniejszej specyfikacji, w tym warunki umowy. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według zasady: spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) załącznik nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór druku w załączeniu), 2) załącznik nr 2 - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (wzór druku w załączeniu), 3) załącznik nr 3 - akceptacja warunków umownych na projekcie umowy (druk w załączeniu).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http: wrocław.rdos.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kontrolny nadzór przyrodniczy nad realizacją przedsięwzięcia p.n. Włosienica - odbudowa koryta cieku, gm. Platerówka
Dodano: 2014-03-04 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad prowadzeniem prac pn.: Wycinka drzew, zagajników i krzewów w ramach prac przygotowawczych dla budowy drogi ekspresowej S5 Poznań - Wrocław na odcinku od Korzeńska (bez węzła) - węzeł Widawa Wrocław
Dodano: 2013-11-29 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad prowadzeniem prac pn.: Wycinka drzew, zagajników i krzewów w ramach prac przygotowawczych dla budowy drogi ekspresowej S5 Poznań - Wrocław na odcinku od Korzeńska (bez węzła) - węzeł Widawa Wrocław
Dodano: 2013-11-19 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad prowadzeniem prac pn.: Wycinka drzew, zagajników i krzewów w ramach prac przygotowawczych dla budowy drogi ekspresowej S5 Poznań - Wrocław na odcinku od Korzeńska (bez węzła) - węzeł Widawa Wrocław
Dodano: 2013-11-06 - Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Koordynatora Merytorycznego w projekcie PI - Monitoring losów absolwentów w kontekście dostosowania oferty edukacyjnej do potrzeb gospodarki opartej na wiedzy i wymogów rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nr umowy: UDA-POKL.04.01.01-00-291/11-00). (Sprawa Nr RAP.272.183.2012).
Dodano: 2012-12-19 - Kontrolny nadzór przyrodniczy nad realizacją przedsięwzięć pn.: 1. Lipki - Oława - modernizacja obwałowań, gm. Oława i Jelcz-Laskowice. Modernizacja wału W - 1 (OM), 2. Lipki - Oława - modernizacja obwałowań, gm. Oława i Jelcz-Laskowice. Modernizacja wału W - 4 (S).
Dodano: 2012-09-12 - Pełnienie funkcji specjalisty naukowego ds. IT w projekcie pn.: Akademicki Inkubator Innowacyjności
Dodano: 2010-04-01 - Pełnienie funkcji zastępcy kierownika projektu ds. administracyjnych, projektu pn.: Akademicki Inkubator Innowacyjności
Dodano: 2010-02-24 - Pełnienie funkcji kierownika projektu pn.: Akademicki Inkubator Innowacyjności
Dodano: 2010-02-24