Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Grodzanów

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 56-120 Brzeg Dolny, ul. Kolejowa 29
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0713195117 wew. 107
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Kolejowa 29 29
    56-120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie
    tel. 0713195117 wew. 107
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Grodzanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Grodzanów zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ, tj. projektem budowlano-wykonawczym oraz specyfikacją techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacja techniczna oraz projekt budowlany, dołączone do SIWZ. Ze względu na umówione wynagrodzenie ryczałtowe, przedmiar robót dołączony do SIWZ ma wyłącznie charakter pomocniczy. W celu prawidłowego złożenia oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). Szczegółowe postanowienia odnośnie wadium zawiera SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. Prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej; 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tzn. nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym; 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: a) Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego, o powierzchni minimum 2500 m2 każde. b) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, które zostaną im powierzone. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć imienny wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami w zakresie budowy dróg. 2. Na potwierdzenie powyższych warunków Wykonawcy do oferty dołączą dokumenty, o których mowa w rozdziale 11 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca przedłoży: a) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy (zał. nr 4 do SIWZ); b) Oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy oraz nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. (zał. nr 5 do SIWZ); c) Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca przedłoży: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych i ich wartości, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego, o powierzchni minimum 2500 m2 każde. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; b) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić funkcje techniczne posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, które zostaną im powierzone. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć imienny wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami w zakresie budowy dróg. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.brzegdolny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach