Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-333 Wrocław, al. J. Matejki 5
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3226681 do 83 , fax. 071 3227929
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu
al. J. Matejki 5 5
50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3226681 do 83, fax. 071 3227929
REGON: 00058146800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kasina - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, gm. Wrocław, gm. Kąty Wrocławskie, gm. Kobierzyce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej obiektu pn. Kasina - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, gm. Wrocław, gm. Kąty Wrocławskie, gm. Kobierzyce, a w tym: a) Koncepcja rozwiązań projektowych odbudowy i modernizacji rzeki Kasina, na całej długości rzeki wraz z niezbędnymi budowlami wodnymi ochrony przeciwpowodziowej, budowlami komunikacyjnymi, budowlami ujściowymi na dopływach rowów, cieków, odpływów z kanalizacji sanitarnych i deszczowych (wyłącznie dla posiadający pozwolenie wodnoprawne na zrzut) w sposób zapewniający odpływ wód z obszaru całej zlewni. b) Studium Wykonalności - według Metodologii opracowania studium wykonalności - analiza ekonomiczno - finansowa na potrzeby Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2007-2013 c) Projekt budowlany i wykonawczy odbudowy i modernizacji rzeki Kasina, na całej długości rzeki wraz z niezbędnymi budowlami wodnymi ochrony przeciwpowodziowej, budowlami komunikacyjnymi, budowlami ujściowymi na dopływach rowów, cieków, odpływów z kanalizacji sanitarnych i deszczowych (wyłącznie dla posiadający pozwolenie wodnoprawne na zrzut ) w sposób zapewniający odpływ wód z obszaru całej zlewni. d) Nadzór autorski nad realizacją projektu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych). Termin wniesienia wadium - do dnia 03/08/2009 do godz. 09:00 Miejsce wniesienia wadium: przelew na konto Zamawiającego w: BZ WBK SA I O/Wrocław nr 09 1090 2398 0000 0001 0118 0508 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin wpływu na konto Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi określone w ogłoszeniu i SIWZ. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie Wykonawca wykonał co najmniej 1 projekt budowlany i wykonawczy w zakresie przebudowy (regulacji) koryta cieku podstawowego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Dysponuje przynajmniej 1 osobą przewidzianą przy realizacji zamówienia do funkcji głównego projektanta, która: a) jako projektant wykonała co najmniej 1 opracowanie obejmujące bilans odpływu wód wielkich deszczowych dla cieków naturalnych lub rowów i dla zlewni o zabudowie mieszkaniowej lub przemysłowej, istniejącej lub planowanej, b) jako projektant wykonała projekt budowlany i wykonawczy przebudowy (regulacji) koryta cieku lub ich części o łącznej długości 9 km wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę c) posiada uprawnienia posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmującą, co najmniej projektowanie i sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) w specjalnościach: konstrukcyjno -budowlanej w zakresie śródlądowych budowli hydrotechnicznych bądź obiektów budowlanych melioracji wodnych. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 30 000,00 PLN. Ocena spełnienia tych warunków zaostanie dokonanan na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dołącza każda z firm), aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie - dołącza każda z firm); aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie - dołącza każda z firm); aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie - dołącza każda z firm); Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa/i zostały wykonane należycie. Wykaz musi potwierdzać, że Wykonawca wykonał co najmniej 1 projekt budowlany i wykonawczy w zakresie przebudowy (regulacji) koryta cieku podstawowego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Z wykazu musi wynikać, że osoba przewidziana przy realizacji zamówienia do funkcji głównego projektanta wykonała co najmniej 1 opracowanie obejmujące bilans odpływu wód wielkich deszczowych dla cieków naturalnych lub rowów i dla zlewni o zabudowie mieszkaniowej lub przemysłowej, istniejącej lub planowanej oraz jako projektant wykonała projekt budowlany i wykonawczy przebudowy (regulacji) koryta cieku lub ich części o łącznej długości 9 km wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmującą co najmniej projektowanie i sprawowanie nadzoru autorskiego w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej w zakresie śródlądowych budowli hydrotechnicznych bądź obiektów budowlanych melioracji wodnych osoby przewidzianej do funkcji głównego projektanta Aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby przewidzianej przy realizacji zamówienia do funkcji głównego projektanta. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Z informacji musi wynikać, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 30 000, 00 PLN.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę mostów w Jeleniej Górze
Dodano: 2016-07-27 - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa remontu instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji kanalizacyjnej, pionów co w łazienkach, przebudowy instalacji wentylacyjnej wraz z przebudową łazienek oraz przebudowy drenażu w piwnicach DS. Dwudziestolatka przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego p.n. Budowa drogi łączącej Al. Jagiellonów z Osiedlem Kazimierza Wielkiego
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie prac projektowych oraz sporządzenie programu funkcjonalno-użytkowy (PFU) dla inwestycji pn. : Realizacja projektu Trasa Sudecka - przebudowa drogi wojewódzkiej nr 379 od ronda ul. Uczniowskiej w m. Stary Julianów do ronda ul. Wałbrzyska w m. Świdnica.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla potrzeb budowy infrastruktury telekomunikacyjnej na terenie Polkowic, część 1 w ramach zadania budżetowego Budowa sieci światłowodowej
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania przebudowa drogi powiatowej 1219D w miejscowości Szklary Górne, powiat lubiński, na odcinku o długości 1,250 km
Dodano: 2016-07-25 - Aktualizacja dokumentacji projektowej dla zadania: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 8 w województwie dolnośląskim w m. Polanica Zdrój polegająca na rozbudowie skrzyżowania drogi krajowej nr 8 z drogą wojewódzką nr 388 w m. Polanica Zdrój
Dodano: 2016-07-21 - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ul. Nowa Kolonia w Walimiu - dokumentacja projektowa
Dodano: 2016-07-21 - Wybór Wykonawcy prac: Zaprojektowanie i budowa zadaszenia trybun B, C, D stadionu miejskiego w Legnicy w formule zaprojektuj i wybuduj - w ramach zadania inwestycyjnego -Rozbudowa Stadionu Sportowego im. Orła Białego.
Dodano: 2016-07-21 - Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego p.n. Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Żeromskiego i Piłsudskiego w m. Góra
Dodano: 2016-07-19