Przetargi.pl
Kampania promocji inwestycyjnej miasta Czeladź w ramach projektu GOSPODARCZA BRAMA ŚLĄSKA - INWESTUJ W CZELADZI. KAMPANIA PROMOCJI INWESTYCYJNEJ MIASTA CZELADŹ

Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-250 Czeladź, ul. Katowicka 45
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7637923 , fax. 032 7633694
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza
    ul. Katowicka 45 45
    41-250 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 032 7637923, fax. 032 7633694
    REGON: 00051572100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kampania promocji inwestycyjnej miasta Czeladź w ramach projektu GOSPODARCZA BRAMA ŚLĄSKA - INWESTUJ W CZELADZI. KAMPANIA PROMOCJI INWESTYCYJNEJ MIASTA CZELADŹ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kampania promocji inwestycyjnej miasta Czeladź w ramach projektu GOSPODARCZA BRAMA ŚLĄSKA - INWESTUJ W CZELADZI. KAMPANIA PROMOCJI INWESTYCYJNEJ MIASTA CZELADŹ; CPV: 79340000-9 Usługi reklamowe i marketingowe, 79341400-0 Usługi prowadzenia kampanii reklamowych, 79342200-5 Usługi w zakresie promocji, 92111210-7 Produkcja filmów reklamowych, 79824000-6 Usługi drukowania i dystrybucji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII MEDIALNEJ: 1. Artykuły prasowe w czasopismach biznesowych (branżowych), dodatkach gospodarczych gazet ogólnopolskich i regionalnych, ale także w ogólnopolskiej gazecie opinii: - Gazeta 1: dodatek poświęcony nieruchomościom w ogólnopolskim dzienniku o tematyce informacyjnej i publicystycznej, ekonomicznej i prawnej, nakład minimum 200 tys. egz. Ogłoszenie w dodatku, moduł 4x4, pozostałe strony redakcyjne (3 emisje). - Gazeta 2: miesięcznik branżowy opisujący przedsięwzięcia inwestycyjne w polskich aglomeracjach: Katowicach, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, nakład minimum 8.000 egz., Reklama: moduł 1/3 spad, (3 emisje), - Gazeta 3: śląskie wydanie regionalne dziennika ogólnopolskiego o charakterze informacyjnym i publicystycznym o nakładzie min. 250 tys. egz., nakład wydania regionalnego min. 65 tys. egz. Reklama rozmiaru 9 modułów, (4 emisje), - Gazeta 4: ogólnopolski tygodnik opinii, nakład min. 200 tys. egzemplarzy, sprzedaż minimum 140 tys. egz., grzbiet główny , moduł A-11 lewa II (1 emisja). Terminy emisji zgodnie z harmonogramem, stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy. 2. Internet (kampania bannerowa) - portal ogólnopolski i jego witryna poświęcona gospodarce, o liczbie RU dla głównego portalu (real users) minimum 8,0 mln osób (wg pomiarów oglądalności witryn internetowych). Zamówienie dotyczące pozycjonowania oraz liczby wyświetleń: Ilość odsłon - 1.500.000, rozłożona w 4 cykle, zgodnie z harmonogramem. Należy większą liczbę odsłon skierować na serwisy biznesowe, na których znajduje się zdefiniowana grupa docelowa. Pozostałe odsłony należy rozłożyć w ww. 4 cyklach na stronie głównej dla użytkowników ze Śląska. 3. Reklama zewnętrzna / outdoor (tablice reklamowe) w pobliżu pól inwestycyjnych z informacjami użytecznymi dla inwestorów, mapami itp. a. wykonanie 4 wolnostojących tablic reklamowych jednostronnych b. opis tablic: tablice typu billboard, ze stali nierdzewnej, ocynkowane, zabezpieczone antykorozyjnie, malowane w technice o okresie gwarancji powłok minimum 5 lat), zgodnie z wykonanymi projektami Zamawiającego, ekran ok. 6x4m, wysokość łączna ok. 8 m, wzór graficzny oraz kolorystyka wg uzgodnionego projektu kolorystyki, oświetlenie, wykonanie projektu i plansz graficznych wg wzoru uzgodnionego z Zamawiającym. c. Lokalizacja: 4 miejsc: - wjazd do miasta - DK 94 - granica z Siemianowicami - tablica jednostronna - wjazd do miasta - DK 94 - Wschodnia Strefa Ekonomiczna - wjazd Będzin / Strefa - tablica jednostronna - ul. Wiejska - Handlowa Wschodnia Strefa Ekonomiczna - wjazd 2 - tablica jednostronna - skwer - ul. Mysłowicka - DK 94 (centrum) - tablica jednostronna d. Podłączenie do sieci oświetlenia ulicznego, po uzgodnieniu z MZGK wg warunków technicznych oraz projektu budowlanego przekazanego przez Zamawiającego. W przypadku realizacji tablicy dwustronnej przy wjeździe od strony Będzina - oświetlenie typu solarnego np. z diodami LED. Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii lotniskowej 1. Umieszczenie reklamy w formie podświetlonego kasetonu w terminalu odlotów MPL Pyrzowice na okres półtora roku. a. forma: kaseton 2x1m, b. termin realizacji: 6 miesięcy 2009 r. i rok 2010, zgodnie z harmonogramem. 2. Sponsorowany artykuł w wersji polskiej i angielskiej w magazynie wydawanym przez Międzynarodowy Port Lotniczy PYRZOWICE - 3-stronicowy materiał, przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. a. 3 emisje, zgodnie z harmonogramem. Wydawnictwa promocyjne - katalog ofert inwestycyjnych 1. Przygotowanie i druk folderu: a. format: 210x297 (A4), b. 4 kolory c. papier: środek kreda 150 g, folia d. okładka 250 g, kolor 4+4, folia i lakier UV e. objętość: 20 str., plus okładka, f. nakład 3.000 egz. (druk 2 partiami 2 tys. - 2009 rok i 1 tys. - 2010 rok). g. tłumaczenie materiału na język angielski. Oferta w tym zakresie obejmuje: projekt graficzny, skład, tłumaczenie, korekty, druk, dostawę do siedziby Zamawiającego. Przygotowanie multimediów. 1. Przygotowanie materiałów multimedialnych o ofercie inwestycyjnej i gospodarczej miasta - pen-drive, filmiku - prezentacji multimedialnej + katalogu w formie przeglądarki -- scenariusz, opracowanie graficzne, wykonanie. a) ilość - 1000 szt. b) termin wykonania i dostawy do siedziby Zamawiającego zgodnie z harmonogramem. Promocja projektu. 1. Artykuły prasowe a. śląski dziennik regionalny o charakterze informacyjnym b. 2 emisje, zgodnie z harmonogramem c. Kolor, format ? strony, strony redakcyjne przetargi i komunikaty (wydanie pełne wojewódzkie). 2. Ulotka o projekcie a. format: 210x297 (A4), b. 4 kolory (4/4) c. papier: środek kreda 150 g, folia d. nakład 1.000 egz. (druk 2010 rok). Oferta w tym zakresie obejmuje: projekt graficzny, skład, korekty, druk, dostawę do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania lub w okresie prowadzenia działalności, jeśli okres ten jest krótszy niż trzy lata, należycie wykonali usługę polegającą na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii promocyjnej o wartości min. 300.000 zł brutto i posiadają dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie; - wyznaczą do realizacji zamówienia zespół osób, w skład którego wejdą co najmniej: 1. kierownik zespołu - posiadający min. 3 lata doświadczenia w zakresie public relations, reklamy, promocji lub marketingu, który kierował przynajmniej 2 kampaniami społecznymi, promocyjnymi lub public relations. 2. zespół (minimum 2 osobowy) posiadający doświadczenie w realizacji kampanii informacyjnych, społecznych, promocyjnych lub public relations. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art.22 ust.1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zawierający zakres, wartość, datę wykonania i odbiorców usługi wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie - wymagana co najmniej jedna usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej o wartości minimum 300 000,00 zł brutto. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. kierownik zespołu - posiadający min. 3 lata doświadczenia w zakresie public relations, reklamy, promocji lub marketingu, który kierował przynajmniej 2 kampaniami społecznymi, promocyjnymi lub public relations oraz zespół (minimum 2 osobowy) posiadający doświadczenie w realizacji kampanii informacyjnych, społecznych, promocyjnych lub public relations wraz z informacjami na temat ich doświadczenia w wymaganym zakresie. Uwagi: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć dokumenty wymienione w pkt 1 i 2 odrębnie dla poszczególnych podmiotów. 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, którym ustanowiono pełnomocnika należy dołączyć do oferty. 4. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo terminu składania ofert. Uwaga! 1. Wymienione wyżej dokumenty lub oświadczenia muszą być załączone do oferty. Składane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii dokumentów lub oświadczeń poświadczonych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czeladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach