Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych ogłasza przetarg
- Adres: 20-031 Lublin, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 537 52 07 , fax. 81 537 54 61
- Data zamieszczenia: 2012-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych
pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5 5
20-031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 537 52 07, fax. 81 537 54 61
REGON: 00000135300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania outdoorowa - przygotowanie projektów graficznych, wydruk i wyklejenie tablic billboardowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kampania outdoorowa - usługa reklamy na bilbordach polegająca na opracowaniu, przygotowaniu kolorowego projektu reklamy jej wydruk i zamieszczenie na bilbordach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej o zasięgu międzynarodowym, mającej na celu wzmocnienie i rozwój potencjału gospodarczego gminy Piaski w ramach projektu: Budowa marki Piaski przyjazne Przedsiębiorcom i promocja walorów inwestycyjnych gminy Piaski, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013
Dodano: 2015-08-19 - Wydruk i ekspozycja billboardów w związku z realizacją projektu Student z inicjatywą: wektor oszczędzania energii
Dodano: 2015-03-10 - Wydruk i ekspozycja billboardów w związku z realizacją projektu Student z inicjatywą: wektor oszczędzania energii
Dodano: 2015-02-25 - Usługi pozyskiwania klientów na emisję reklam, sponsorowanie audycji telewizyjnych, lokowanie produktów oraz prowadzenie kampanii informacyjnych na rzecz Telewizji Polskiej S.A. Oddziału Terenowego w Lublinie.
Dodano: 2014-10-23 - Wykonanie i ekspozycja bilboardów w związku z realizacją projektu Nie truj powietrza - miej wpływ na to czym oddychasz - kampania edukacyjna dotycząca przeciwdziałania niskiej emisji
Dodano: 2014-08-08 - Organizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektu pn. Promocja i informacja gospodarcza Gminy Nielisz
Dodano: 2014-07-28 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej trzeciego naboru wniosków o dotację w ramach Programu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2014-06-06 - Przedmiotem zamówienia są usługi promocyjne związane z udziałem w imprezach Plenerowych wraz z wykonaniem stoiska zewnętrznego na potrzeby projektu Marka Regionalna Lubelskie, wykonania wewnętrznej ścianki tekstylnej oraz trybunki tekstylnej. [OP-IV.272.91.2014.AMI]
Dodano: 2014-05-30 - Usługa wykonania i dostawy materiałów informacyjnych OP-IV.272.34.2014.AO
Dodano: 2014-03-20 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej sześciu imprez plenerowych promujących markę Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2014-02-28