Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg
- Adres: 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6384912, 6384938, 40 , fax. 042 6384909
- Data zamieszczenia: 2009-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej
ul. Piotrkowska 175 175
90-447 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6384912, 6384938, 40, fax. 042 6384909
REGON: 00051418290947 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania informacyjna nt. rozwoju systemu gospodarki odpadami komunalnymi w Łodzi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej nt. rozwoju systemu gospodarki odpadami komunalnymi w Łodzi, której adresatem winni być mieszkańcy Łodzi i okolic związanych z planowaną inwestycją, samorządy osiedlowe, stowarzyszenia i organizacje ekologiczne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zaproszony do składania oferty o udzielenie zamówienia na Kampanię informacyjną nt. rozwoju systemu gospodarki odpadami komunalnymi w Łodzi, składając ofertę jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3 000 zł - słownie: ( trzy tysiące złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 84 1560 0013 2026 0000 2062 0017 Getin Bank Oddział Regionalny Getin Biznes w Łodzi Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) Wykonał co najmniej 2 kampanie informacyjno - promocyjne o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda. Ocena punktowa: Wykonawcy zostanie przyporządkowana następująca liczba punktów w przypadku wykazania się wykonaniem: - 2 - ch kampanii informacyjno - promocyjnych - 1 pkt - 3 - ch kampanii informacyjno - promocyjnych - 2 pkt - 4 - ch kampanii informacyjno - promocyjnych - 3 pkt - 5 - ciu i więcej kampanii informacyjno - promocyjnych - 4 pkt b) Wskazał do wykonania zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj. zrealizowanych przez nich projektów w zakresie kampanii informacyjno - promocyjnych. Wskazane osoby winny posiadać następujące kwalifikacje: Kierownik Projektu: - doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu co najmniej 2-ch kampanii informacyjno - promocyjnych o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda. Specjalista ds. promocji i reklamy - doświadczenie zawodowe w przygotowaniu i realizacji co najmniej 2-ch kampanii informacyjno - promocyjnych o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda. Wykonawcy zostanie przyporządkowana liczba punktów za doświadczenie zawodowe Kierownika Projektu za wykazanie sprawowania nadzoru: - 2 - ch kampanii informacyjno - promocyjnych - 1 pkt - 3 - ch kampanii informacyjno - promocyjnych - 2 pkt - 4 - ch kampanii informacyjno - promocyjnych - 3 pkt - 5 - ciu i więcej kampanii informacyjno - promocyjnych - 4 pkt 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. II. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału przez Wykonawcę na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów oraz złożonym Wnioskom przyporządkuje liczbę punktów zgodnie z pkt I. 2. Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, w liczbie nie mniejszej niż 3-ch, którzy otrzymali najwyższą ilość punktów. 3. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona liczba w pkt 2, zamawiający zaprosi do dialogu wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania tych warunków. Wykonawcę nie zaproszonego do dialogu traktuje się jak wykluczonego z postępowania. 4. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż określona w pkt 2, zamawiający zaprosi do dialogu wszystkich wykonawców spełniających te warunki. III. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W tym też celu Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału Wykonawcy są zobowiązani załączyć do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w dialogu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2) Wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie w którym Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej realizację 2-ch kampanii informacyjno - promocyjnych, o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda. Do wykazu Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień ujętych w Wykazie. 3) Wykaz osób które będą realizować zamówienie wraz z informacją sporządzoną w formie CV na temat ich wykształcenia, doświadczenia zawodowego a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. zrealizowanych przez nich projektów w zakresie kampanii informacyjno - promocyjnych, rozumianą .jako informacja o której mowa w § 1 ust. 2 pkt 5) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Jeżeli w Wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, załączy do Wniosku pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dopuszcza się możliwość złożenia takiego oświadczenia przez Lidera (Pełnomocnika) Wykonawców występujących wspólnie. 5) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 u.p.z.p. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających wniosek wspólny w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii). 2. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt I.1.1) - składa dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty o których mowa w ppkt 1) lit. a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 4. Jeżeli dokumenty wymagane w SIWZ będą przedkładane do Wniosku lub Oferty w innym języku aniżeli język polski, Wykonawca winien załączyć do nich również poświadczone przez siebie ich tłumaczenie na język polski. 5. Dokumenty załączone do oferty winny być podpisane lub w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawniona/e do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy lub przez jego pełnomocnika. 6. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja realizacji kampanii informacyjno - promocyjnej
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie Koncepcji i świadczenie kompleksowej usługi e-marketingowej związanej z promocją Województwa Łódzkiego w Internecie
Dodano: 2016-03-25 - Przygotowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej Województwa Łódzkiego w Internecie oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych
Dodano: 2015-08-28 - Przygotowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej Województwa Łódzkiego w Internecie oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych
Dodano: 2015-05-18 - Przeprowadzenie kampanii w mediach papierowych w ramach realizacji kampanii promocyjnej dla projektu Łódź Kreuje - Centrum Przemysłów Kreatywnych, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013
Dodano: 2014-06-03 - Organizacja i przeprowadzenie pięciu jednodniowych pikników rodzinnych na terenie województwa łódzkiego w ramach kampanii promującej rodzinę jako wartość najwyższą w odniesieniu do przepisów ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej
Dodano: 2014-03-27 - Ogólnopolska kampania wizerunkowa programu Młodzi w Łodzi, zachęcająca do studiowania w Łodzi, poprzez prezentację inicjatyw programu. Nr ref. DOA-ZP-III.271.6.2014
Dodano: 2014-02-06 - Przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dla projektu pn. Rewitalizacja Centrum Miasta Bełchatowa -Etap I
Dodano: 2013-10-08 - Opracowanie koncepcji kreatywnej oraz realizacja kampanii promocyjno - informacyjnej dotyczącej aktywizacji osób niepełnosprawnych na terenie województwa łódzkiego
Dodano: 2013-06-11 - Kampania promocyjno-reklamowa otwarcia Pałacu Herbsta składająca się z insertu prasowego oraz kampanii outdoorowej w ramach projektu Modernizacja Rezydencji Księzy Młyn
Dodano: 2013-05-28 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na nośnikach typu billboard na potrzeby projektu pn. Promocja marki regionalnej Łódzkie intelektualne oraz przygotowanie i wykonanie kampanii promocyjnej PO KL
Dodano: 2013-05-08