Przetargi.pl
świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznej opieki medycznej nad pracownikami Delegatury Łódź - Bałuty UMŁ w 2010r

Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łodź-Bałuty ogłasza przetarg

  • Adres: 91-065 Łódź, ul. Zachodnia 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6385107 , fax. 042 6385106
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łodź-Bałuty
    ul. Zachodnia 47 47
    91-065 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6385107, fax. 042 6385106
    REGON: 00051418200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznej opieki medycznej nad pracownikami Delegatury Łódź - Bałuty UMŁ w 2010r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Objęcie profilaktyczną opieką medyczną pracowników Delegatury w zakresie: -badań wstępnych wykonywanych na rzecz pracowników nowo zatrudnionych przed rozpoczęciem pracy u pracodawcy, po zmianie stanowiska wywołującej zmianę dotychczasowych warunków pracy oraz w przypadku wystąpienia na danym stanowisku nowych warunków pracy wpływających na stan zdrowia pracownika; -badań okresowych, wykonywanych na rzecz pracowników już pracujących na danym stanowisku, które mają na celu stwierdzenie dalszej zdolności do pracy pracownika i wykrycie ewentualnych zmian w stanie zdrowia spowodowanych pracą; -badań kontrolnych, wykonywanych obowiązkowo u każdego pracownika, który przebywał na zwolnieniu lekarskim dłużej niż 30 dni, stwierdzające o zdolności do pracy po przebytej chorobie lub o ewentualnych przeciwwskazaniach zdrowotnych w pracy na dotychczasowym stanowisku; -badań celowanych, wykonywanych u pracowników użytkujących w czasie pracy monitor ekranowy przez co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy lub innych ukierunkowanych na określoną chorobę zawodową, jednostkę chorobową itp.; Po wykonaniu badania lekarz okulista wyda zaświadczenie w którym (jeśli wyniki badań okulistycznych wykażą potrzebę stosowania okularów podczas pracy przy obsłudze monitora ekranowego) będzie jednoznaczne zalecenie, że pracownik powinien mieć zapewnione okulary korygujące wzrok, -orzecznictwa lekarskiego przewidzianego Kodeksem pracy, w tym dla kobiet w ciąży lub karmiących dziecko, oraz wszystkich obowiązkowych nowo wprowadzonych badań w zakresie opieki profilaktycznej nad zdrowiem pracowników kończących się wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie zaświadczeniao przeciwwskazaniach zdrowotnych lub ich braku do pracy na określonym stanowisku. Jak również: -oceny możliwości wykonywania pracy z uwzględnieniem stanu zdrowia i zagrożeń występujących w miejscu pracy, -uczestnictwa lekarza sprawującego opiekę zdrowotną nad pracownikami w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy. W ww. badaniach mogą występować następujące czynniki: -Szkodliwe lub uciążliwe, na które ewentualnie mogą być narażeni pracownicy Delegatury - wyspecyfikowane na podstawie Załącznika nr 1 - Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy wraz z późniejszymi zmianami (Dz. U. 96.69.332 z późniejszymi zmianami). 3.Placówka przyjmująca pracowników UMŁ musi znajdować się na terenie miasta Łodzi. Wszystkie badania powinny odbywać się w jednym miejscu. Cena powinna uwzględniać wszystkie koszty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć wyłącznie udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tzn.: ich działalność gospodarcza obejmuje przedmiot zamówienia i jest zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym lub rejestrze ewidencji działalności gospodarczej, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia/ nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki. Wykonawcy, którzy nie spełnią warunków wskazanych w pkt. 1 a - d zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania oferty wraz z załącznikami osobie innej niż upoważniona, może to być też osoba, dla której zamieszczono w ofercie pełnomocnictwo w oryginale podpisane przez umocowanych przedstawicieli Wykonawcy. 4.Wykaz wykonanych (bądź wykonywanych) usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (łączna wartość realizowanych usług na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł) usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia potwierdzeń, że usługi te zostały wykonane należycie. 5.W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom- wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 2 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem podpisem i imienną pieczątką osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach