Przetargi.pl
Inżynier Kontraktu dla projektu Modernizacja systemu ciepłowniczego w Jaśle

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Jaśle ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. P. Skargi 86A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4462677
  • Data zamieszczenia: 2012-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Jaśle
    ul. P. Skargi 86A 86A
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4462677
    REGON: 37037335500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mpgkjaslo.w.interia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gspodarka Komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inżynier Kontraktu dla projektu Modernizacja systemu ciepłowniczego w Jaśle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi Inżyniera Kontraktu związane z administrowaniem kontraktem - zarządzaniem przedsięwzięciem, nadzorem technicznym i prawnym nad budową, kontrolą i weryfikacją dokumentów wystawianych przez Wykonawcę robót projektu Modernizacja systemu ciepłowniczej w Jaśle obejmującego przebudowę w la-tach 2012-2013 sieci ciepłowniczej o długości 1.500,1 m w oparciu o dokumentację: Zadanie 1a: Modernizacja kanałowej sieci ciepłowniczej 2 x DN 400 na preizolowaną wzdłuż ulicy Przemysłowej od komory K0 do K1 o długości 191,4 m i zadania 1 c: Modernizacja kanałowej sieci ciepłowniczej 2 x DN 400 na preizolowaną wzdłuż ulicy Przemysłowej od komory K3 do pkt. A o długości 83,3 m. Zadanie 2: Modernizacja kanałowej sieci ciepłowniczej 2 x DN 400 na preizolowaną wzdłuż ulicy Szajnochy i Szkolnej, od komory K7 do K8 i projektem zamiennym dla tego zadania na odcinku A-B wzdłuż ul. Szkolnej o długości 828,3 m. Zadanie 3: Modernizacja kanałowej sieci ciepłowniczej 2 x DN 350 na preizolowaną wzdłuż ulicy Krasińskiego od komory K8 do K9 o długości 397,1 m. Przyłącze ciepłownicze do budynku wielorodzinnego przy ul. Krasińskiego 71 w Jaśle, w części przełączenia istniejącego przyłącza 2 x DN 32/100. Dokumentacja projektowa dla projektu Modernizacja systemu grzewczego w Jaśle stanowi załącznik nr 7 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W imieniu i na rzecz Zamawiającego Inżynier Kontraktu (zwany w dalszej części SIWZ Wy-konawcą) przejmuje obowiązki: przygotowania, zorganizowania,koordynowania, kontrolowania - wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi poprzez re-prezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wy-konywanych robót z projektem i pozwoleniem na budowę, Umową na Roboty, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, rozliczenia finansowego projektu z uwzględnieniem kwalifikowalności kosztów zgodnie z wymaganiami dla projektów współfinansowanych z EFRR w ramach RPO WP, monitorowania, raportowania i sprawozdawczości w zakresie rzeczowo - finansowym, procesu inwestycyjnego dla Projektu Modernizacja systemu ciepłowniczego w Jaśle. Inżynier Kontraktu (Wykonawca) w ramach swoich obowiązków przy realizacji projektu zo-bowiązany jest do: Bezwzględnego przestrzegania warunków umowy o dofinansowanie projektu oraz wnikających z niej terminów i obowiązków. Przeprowadzenia analizy dokumentacji technicznej projektu: sprawdzenie, zgodnie z warunkami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462) dokumentacji budowlanej dostarczonej przez Zamawiającego, sprawdzenie zgodności dokumentacji projektowej ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przygotowanie ewentualnych wniosków do projektanta w celu naniesienia uwag w dokumentacji projektowej. Współpracy z Wykonawcą robót budowlanych: przekazywanie terenu budowy Wykonawcy robót, w imieniu Zamawiającego i przy jego udziale dostarczanie Wykonawcy robót budowlanych ewentualnych rozwiązań dodatkowych i zamiennych zatwierdzonych przez Zamawiającego. Powiadamianie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzającym przyjęcie obowiązków na budowie, przekazywanie Wykonawcy dzienników budowy, kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, ustalenie metod składania i wzorów wszystkich wymaganych raportów, raportów inspekcyjnych, protokółów odbiorów częściowych i końcowego oraz innych dokumentów obowiązujących w ramach realizacji projektu, ustalanie harmonogramu realizacji prac budowlano-montażowych, organizowanie narad koordynacyjnych zgodnie z ustalonym harmonogramem. Sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji zgodnie z prawem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami w branżach: instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, budowlano - konstrukcyjnej, drogowej, oraz koordynacji robót poszczególnych branż: kontrola posiadanych kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób odpowiedzialnych za ich prowadzenie, świadectw i certyfikatów urządzeń i materiałów, które będą wymagane kontraktem oraz ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu, wizytowanie budowy stosownie do postępu prac, sprawdzanie obmiarów, nadzo-rowanie i odbiór robót, kontrolowanie dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, itp., w celu nie dopuszczenia do budowy materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w Polsce, sporządzania wszystkich dokumentów niezbędnych do prowadzenia nadzoru nad robotami budowlanymi i montażowymi, objętych przedmiotem kontraktu, sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowym jak również przygotowy-wanie i udział w odbiorach gotowych obiektów i konstrukcji, wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych, zamiennych po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, nadzorowanie przeprowadzanych prób, badań, testów i rozruchów instalacji w celu przekazania inwestycji Zamawiającemu, przyjmowanie od wykonawców robót wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły po-miarów, gwarancje, DTR i instrukcje obsługi zainstalowanych urządzeń i syste-mów, geodezyjne inwentaryzacje powykonawcze obiektów, itp), przygotowanie dokumentów do wniosku w celu uzyskania pozwoleń na użytkowanie. Rozliczenia finansowego: prowadzenie rozliczeń finansowych zgodnie z odpowiednimi Wytycznymi dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, a także obowiązującymi przepisami prawa polskiego, weryfikacja kosztów realizacji robót budowlanych objętych kontraktami zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu, wytycznymi w sprawie kwalifikowalności wydatków, zgodnie z warunkami umowy o dofinansowanie projektu, przygotowanie wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji projektu, w tym wniosków o płatność w generatorze wniosków, sprawozdań rzeczowych i finansowych, dokumentacji niezbędnej do rozliczenia projektu, aktualizacja wniosku o dotację i harmonogramów budowy w generatorze wniosków, przestrzeganie wytycznych i wymagań oraz opracowywanie wszelkich doku-mentów i rozliczeń z dofinansowania (w tym sporządzanie odpowiednich okresowych i ostatecznych sprawozdań wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami), całkowite końcowe rozliczenie rzeczowe i finansowe projektu zgodnie z umową o dofinansowaniu i ustalonymi zasadami rozliczenia inwestycji, przygotowanie dokumentów niezbędnych do audytu. Współpraca z Zamawiającym: składanie Zamawiającemu raportów na temat postępu robót budowlanych obję-tych przedmiotem kontraktu, umożliwiających wczesną analizę ewentualnych zagrożeń oraz przedkładanie zaleceń i propozycji rozwiązań w tym zakresie w formie sprawozdań miesięcznych i kwartalnych do oceny Zamawiającego, bieżące informowanie Zamawiającego o obowiązujących uregulowaniach praw-nych, w tym o ewentualnej zmianie wytycznych w zakresie warunków i zasad realizacji kontraktu, będącego przedmiotem dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, współpraca z Zamawiającym w zakresie wszystkich niezbędnych, żądanych dokumentów, raportów, dotyczących rozliczeń, zgodnie z procedurami rozliczeniowymi RPO WP, stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego, współpraca przy promocji projektu, zestawienie dla Zamawiającego danych nowopowstałych środków trwałych. Kierowania i koordynowania realizacji projektu: systematyczny monitoring postępu w realizacji projektu zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi na roboty budowlane oraz zatwierdzonymi harmonogramami, zapewnienie terminowego i prawidłowego zakończenia robót zgodnie z harmo-nogramami określonymi w stosownych dokumentacjach technicznych, rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, przygotowanie dokumentacji do rozstrzygnięcia ewentualnych sporów w trybie sądowym, stałe uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organi-zowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Zamawiającego,pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie. Inżynier Kontraktu w ramach umówionego wynagrodzenia ryczałtowego, wykona wszystkie inne obowiązki, czynności i zadania, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umowy na roboty oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego. Inżynier Kontraktu dokona wizji lokalnej terenu budów, a także zapozna się z doku-mentacją techniczną i projektową, pozwoleniami, decyzjami, umowami, wytycznymi itp. oraz wszelkimi dodatkowymi informacjami, które jego zdaniem mogą być ko-nieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca (Inżynier Kontraktu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.jaslo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach