Przetargi.pl
Inwestycje w OZE w Gminie Gietrzwałd

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 11036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48 89 5241900 , fax. +48 89 6500324
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Olsztyńska 2
    11036 Gietrzwałd, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48 89 5241900, fax. +48 89 6500324
    REGON: 510742965
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gietrzwald.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwestycje w OZE w Gminie Gietrzwałd
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej wraz z przyłączeniem do sieci w ramach realizacji zadania pn.: „Inwestycje w OZE w Gminie Gietrzwałd”. 2. Dostawa i montaż realizowane będą w dwóch lokalizacjach: 1) Teren oczyszczalni ścieków w Gietrzwałdzie (instalacja fotowoltaiczna wolnostojąca); 2) Gimnazjum Gminne im. Ks. Wojciecha Zinka w Gietrzwałdzie (dach) Ad. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: A) Dostawę i: - montaż modułów polikrystalicznych paneli fotowoltaicznych na konstrukcji wsporczej (stelażu), 83 sztuki o mocy 275 W (każdy); Moc łączna zainstalowanych paneli 22,825 kW. Wymiar jednego to ok. 156x156 mm. - montaż inwertera/ów z funkcją magazynowania danych poprzez Wifi; - montaż zabezpieczeń; - montaż instalacji przewodów AC; - montaż instalacji przewodów DC; - montaż zasilania elektrycznego. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu pomocy i wziąć udział w dokonaniu próbnych pomiarów mocy wykonanej instalacji. B) zaprogramowanie i uruchomienie układu inwertera; C) szkolenie użytkownika z zakresu obsługi instalacji; D) złożenie pełnej dokumentacji w celu przyłączenia instalacji ON-GRID do OSD. Montaż musi uwzględniać instalację przeciwporażeniową oraz ochronę przeciwprzepięciową i instalację uziemiającą. Ad. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje: A) Dostawę i: - montaż modułów polikrystalicznych paneli fotowoltaicznych na dachu skośnym pokrytym blacho-dachówką, 145 sztuk o mocy 275 W (każdy); Moc łączna zainstalowanych paneli 39,875 Kw. Wymiar jednego panelu to ok. 156x156 mm. - montaż inwertera/ów z funkcją magazynowania danych poprzez Wifi; - montaż zabezpieczeń; - montaż instalacji przewodów AC; - montaż instalacji przewodów DC; - montaż zasilania elektrycznego. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu pomocy i wziąć udział w dokonaniu próbnych pomiarów mocy wykonanej instalacji. Z dokonanych pomiarów powinno wynikać, iż zamontowana instalacja zapewnia uzyskanie wskaźników określonych w umowie dofinansowania projektu. B) zaprogramowanie i uruchomienie układu inwertera; C) szkolenie użytkownika z zakresu obsługi instalacji; D) złożenie pełnej dokumentacji w celu przyłączenia instalacji ON-GRID do OSD. Montaż musi uwzględniać instalację przeciwporażeniową oraz ochronę przeciwprzepięciową i odgromową. Wykonawca dokona wszelkich niezbędnych napraw w budynku związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również: 1) dostawa materiałów, urządzeń oraz oprogramowania, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania instalacji PV. 2) dostawa certyfikatów i dokumentów potwierdzających zgodność produktów i materiałów z aktualnymi przepisami prawa i normami. 3) dostawa instrukcji montażowych wydanych przez producentów urządzeń i systemów montażowych wybranych do realizacji Zamówienia. 4) przedłożenie Flashtestów wszystkich dostarczonych modułów fotowoltaicznych. 5) Wykonanie robót budowlanych związanych ze wznoszeniem konstrukcji wsporczej. 4. Oferowane materiały i urządzenia niezbędne do realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe i muszą posiadać wymagane certyfikaty oraz inne dokumenty potwierdzające ich jakość i dopuszczenie do stosowania. Zamawiający wymaga zamontowania optymalizatorów mocy – nie muszą one być wbudowane w panele. 5. Zamawiający określa minimalne wymagania względem długości gwarancji: 1) panele fotowoltaiczne – minimum 10 lat; 2) konstrukcja wsporcza – minimum 10 lat; 3) inwertery (falowniki) – minimum 10 lat; 4) prace montażowe – minimum 5lat. 6. Zamawiający zaleca dokonanie przez potencjalnych Wykonawców wizji lokalnej w celu zapoznania się ze specyfiką miejsc, w których montowane będą panele. Koszty wizji poniosą Wykonawcy. Ekspertyza konstrukcyjno-budowlana dachu budynku gimnazjum uwzględniająca dodatkowe obciążenie związane z montażem instalacji fotowoltaicznej nie była wykonana. Jeżeli Wykonawca wybrany w postępowaniu uzna, iż wykonanie ekspertyzy jest niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, powinien ją zlecić na własny koszt. Kalkulując cenę Wykonawcy powinni uwzględnić koszt wykonania ewentualnej ekspertyzy. 7. Zamawiający załącza dokumentację poglądową (projekt budowlano-wykonawczy i Specyfikacje Techniczne wykonania i Odbioru Robót). Zamawiający informuje, że Wybrany w postępowaniu Wykonawca adaptuje załączoną dokumentację do warunków zamówienia (dotyczy zmiany mocy paneli i wynikłych z tego konsekwencji). Zaadaptowaną dokumentację Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy. 8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w poglądowej dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w powyższych dokumentach oraz będą zgodne pod względem: 1) Zastosowanej mocy polikrystalicznego modułu fotowoltaicznego 275W oraz planowanego poziomu produkcji energii 2) Charakteru użytkowego (tożsamość funkcji) 3) Charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów) 4) Parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, konstrukcje) 5) Parametrów bezpieczeństwa użytkowania 9. Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego, w ramach złożonej oferty, materiały, elementy i systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zapewniają uzyskanie wskazanego efektu. Dokument potwierdzający osiągnięcie żądanego efektu końcowego, równoważność oferowanych rozwiązań i urządzeń, uwzględniając warunki lokalizacji budowanej instalacji, musi zawierać niezbędne obliczenia oraz co najmniej następujące dane i informacje: 1) Energię wyprodukowaną przez system PV (sieć AC) – [kWh]; 2) Spec. uzysk roczny – [kWh / kWp]; 10. Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację z montażu. 11. Wymagania Zamawiającego dotyczące stosowania klauzul społecznych. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia wymagań wobec Wykonawców względem stosowania klauzul społecznych. 12. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 13. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na mocy umowy o dofinansowanie projektu „Inwestycje w OZE w Gminie Gietrzwałd” Nr RPWM.04.01.00-28-0516/16-00 w ramach Osi Priorytetowej 4 – „Efektywność energetyczna” Działanie 4.1. – „Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2017-2020, zawartej w dniu 30 stycznia 2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca złoży: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik do SIWZ 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3) kserokopia dowodu wniesienia wadium (dotyczy formy pieniężnej) 4) OŚWIADCZENIE W ZAKRESIE WYPEŁNIENIA OBOWIĄZKÓW INFORMACYJNYCH PRZEWIDZIANYCH W ART. 13 LUB ART. 14 RODO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach