Przetargi.pl
Inwestycje w OZE w Gminie Gietrzwałd

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 11036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48 89 5241900 , fax. +48 89 6500324
  • Data zamieszczenia: 2018-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Olsztyńska 2
    11036 Gietrzwałd, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48 89 5241900, fax. +48 89 6500324
    REGON: 510742965
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gietrzwald.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwestycje w OZE w Gminie Gietrzwałd
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej wraz z przyłączeniem do sieci w ramach realizacji zadania pn.: Inwestycje w OZE w Gminie Gietrzwałd. 2. Dostawa i montaż realizowane będą w dwóch lokalizacjach: 1) Teren oczyszczalni ścieków w Gietrzwałdzie (instalacja fotowoltaiczna wolnostojąca); 2) Gimnazjum Gminne im. Ks. Wojciecha Zinka w Gietrzwałdzie (dach) Ad. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: A) Dostawę i: - montaż modułów polikrystalicznych paneli fotowoltaicznych na konstrukcji wsporczej (stelażu), 83 sztuki o mocy 275 W (każdy); Moc łączna zainstalowanych paneli 22,79 kW. Wymiar jednego to ok. 156x156 mm. - montaż inwertera/ów z funkcją magazynowania danych poprzez Wifi; - montaż zabezpieczeń; - montaż instalacji przewodów AC; - montaż instalacji przewodów DC; - montaż zasilania elektrycznego. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu pomocy i wziąć udział w dokonaniu próbnych pomiarów mocy wykonanej instalacji. B) zaprogramowanie i uruchomienie układu inwertera; C) szkolenie użytkownika z zakresu obsługi instalacji; D) złożenie pełnej dokumentacji w celu przyłączenia instalacji ON-GRID do OSD. Montaż musi uwzględniać instalację przeciwporażeniową oraz ochronę przeciwprzepięciową i instalację uziemiającą. Ad. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje: A) Dostawę i: - montaż modułów polikrystalicznych paneli fotowoltaicznych na dachu skośnym pokrytym blacho-dachówką, 145 sztuk o mocy 275 W (każdy); Moc łączna zainstalowanych paneli 39,875 Kw. Wymiar jednego panelu to ok. 156x156 mm. - montaż inwertera/ów z funkcją magazynowania danych poprzez Wifi; - montaż zabezpieczeń; - montaż instalacji przewodów AC; - montaż instalacji przewodów DC; - montaż zasilania elektrycznego. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu pomocy i wziąć udział w dokonaniu próbnych pomiarów mocy wykonanej instalacji. Z dokonanych pomiarów powinno wynikać, iż zamontowana instalacja zapewnia uzyskanie wskaźników określonych w umowie dofinansowania projektu. B) zaprogramowanie i uruchomienie układu inwertera; C) szkolenie użytkownika z zakresu obsługi instalacji; D) złożenie pełnej dokumentacji w celu przyłączenia instalacji ON-GRID do OSD. Montaż musi uwzględniać instalację przeciwporażeniową oraz ochronę przeciwprzepięciową i odgromową. Wykonawca dokona wszelkich niezbędnych napraw w budynku związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również: 1) dostawa materiałów, urządzeń oraz oprogramowania, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania instalacji PV. 2) dostawa certyfikatów i dokumentów potwierdzających zgodność produktów i materiałów z aktualnymi przepisami prawa i normami. 3) dostawa instrukcji montażowych wydanych przez producentów urządzeń i systemów montażowych wybranych do realizacji Zamówienia. 4) przedłożenie Flashtestów wszystkich dostarczonych modułów fotowoltaicznych. 5) Wykonanie robót budowlanych związanych ze wznoszeniem konstrukcji wsporczej. 4. Oferowane materiały i urządzenia niezbędne do realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe i muszą posiadać wymagane certyfikaty oraz inne dokumenty potwierdzające ich jakość i dopuszczenie do stosowania. 5. Zamawiający określa minimalne wymagania względem długości gwarancji: 1) panele fotowoltaiczne – minimum 10 lat; 2) konstrukcja wsporcza – minimum 10 lat; 3) inwertery (falowniki) – minimum 10 lat; 4) prace montażowe – minimum 5lat. 6. Zamawiający zaleca dokonanie przez potencjalnych Wykonawców wizji lokalnej w celu zapoznania się ze specyfiką miejsc, w których montowane będą panele. Koszty wizji poniosą Wykonawcy. 7. Zamawiający załącza dokumentację poglądową (projekt budowlano-wykonawczy i Specyfikacje Techniczne wykonania i Odbioru Robót). Zamawiający informuje, że Wybrany w postępowaniu Wykonawca adaptuje załączoną dokumentację do warunków zamówienia (dotyczy zmiany mocy paneli i wynikłych z tego konsekwencji). 8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w poglądowej dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w powyższych dokumentach oraz będą zgodne pod względem: 1) Zastosowanej mocy polikrystalicznego modułu fotowoltaicznego 275W oraz planowanego poziomu produkcji energii 2) Charakteru użytkowego (tożsamość funkcji) 3) Charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów) 4) Parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, konstrukcje) 5) Parametrów bezpieczeństwa użytkowania 9. Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego, w ramach złożonej oferty, materiały, elementy i systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zapewniają uzyskanie wskazanego efektu. Dokument potwierdzający osiągnięcie żądanego efektu końcowego, równoważność oferowanych rozwiązań i urządzeń, uwzględniając warunki lokalizacji budowanej instalacji, musi zawierać niezbędne obliczenia oraz co najmniej następujące dane i informacje: 1) Energię wyprodukowaną przez system PV (sieć AC) – [kWh]; 2) Spec. uzysk roczny – [kWh / kWp]; 10. Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację z montażu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach