Muzeum Okręgowe w Tarnowie ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, Rynek 20-21
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6212149 , fax. 014 6261585
- Data zamieszczenia: 2011-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Okręgowe w Tarnowie
Rynek 20-21 20-21
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 014 6212149, fax. 014 6261585
REGON: 85001230900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.tarnow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury samorządu wojewódzkiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
inwestor zastępczy przy realizacji zadania inwestycyjnego: Nadbudowa, przebudowa, rozbudowa, rewaloryzacja oraz zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Rynek 3 w Tarnowie z przeznaczeniem na cele administracyjno-biurowe Muzeum Okręgowego w ramach projektu Rewaloryzacja i modernizacja siedziby Muzeum Okręgowego w Tarnowie współfinansowanego z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.2 Rozwój produktu dziedzictwa kulturowego, Schemat A: Dziedzictwo kulturowe i rewaloryzacja układów przestrzennych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zastępstwie inwestorskim przy realizacji zadania inwestycyjnego. Wykonawca zapewni nadzory inżynierskie nad realizacją robót budowlanych wszystkich branż (architektoniczna, budowlana, elektryczna, sanitarna, telekomunikacyjna i inne wymagane specyfiką obiektu), nadzór autorski, a także - w razie konieczności nadzór konserwatorski oraz osobę odpowiedzialną za zarządzanie całością zadań mających za cel zrealizowanie inwestycji, a w szczególności: 1. analizę i sprawdzenie dokumentacji projektowej wykonawczej oraz szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dostarczonych przez Zamawiającego, 2. kierowanie, koordynację realizacji, oraz rozliczanie kontraktów w przedmiocie wykonania inwestycji w ramach projektu, zgodnie z przepisami i zasadami prawa polskiego i Unii Europejskiej, a także udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, opiniami, instrukcjami Instytucji Zarządzającej, w szczególności dotyczącymi procedur i standardów realizacji inwestycji, współfinansowanych ze środków Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. 3. Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do rozliczenia rzeczowo-finansowego Projektu, monitorowania prawidłowej jego realizacji, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, wykonywania obowiązków sprawozdawczych, osiągania założonych w Projekcie wskaźników, przestrzegania zapisów zawartych w umowie o dofinansowanie Projektu, 4. Do obowiązków Inwestora Zastępczego należy sporządzanie i przechowywanie dokumentacji kontraktowej, prowadzenie rejestru robót, aprobowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji, aprobowanie płatności, opiniowanie dodatkowych żądań Wykonawców oraz innych niezbędnych czynności do kierowania i koordynacji kontraktów w przedmiocie wykonania robót budowlanych, usług, dostaw i prac konserwatorskich, 5. czynny udział w przeprowadzeniu zamówień publicznych na wybór wykonawców robót, 6. zapewnienie na swój koszt ekspertyz, jeśli takie okażą się niezbędne w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego, 7. zapewnienie na swój koszt badań archeologicznych, lub architektoniczno - konserwatorskich, których konieczność wykonania może zaistnieć w trakcie realizacji projektu, 8. przekazanie wraz z Zamawiającym, wykonawcom przedmiotu Projektu dokumentacji niezbędnej do wykonania inwestycji zgodnie z przepisami prawa, złożoną ofertą i podpisaną z wykonawcą umową o roboty budowlane, a także z zasadami sztuki budowlanej, 9. przekazanie placu budowy wraz z Zamawiającym, 10. zapewnienie codziennego, stałego nadzoru, w tym inwestorskiego nad realizacją inwestycji, a w szczególności wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, Inwestor Zastępczy ponosi odpowiedzialność za wszelkie opóźnienia, nieprawidłowości lub wady do których przyczynił się w szczególności poprzez brak zapewnienia wymaganego przepisami prawa lub umową nadzoru; Inwestor Zastępczy ma obowiązek organizować cotygodniowe spotkania robocze z udziałem Zamawiającego oraz comiesięczne stałe narady koordynacyjne z udziałem Zamawiającego, po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych wszystkich branż winien odbywać się zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, w szczególności pozwoleniem na budowę i decyzją konserwatora zabytków, 11. zapewnienie na swój koszt nadzoru autorskiego, 12. rozwiązywanie razem z Zamawiającym wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji inwestycji w tym projektowej, rozliczaniem kontraktu, sporządzaniem dokumentacji powykonawczej, oraz przygotowania dokumentacji do postępowań spornych, poddanie się kontroli w zakresie prawidłowości realizacji inwestycji, naliczanie, egzekwowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym ewentualnych kar i odszkodowań do wykonawców, itp.; 13. przygotowywanie poleceń płatności z uwzględnieniem ewentualnych podwykonawców robót budowlanych; 14. bieżąca współpraca z Zamawiającym, udostępnianie Zamawiającemu, na każde żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy; 15. wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową o wykonawstwo i przepisami BHP oraz innymi przepisami prawa, 16. prowadzenie badań materiałów budowlanych na placu budowy i podejmowanie decyzji o dopuszczeniu tych materiałów do wbudowania, 17. dokonywanie odbiorów technicznych: gotowych elementów, robót ulegających zakryciu, odbiorów częściowych robót, oraz końcowychi ostatecznych z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, oraz sporządzanie raportów z przebiegu realizacji inwestycji w terminach zgodnych z zawartą umową; sprawdzanie i zestawianie comiesięcznie wartości zaliczonych i odebranych robót od Wykonawców, 18. prowadzenia na rzecz Zamawiającego korespondencji, postępowania wyjaśniającego w sytuacji, gdy organy kontrolne stwierdzą, że dokumentacja za przygotowanie której współodpowiedzialny będzie Inwestor Zastępczy, została sporządzona niewłaściwie, 19. sporządzenie uzgodnionych z Zamawiającym dowodów odbioru technicznego (OT) i przekazywanie tych dokumentów do Zamawiającego wraz z oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawców robót ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze w terminie jednego miesiąca od daty przekazania Zamawiającemu protokołu odbioru końcowego. 20. sporządzanie i przedkładanie dokumentacji z powtórnego użycia, recyklingu, przetwarzania lub składowania w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego zbędnych lub pozostałych materiałów z prac budowlanych. 21. przygotowanie materiałów do odbioru końcowego inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, właściwych urzędów i instytucji o terminie odbioru końcowego oraz dokonanie odbioru końcowego inwestycji przy udziale Zamawiającego, 22. monitorowanie terminów zwrotu zabezpieczeń należytego wykonania kontraktów w ramach Projektu, 23. uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego niezbędnych do uzyskania ostatecznej oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji, 24. przekazanie Zamawiającemu zakończonej inwestycji wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającym natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania, 25. obsługa okresu gwarancji i rękojmi; Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do prowadzenia przy udziale przedstawicieli Zamawiającego przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na rok dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów i instalacji; w przypadku stwierdzenia usterek/wad objętych gwarancja lub rękojmią. Inwestor Zastępczy zobowiązany będzie do wyegzekwowania ich naprawy przez Wykonawców robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 2 300,00 zł. Wadium może byś wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Muzeum Okręgowego w Tarnowie Bank Pekao S.A. O/Tarnów 96124019101111000008984744. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia musi zawierać określony datą termin ważności gwarancji lub określony datą termin odpowiedzialności nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z treści dokumentu wadium, wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia winno jednoznacznie wynikać, że gwarancja lub poręczenie zostało udzielone wszystkim podmiotom składającym wspólną ofertę. Szczegółowe uregulowania dotyczące zwrotu i zatrzymania przez Zamawiającego wadium określone są w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.tarnow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWESTYCJĄ: REMONT I ROZBUDOWA REJESTRACJI ONKOLOGICZNEJ (SZYBKA ŚCIEŻKA ONKOLOGICZNA) W SEGMENCIE C-4, SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-28 - BZP.271.23.2016 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych dla zadania nr 02/2016 Budowa przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 9 w Zakopanem.
Dodano: 2016-04-20 - PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWYSTYCJĄ: REMONT I ROZBUDOWA REJESTRACJI ONKOLOGICZNEJ (SZYBKA ŚCIEŻKA ONKOLOGICZNA) W SEGMENCIE C-4, SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-19 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn Dostosowanie pomieszczeń Oddziału Ginekologiczno - Położniczego z Onkologią Ginekologiczną oraz Oddziału Noworodków z Pododdziałem Intensywnej Terapii i Patologii Noworodka w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie do obowiązujących przepisów
Dodano: 2016-04-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych i elektrycznych zlecanych przez Gminę Miejską Kraków - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-04-14 - BZP.271.13.2016 pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem remontów bieżących nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych , dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane
Dodano: 2016-04-05 - ZP.272.8.2016 Zamówienie na pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Rozbudowa istniejącego budynku oświatowego o salę gimnastyczną z zapleczem oraz przebudowa i nadbudowa przedmiotowego budynku z przeznaczeniem na Liceum Ogólnokształcące w Grybowie wraz z infrastrukturą techniczną na działkach 678, 679/2 położonych w Grybowie
Dodano: 2016-03-23 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania p.n.: Rozbudowa Strefy Aktywności Gospodarczej w Tarnowie - etap III: odcinek ul. Kochanowskiego - ul. Warsztatowa.
Dodano: 2015-12-31 - BZP.271.75.2015 pełnienie w 2016 r. funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wykonywanie usług doradczych w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości znajdujących się w zasobie Gminy Miasto Zakopane
Dodano: 2015-12-03 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych dla projektu pn. Modernizacja Systemu Ostrzegania o Zagrożeniach na terenie miasta Tarnowa.
Dodano: 2015-12-03