Przetargi.pl
Iluminacja Kościoła Św. Wincentego przy Pl. Bp Nankiera we Wrocławiu.

Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 53-135 Wrocław, ul. Januszowicka 15A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3607356 , fax. 071 360 73 31
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich
    ul. Januszowicka 15A 15A
    53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3607356, fax. 071 360 73 31
    REGON: 93104008800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Iluminacja Kościoła Św. Wincentego przy Pl. Bp Nankiera we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w zakresie iluminacji kościoła św. Wincentego przy pl. Bp Nankiera 15-15a we Wrocławiu. Celem realizacji przedmiotu zamówienia jest oświetlenie dekoracyjne obiektu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 2.1. wykonanie złącza licznikowego zainstalowanego obok istniejącego złącza kablowego kościoła, 2.2. wykonanie sterowania oświetleniem iluminacyjnym, 2.3. wykonanie instalacji rozprowadzającej kable zasilające poszczególne obwody, 2.4. wykonanie instalacji (w rurach ochronnych w kolorze elewacji lub w fugach ceglanych z wykonaniem zazbrojenia fug) do wszystkich opraw montowanych na elewacjach kościoła, 2.5. wykonanie instalacji do opraw montowanych doziemnie, 2.6. montaż wszystkich opraw oświetleniowych, 2.7. montaż i instalacja projektorów na latarniach oświetlenia ulicznego (wysięgniki) wraz z montażem sterowników zabezpieczenia oświetlenia, 2.8. wykonanie ochrony od porażeń, 2.9. wykonanie pomiarów powykonawczych, 2.10. próby i rozruch iluminacji, 2.11. odtworzenie nawierzchni po robotach rozkopowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i ponadto: 1.5 dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności budowlanej oraz kierownikiem/kierownikami robót posiadającym/-i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych i sieci elektrycznych. Kierownik budowy musi posiadać kwalifikacje zawodowe wymagane § 7 i § 8, z zastrzeżeniem określonym w § 13, Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004r. nr 150 poz. 1579), tj.: posiadać udokumentowane min. 2-letnie doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy na obiektach zabytkowych. Wymagane jest, by w/w osoby były członkami Izby Inżynierów Budownictwa. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.6 posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. minimum 1 zamówienie polegające na wykonaniu iluminacji obiektu zabytkowego wpisanego do wykazu lub rejestru zabytków. Wykazane roboty muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 1.7 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej, wg zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - podpisany na każdej stronie (wzór nr 1) 2. Dowód wpłaty wadium 3. Pełnomocnictwo o W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy o W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy PZP) Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 1.1.) 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - (wzór 1.2), zawierający dane: kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności budowlanej oraz posiadającego min. 2-letnie doświadczenie kierownika budowy w zakresie kierowania budowami dotyczącymi obiektów zabytkowych oraz kierownika/kierowników robót posiadającego/-ych uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych i sieci elektrycznych. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, Wykonawca wskazał inne podmioty udostępniające osoby zdolne do wykonania zamówienia 8. Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót branżowych, zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia 8a Dokumenty potwierdzające min. 2-letnie doświadczenie kierownika budowy w zakresie kierowania budowami dotyczącymi budynków zabytkowych. 9. Aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych (doświadczenie zawodowe) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór 1.3), zawierający minimum 1 zamówienie polegające na wykonaniu iluminacji obiektu zabytkowego wpisanego do wykazu lub rejestru zabytków. 11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach