Przetargi.pl
II Przetarg nieograniczony na: Świadczenie usług bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego na sieciach kablowych na terenie Miasta i Gminy będących własnością Gminy Olkusz.

Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61 , fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Data zamieszczenia: 2014-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
    ul. Rynek 1 1
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    II Przetarg nieograniczony na: Świadczenie usług bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego na sieciach kablowych na terenie Miasta i Gminy będących własnością Gminy Olkusz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Część I. Świadczenie usługi bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego na sieciach kablowych na terenie Miasta i Gminy będących własnością Gminy Olkusz. Konserwacja objętych ma być 818 punktów świetlnych wraz z sieciami i liniami zasilającymi kablowymi wg zestawienia jak poniżej: a. oprawy parkowe i stylowe /wysokość do 6m/ - 161 szt. b. oprawy na słupach wysokich /wysokość od 6 do 12 m/ - 657 szt. Szczegółowe ilości lamp określono w załączniku nr 3 do SIWZ. W zakres zlecanych prac podstawowych dla konserwacji jednej lampy wchodzi. - wymiana źródeł światła wraz z materiałem Wykonawcy, - wymiana uszkodzonych elementów oświetleniowych /wkładka topikowa lampy, dławik,układ zapłonowy, oprawka źródła światłą, zaciski w oprawie/ wraz z materiałem Wykonawcy, - wymiana uszkodzonych kloszy, szyb z użyciem materiałów Wykonawcy, - oględziny linii oświetleniowych / lokalizacja uszkodzonego miejsca odcinka linii kablowej/, - konserwacja i regulacja sterowników zegarów astronomicznych, - przeglądy techniczne i konserwacja urządzeń oświetleniowych w tym urządzeń do oszczędzania energii elektrycznej / 3 szt./, - kontrola stanu oświetlenia w nocy /potwierdzone protokołem/, - prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, - bieżąca informacja o stanie urządzeń oświetleniowych, - usuwanie skutków kolizji drogowych w trybie awaryjnym- jeśli dotyczą bezpośrednio oświetlenia ulicznego- demontaż słupów, opraw, zabezpieczenie kabli, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zgłoszenia /wykonanie dokumentacji zdjęciowej/, - założenie osłon wnękowych przy słupie, - zagospodarowanie i utylizacja odpadów niebezpiecznych. Część II. Roboty nietypowe wymienione poniżej zlecone Wykonawcy każdorazowo na podstawie protokołu typowania robót i kosztorysu wykonawczego: a. Wymiana sterowników astronomicznych CPA 4.0 szt. 3 b. Montaż muf kablowych do kabli YAKY 4x35 mm2 /materiał wraz z robotami ziemnymi oraz pomiarami/ szt. 5 c. Wymiana słupów oświetleniowych stalowych /ocynkowane proszkowo malowane do 12 m droga DK-94/ kpl. 4 d. Wymiana słupów ozdobnych do 10 m /ul. Kościuszki, Mickiewicza, Szpitalna, K. Wielkiego, itd./ kpl. 2 e. Wymiana słupów parkowych do 6 m kpl. 3 f. Wymiana przewodów w słupach kpl. 9 g. Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na wysięgniku kpl. 5 h. Wymiana żarówek oświetlenia ulicznego szt. 10 i. Wymiana wysięgników do 15 kg kpl. 5 j. Wymiana bezpieczników słupowych izolowanych IZK szt. 20 k. Wymiana ziemnych kabli oświetleniowych YAKY4x35mm2 m. 300 l. Wymiana styczników w obwodach oświetleniowych szt. 5 m. Montaż szaf oświetleniowych kpl. 2 n. Malowanie ozdobnej bazy słupa kpl. 30 o. Pielęgnacyjne przycinanie drzew w okolicy oprawy oświetleniowej /cena/oprawa/ szt. 10 p. Mycie szyb opraw parkowych i stylowych szt. 161 r. Mycie kloszy kamer szt. 20 s. Wykonanie pomiarów parametrów elektrycznych kabli pkt. 200 t. Przed rozpoczęciem ww. robót, w uzasadnionym przypadku należy wykonać projekt zmiany organizacji ruchu z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień i zgłoszeń. szt. 3 Przy wycenie robót ujętych w punktach od a do s należy uwzględnić wszystkie materiały, sprzęt oraz robociznę niezbędną do ich wykonania. 2. Prace wymienione w Rozdział III Część II należy wycenić do oferty jako kosztorys szczegółowy wg podstaw wyceny przyjętych przez Wykonawcę takich jak np. KNR, KNNR, itd. z uwidocznieniem stawki r-g; M, S, Kp, Kz, Z. 3. Wykonawca robót konserwacyjnych musi posiadać w pełni dyspozycyjną grupę roboczą w celu usuwania występujących awarii oświetlenia oraz mieć możliwość całodobowego zgłaszania informacji o występujących awariach. 4. Wykonawca robót musi posiadać uprawnienia: - do wykonywania prac pod napięciem. - budowlane branży elektrycznej. - eksploatacje /E/ i dozór /D/ - do kierowania ruchem. 5. Wykonawca dokona wymiany uszkodzonych źródeł światła w terminie 2 dni od momentu zgłoszenia niesprawności. 6. Wykonawca udzieli min. 2- letniej gwarancji na wykonany zakres usług liczonej od dnia dokonania odbioru, dotyczy robót Części I i II. 7. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym. 8. Wykonawca usunie skutki kolizji drogowych w trybie awaryjnym- jeśli dotyczą bezpośrednio oświetlenia ulicznego- demontaż słupów, opraw, zabezpieczenie kabli, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zgłoszenia /wykonanie dokumentacji zdjęciowej/. 9. Na terenie pomiędzy Drogą Krajową 94, ulicą Kruszcową a torami prace należy wykonywać w godzinach nocnych tj. od 20 do 5 rano.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości 2 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. a/Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/pieniądzu; 2/poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3/gwarancjach bankowych-bezwarunkowych, nieodwołalnych 4/gwarancjach ubezpieczeniowych-bezwarunkowych, nieodwołalnych 5/poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr z 2007, Nr 42 poz. 275, z późn. zm./ Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu w Bank Pekao S.A. nr 03 1240 4748 1111 0000 4868 9878 przy czym wadium powinno znaleźć się na rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe: -w formie poręczeń bankowych. -w formie gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych -w formie poręczeń o których mowa w pkt. 5 należy złożyć w pok. 311 b/Wykonawca, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie o którym mowa w art. 46 ust 3 ustawy PZP zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. c/Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. d/Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. e/Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. f/Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. g/Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. h/Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. i/Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach