Przetargi.pl
II ETAP INWESTYCJI PT.: BUDOWA BUDYNKU MUZEALNEGO O FUNKCJI EKSPOZYCYJNEJ I MAGAZYNOWEJ NARODOWEGO MUZEUM MORSKIEGO W GDAŃSKU - ODDZIAŁ MUZEUM ZALEWU WIŚLANEGO W MIEJSCOWOŚCI KĄTY RYBACKIE UL. RYBACKA 64; 82-110 SZTUTOWO; DZ. NR 538 OBRĘB EWIDENCYJNY 02

Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-751 Gdańsk, ul. Ołowianka 9-13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3018611 , fax. 58 3018453
  • Data zamieszczenia: 2014-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku
    ul. Ołowianka 9-13 9-13
    80-751 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3018611, fax. 58 3018453
    REGON: 00063507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    II ETAP INWESTYCJI PT.: BUDOWA BUDYNKU MUZEALNEGO O FUNKCJI EKSPOZYCYJNEJ I MAGAZYNOWEJ NARODOWEGO MUZEUM MORSKIEGO W GDAŃSKU - ODDZIAŁ MUZEUM ZALEWU WIŚLANEGO W MIEJSCOWOŚCI KĄTY RYBACKIE UL. RYBACKA 64; 82-110 SZTUTOWO; DZ. NR 538 OBRĘB EWIDENCYJNY 02
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia: a) budowa budynku muzealnego o funkcji ekspozycyjnej i magazynowej wraz z zagospodarowaniem terenu, w miejscowości Kąty Rybackie pod adresem: ul. Rybacka 64; 82-110 Sztutowo; dz. nr 538 obręb ewidencyjny 02 - zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, z wykluczeniem: i) zakresu robót wykonanych w ramach I etapu inwestycji, o których mowa w niżej wymienionym punkcie 3, ii) zakresu robót dotyczących dostawy i montażu: 1. regałów pułkowych w części magazynowej do składowania ciężkich ładunków lub lekkich palet, o konstrukcji stalowej i półkach z płyt wiórowych, łącznej długości 35 m, wysokości 460 cm, głębokości półek 100 cm, rozstawie półek co 60-80 cm, nośności regału min. 100 kg, 2. akumulacyjnych pieców dynamicznych o łącznej liczbie 11 szt., 3. naświetlaczy halogenowych ściennych z czujnikiem ruchu - zewnętrzny, szt. 4, 4. naświetlaczy halogenowych ściennych z czujnikiem ruchu - zewnętrzny, szt. 2, 5. opraw świetlówkowych w obudowie PCV z kloszem - wewnętrzne, szt. 36, b) powiadomienie Energa - Operator S.A. z siedzibą: 80-557 Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej 130 - oddział w Elblągu, z siedzibą: 82-300 Elbląg, ul. Elektryczna 20 o przystąpieniu do realizacji inwestycji oraz współpraca z ww. dostawcą w celu skutecznej realizacji umowy z dnia 09.09.2013 roku o przyłączenie do Sieci Instalacji Przyłączanej realizowanego budynku, c) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, d) montaż przekazanego przez Zamawiającego przewodu elektroenergetycznego WLZ w zrealizowanym w I etapie inwestycji przepuście podziemnym, na odcinku od projektowanego złącza kablowo pomiarowego do projektowanej rozdzielni głównej w realizowanym budynku. e) montaż przekazanego przez Zamawiającego przewodu telekomunikacyjnego w zrealizowanym w I etapie inwestycji przepuście podziemnym oraz w istniejącym budynku sąsiednim - na odcinku: od określonych lokalizacji w pom. 01 realizowanego budynku, do istniejącego zewnętrznego przyłączą telekomunikacyjnego na sąsiednim budynku, f) montaż przekazanych przez Zamawiającego 4 wpustów deszczowych D 315 na zakończeniach instalacji kanalizacji deszczowej w toku realizacji robót drogowych, g) wykonanie w toku realizacji robót drogowych wewnętrznej linii zasilającej, na odcinku od istniejącego budynku do istniejącego na placu słupa oświetleniowego wraz z podłączeniem tej instalacji z instalacją słupa oświetleniowego, h) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi wykonanych w ramach zamówienia elektronicznych systemów zabezpieczeń oraz wbudowanych urządzeń wymagających obsługi przez przeszkolonych pracowników Zamawiającego, i) zawiadomienie zgodnie z właściwością wynikającą z przepisów szczególnych, organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania, j) wystąpienie do właściwego organu z wnioskiem o udzielenie pozwolenia na użytkowanie, k) pozyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, l) dostarczenie Zamawiającemu zwróconych przez organ administracji dokumentów stanowiących załącznik do wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie, m) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu: 1) dokumentacji powykonawczej z atestami, badaniami, deklaracjami, certyfikatami oraz innymi typowymi dla tego zakresu dokumentami, 2) oprogramowania, kluczy licencyjnych, licencji do oprogramowania oraz pełnego zestawu kodów do systemów elektronicznych i urządzeń w które zostanie wyposażony budynek (np. SAP i SSWiN i innych), gwarantujących nieograniczoną możliwość wykonania czynności serwisowych, naprawczych i kontrolnych celem zapewnienia pełnej funkcjonalności i sprawności tych systemów i urządzeń, Dla przeprowadzenia określonych czynności, Zamawiający udzieli wykonawcy pełnomocnictwa do reprezentacji (patrz: wzór - Załącznik nr 7) 3. Uwaga: w związku z realizacją I etapu inwestycji, wykonaniu nie podlega określony w dokumentacji wymienionej w § 3 umowy zakres: a) rozbiórka budynku magazynowego oraz wiaty, b) demontaż słupa oświetleniowego, c) ogrodzenie stałego wzdłuż granicy zachodniej działki, z paneli ażurowych / z siatki zgrzewanej, d) roboty ziemne (wykop, wywóz, utylizacja), przygotowawcze pod nowy budynek, e) zagęszczenie gruntu pod realizowany budynek, f) roboty ziemne uzbrojenia działki w instalacje zewnętrzne, takie jak: instalacja kanalizacji deszczowej, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wodociągowa, g) żelbetowe płyty odciążające kanalizację deszczową, h) podziemne przepusty dla instalacji branży eklektycznej i teletechnicznej, 4. Kody CPV: 71000000-8 - usługi architektoniczne, budowlane, inżynierskie i kontrolne 45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 44000000-0 - konstrukcje i materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ( z wyjątkiem aparatury elektrycznej) 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45000000-7 - Roboty budowlane 45100000-8 - Roboty przygotowawcze 45111200 - Roboty ziemne 45262310 - Roboty zbrojarskie 45262300-4 - Betonowanie 45262400-5 - Konstrukcje stalowe 4542200-1 - Konstrukcje drewniane 45111100-9 - Instalacja wod. kan. i p.poż 45321000-3 - Izolacja cieplna 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45332000-3 - Instalacja wody hydrantowej 45212313-3 - Roboty hydroizolacyjne 45312100-8 - instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311100-2 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych 45310000-3 - Roboty elektryczne w zakresie instalacje elektrycznych 45311000-0 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych 45315700-5 - Instalowanie rozdzielnic 45312200-9 - instalowanie alarmów włamaniowych 5. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia wskazał pochodzenie (markę, znak towarowy, producenta, dostawcę) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy o których mowa w art. 30 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją składającą się na opis przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W przypadku zamiaru zmiany przez Wykonawcę któregokolwiek z wyrobów lub materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej, Wykonawca winien udowodnić równoważność zaproponowanego wyrobu lub materiału w stosunku do wskazanego w dokumentacji projektowej i uzyskać stosowną pisemną zgodę odpowiedniego inspektora nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50 proc. wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego. 10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, którą część zamówienia powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania, która część zamówienia ma być realizowana przez podwykonawcę, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonana przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zaleca, przed złożeniem oferty, dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. W tym celu należy umówić się z Kierownikiem Oddziału Muzeum - Panem Robertem Frej - tel. tel. 603-112-788.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wadium w przedmiotowym postępowaniu jest wymagane w wysokości 25 000,00 zł (słownie zł: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100), 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nr 19 1090 1098 0000 0000 0901 5480. W tytule płatności należy umieścić informację o numerze postępowania. Do oferty należy załączyć potwierdzenie przelewu, 4) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego będzie uznane za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego zaksięguje kwotę wpłaconego wadium na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, 5) Oryginał gwarancji lub poręczenia należy dołączyć do Oferty w sposób umożliwiający jego odłączenie oraz zwrócenie Wykonawcy, 6) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego Oferta zostanie uznana za odrzuconą, 7) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9 poniżej, 8) Wykonawcy, którego Oferta została uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9) Zamawiający zwróci wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 10) Treść gwarancji (poręczenia), musi zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach