Przetargi.pl
Grupowy przewóz młodzieży ze Zgorzelca do miejsca wypoczynku - ferie zimowe

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59900 Zgorzelec, ul. Domańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2017-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7
    59900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Grupowy przewóz młodzieży ze Zgorzelca do miejsca wypoczynku - ferie zimowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportowej polegającej na wynajmie autobusu wraz z kierowcą na terenie kraju. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi z uwzględnieniem poniższych postanowień: 1) usługa dotyczy przewozu młodzieży gimnazjalnej wraz z opiekunami na wypoczynek zimowy w woj. dolnośląskim; 2) usługa realizowana będzie w okresie od dnia 13 lutego 2017r. do 21 lutego 2017r. - dla 35 osób; 3) podstawienie autokaru nastąpi w dniu 13 lutego 2017r. o godz. 8.30 na placu przy Centrum Sportowo Rekreacyjnym w Zgorzelcu, przy ul. Maratońskiej 2; 4) planowany odjazd o godzinie 9.00; 5) podstawienie autokaru w dniu wyjazdu z miejsca wypoczynku nastąpi o godzinie uzgodnionej z kierownikiem grupy; 6) autokar wraz z kierowcą będzie do dyspozycji Zamawiającego przez cały okres realizacji przedmiotowej usługi; 7) zakwaterowanie oraz wyżywienie dla kierowcy podczas pobytu zapewnia zamawiający; 8) szacunkowa ilość kilometrów do przejechania w ramach przedmiotowej usługi wynosi 1.500 km i dotyczy przejazdu autobusu w obie strony, tj. z miejsca wskazanego do miejsca docelowego i powrotu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt. 2 ppkt. 9 niniejszego rozdziału SIWZ; 9) podczas pobytu zamawiający planuje wycieczki z wykorzystaniem autokaru, w ramach podanej szacunkowej ilości kilometrów, tj. 1.500; 10) opłaty za parkingi w trakcie wycieczek oraz na miejscu pobytu ponosi zamawiający; 11) autokar musi posiadać co najmniej 40 miejsc siedzących oraz miejsca na bagaże; 12) autokar winien być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2010 r.; 13) zamawiający poinformuje wykonawcę pisemnie o dokładnym miejscu wypoczynku na co najmniej 3 dni przed realizacją przedmiotowej usługi. 3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z poniższymi zapisami: 1) Przewóz osób będzie realizowany środkiem transportu dopuszczonym do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2012r., poz. 1137 ze zm.), wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2010 r. 2) Usługi muszą być świadczone sprawnym technicznie, zarejestrowanym środkiem transportu, posiadającym ważne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC, AC i NNW. Niedopuszczalne jest świadczenie usługi środkiem transportu uszkodzonym, wycofanym z ruchu lub wyrejestrowanym. Zabronione jest przewożenie większej niż dopuszczalna liczby osób określonej w dowodzie rejestracyjnym. 3) Środek transportu musi być wyposażony w sprawną klimatyzację, ogrzewanie, indywidualne nawiewy powietrza i oświetlenie, komfortowe rozkładane fotele, pasy bezpieczeństwa, zagłówki, oparcie dla stóp przy każdym siedzeniu, sprawną i czystą toaletę zaopatrzoną w niezbędne środki higieniczne, TV, DVD, ABS, ASR. Ponadto pojazd musi być wyposażony w sprawne przyrządy kontrolne, w tym tachometry oraz posiadać sprawną nawigację GPS co najmniej o zasięgu europejskim. Rok produkcji środka transportu nie może być niższy niż 2010 rok. 4) Środek transportu musi być wyposażony w gaśnice przeciwpożarowe z aktualnym badaniem oraz młoteczki do ewentualnego rozbicia szyb umieszczone w widocznych miejscach. 5) Wymagane jest sprzątanie po każdym kursie, w razie potrzeby również podczas postoju w trakcie trasy. 6) W przypadku obniżenia temperatury i zimna wymagane jest ogrzewanie pojazdu. 7) w przypadku świadczenia usługi na trasie powyżej 100 km w jedną stronę wymagane jest wyświetlanie filmów na monitorach telewizyjnych, o tematyce odpowiedniej dla przewożonych osób – repertuar do uzgodnienia z kierownikiem grupy. 8) Środek transportu musi posiadać schludny i estetyczny wygląd zewnętrzny i wewnętrzny, podwyższony standard turystyczny. 9) Kierowcy zatrudnieni przez wykonawcę do świadczenia usługi muszą posiadać uprawnienia do kierowania pojazdami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 10) Od kierowców autobusów wymagany jest profesjonalizm oraz dobra znajomość tras. Kierowcy winni się przygotować przed wyruszeniem w trasę, w tym również zaopatrzyć w aktualne mapy tradycyjne. Niedopuszczalne jest kierowanie się, co do wyboru trasy, wyłącznie w oparciu o elektroniczną nawigację. 11) Wymagane jest świadczenie usługi po możliwie najkrótszej trasie. Odstępstwo od tej zasady każdorazowo musi być uzgadniane z kierownikiem grupy lub zamawiającym. 12) Wykonawca winien zapewnić pasażerom podczas podróży właściwe warunki bezpieczeństwa i higieny oraz niezbędne wygody. 13) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić w przypadku awarii autokaru – autokar zastępczy, na własny koszt. 14) Wykonawca zobowiązany będzie do punktualności odjazdów; 15) Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalność związanej z przedmiotem zamówienia - na każde żądanie zamawiającego. 16) Wykonawca zobowiązany będzie na każde żądanie zamawiającego okazać dokumenty potwierdzające aktualne badania techniczne i ubezpieczenie oraz przedłożyć ich kserokopie, jak również kserokopię dowodu rejestracyjnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, a także kserokopię tarczy tachografu pojazdu z wykonanej usługi – zadania przewozowego. Odmowa okazania powyższych dokumentów lub ich brak skutkować będzie niedopuszczeniem tego pojazdu do wykonania zamówienia. 17) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania przed każdym przejazdem i w jego trakcie odpowiednich funkcjonariuszy celem skontrolowania stanu technicznego pojazdu oraz trzeźwości kierowcy. 4. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcę. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity z 2016r. Dz. U. poz. 1666 ze zm.), przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: kierowanie pojazdem (kierowca). 2) Wykonawca musi zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. 3) W terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby wraz z kserokopią zanonimizowanych umów o pracę, zawierające co najmniej imię i nazwisko danej osoby, okres zatrudnienia i nazwę pracodawcy. Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym podpunkcie stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy – formularz nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60170000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach