Przetargi.pl
Gorący posiłek wraz z usługą podania dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Rawiczu i obiadu wraz z dowozem dla osób korzystających ze świadczeń Dziennego Domu Pomocy Społecznej

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Grota-Roweckiego 4A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5454037 , fax. 065 5453506
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Grota-Roweckiego 4A 4A
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5454037, fax. 065 5453506
    REGON: 41020689100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.rawicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Gorący posiłek wraz z usługą podania dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Rawiczu i obiadu wraz z dowozem dla osób korzystających ze świadczeń Dziennego Domu Pomocy Społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje przygotowanie, wydanie i umożliwienie spożycia w miejscu wykonywania działalności przez Wykonawcę na terenie miasta Rawicza gorącego posiłku - dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Rawiczu. Na gorący posiłek - składa się pierwsze danie z pieczywem lub drugie danie. Możliwość wyboru przez klienta. Szacunkowa ilość przygotowywanych posiłków - około 1.370 miesięcznie. UWAGA; Ilość posiłków określona została szacunkowo na podstawie danych z roku 2008 i 2009 i tak w roku: -2008 - przygotowano - 12.656 posiłków -2009 (do 30 listopada) - przygotowano 15.126 posiłków 2.Przygotowanie i dowóz obiadów - dwudaniowych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej ul. Grota Roweckiego 4A w Rawiczu w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 12:30 do 13:00. Dostarczanie wraz z obiadem do Dziennego Domu Pomocy Społecznej próbek do badań SANEPiDU zgodnych i wymaganych przez Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakład żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. Nr 80, poz. 545) Odbiór odpadków pokonsumpcyjnych. Na obiad składają się: 1) pierwsze danie -zupa ( w każdym dniu tygodnia inna) 2) drugie danie - dwa razy w tygodniu - obiad drugodaniowy mięsny ( danie mięsne musi występować w co najmniej czterech rodzajach nie powtarzających się w przeciągu dwóch tygodni; do dań mięsnych nie zalicza się wątróbki, kaszanki, bigosu) - dwa razy w tygodniu - obiad drugodaniowy z jajkiem, rybą , wątróbką, kaszanką, bigosem, białym serem - w każdym tygodniu inne dania). - raz w tygodniu naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, spaghetti, faslka po bretońsku itp.- w każdym tygodniu inne danie). Do posiłków drugodaniowych mają być podawane przemiennie w danym tygodniu surówki i jarzyny gotowane. W tym samym tygodniu dany rodzaj surówki lub jarzyn gotowanych nie może się powtórzyć. Do posiłków drugodaniowych co najmniej dwa razy w tygodniu mają być podawane ziemniaki, w trzecim dniu może być podana kasza, ryż, kluski lub makaron (obowiązek ten nie dotyczy dni, w których podawane będą naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi itp.). Gramatura posiłku -ziemniaki (kasza, kluski, ryż lub makaron) 250 g. mięso, ryba, wątróbka, kaszanka, bigos 100 g + surówka (jarzyny gotowane)130g -naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, spaghetti, twaróg, fasolka po bretońsku od 300 g do 350 g -zupa 450 g Szacunkowa ilość przygotowywanych obiadów - około 465 miesięcznie. UWAGA; Ilość obiadów określona została szacunkowo na podstawie danych z roku 2009 ( do 30 listopada ): -2009 (do 30 listopada) - przygotowano 5.095 posiłków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNEK 1 Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy tj. -posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. WARUNEK 2 Wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną (ubezpieczeniową) nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 1.Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą spełniać podstawowe warunki łącznie. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w rozdziale IV SIWZ. 3.Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do formularza oferty ( załącznik nr 1 do SIWZ ) następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale III 1. Oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ), że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych tzn.: -posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, albo koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ( dokument wystawiony w okresie wcześniejszym musi być potwierdzony jako aktualny przez organ wydający w wymaganym terminie) 3. Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną ( ubezpieczeniową) nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 4. Oświadczenie o akceptacji warunków zamówienia określonych w niniejszej SIWZ oraz w załączonym projekcie umowy. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Oferenci zobowiązani są do przedstawienia dokumentów - oświadczeń, o których wyżej mowa zawierających stwierdzenia zgodne z faktem i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania (aktualne dane). Dokumenty, o których wyżej mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( na każdej stronie kopii ) przez dostawcę lub wykonawcę tj. osobę upoważnioną do reprezentowania i podpisywania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.rawicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach